Någon att spela H1Z1 med.

Permalänk
Inaktiv

Någon att spela H1Z1 med.

Som rubriken lyder så söker jag någon att lira H1Z1 med. Gärna någon som har åldern inne.
Jag har själv lirat DayZ mod många timmar och lirat DayZ SA.

Min spelstil är inte Kill on Sight. Försöker spela som man bör. Interagera och få ut mesta möjliga av spelet.
Jag spelar helst på PvP server. Hojta till om du är sugen.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon176726:

Som rubriken lyder så söker jag någon att lira H1Z1 med. Gärna någon som har åldern inne.
Jag har själv lirat DayZ mod många timmar och lirat DayZ SA.

Min spelstil är inte Kill on Sight. Försöker spela som man bör. Interagera och få ut mesta möjliga av spelet.
Jag spelar helst på PvP server. Hojta till om du är sugen.

Jag är på! Köpte spelet idag och har suttit i 6-7h Stängde av nu.
Hade behövt backup då två stycken snubbar körde runt i en snutbil och sköt på allt som rörde sig
Sänkte en av dem från ett tak.

Annars har jag likvärdig spelstil som dig. Känner att jag behöver lära mig mer.

Hör av dig!

PS. Jag är över 30år

Permalänk

Jag och en polare (båda födda -89) lirar litegrann kvällstid på servern Strangers.
Sitter ofta o lirar själv också, som ikväll till exempel.
Redan fått ihop ett litet hus med storage boxes o en snutbil på en rätt öde plats där det förmodligen kommer stå kvar nån vecka!
Var rätt skönt precis efter en wipe!

KoS drar jag mig för in i det sista...vägrar dom kommunicera och står med dragen pistol/båge eller liknande blir det dock ett headshot rakt av om jag har alltför mycket värdefullt på mig!

Visa signatur

Chassi: Corsair Air 540 | Moderkort: MSI X570-A PRO | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Minne: Corsair Vengeance @ 3200mhz 16GB | GPU: AMD RX 5700 XT | PSU: Corsair TX 750W

Permalänk

Om någon är sugen att lira lite Battle Royale tillsammans med mig så dra iväg ett PM vetja! 20+.

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad utav o lira.
Själv kört det nu ett par timmar och rätt så omöjligt när man kör solo.
Så med en grupp vore det lättare.
Jag är 21år.

Namn på steam är Golztv

Visa signatur

Chassi Fractal Design Arc OS Win 8.1 CPU Intel i7-4770K MB MSI Z87-G45 Minne Kingston DDR3 HyperX Red 1600MHz 16GB GPU EVGA Geforce GTX 660 Ti Razer Anasi Gaming Keyboard Razer Naga 2012 Edition Razer BlackShark

Permalänk
Inaktiv

<removed>

Permalänk
Medlem

Alltid bra med folk att spela med, så bara lägga till Tredent på steam. Är 30år så sitter inte och skriker

Permalänk
Medlem

Tjena,

Är det någon som fortfarande lirar h1z1?
Har börjat tröttna på att lira solo och skulle uppskatta att ha någon mer att köra med.
Kan ju skriva ett PM eller något om någon är sugen.
Är 22.

Permalänk
Medlem

Kör h1z1 på Barcelona kvällstider. Adda mig gärna på steam jag heter Foolyou är 26år gammal

Visa signatur

Stationära: Chassi: Fractal Design Define R4 Svart Moderkort: ASUS Z170 PRO GAMING CPU: Intel Core i7 6700K Kylning: Thermalright true spirit140 power Ram: HyperX 16GB 2133MHz GPU: Asus GTX 1070 FE Lagring1: 120GB Sanddisk Extreme Lagring2: WD Black 1TB PSU: Fractal Design Integra 750W Kringutrustning: Corsair H2100 Corsair K70 RGB Razer Deathadder Logitech Z Cinema Benq 24" XL2411 Bärbar: Lenovo Y50-70 Konsol: Playstation 4

Permalänk
Medlem

fortfarande folk som söker? lirat mycket BR solo och 2man, vunnit i båda, lirar jag survival så är det pvp server som gäller men jag kör inge kos om inte dom skjuter först 22år gammal, kör när jag har tid och lust sitter just nu på stockholm syndrome men den är så död så det börjar bli tråkigt.
Steam - http://steamcommunity.com/profiles/76561198005609625
annars kan ni söka på Berra även nickat saker som kiwi^ , dieqt etc etc.

Permalänk

Tjenare!
Vi är 2 personer som spelar survival. Vi har bas på en Med/High server. Vi skulle behöva mer "manpower" då folk i vår närhet är väldigt aktiva (raidad igår).

Vi är runt 30 år, har kids, så gärna någon likasinnande.

Permalänk

@anon176726: skulle gärna vilja spela med dig eller någon annan. jag heter krippster på steam jag har en bild på en booty det borde vara lätt att hitta mig. skulle uppskattas om du la till mig

Permalänk

@sSimonn: skulle gärna vilja spela med dig jag heter krippster på steam, jag har en bild på booty.

Permalänk
Medlem

jag kan tänka mig att spela, heter [sLK]Fat_Cobra på steam