Gratis Google Cardboard (typ) delas ut av ett företag

Permalänk
Medlem

Gratis Google Cardboard (typ) delas ut av ett företag

Fick mina precis. Riktigt schyssta. En kan beställa gratis på deras hemsida. Under villkoren står det att de kan komma att höra av sig angående elavtal. Inte dumt för att få ett par gratis Google Cardboard kan en tycka.

http://upplevdalakraften.se/

Permalänk

Har varit uppe i fyndtips.
Haft mina ett tag, blockade deras nummer direkt när jag beställde

Sjukt låg kvalitet på limremsorna men med en tub superlim blev det bra
Dock använde jag den en kvart sen har den bara legat, vet inte riktigt vad man ska göra med den

Permalänk
Medlem

Hehe. Finns ju massor med spel och film

Permalänk
Medlem

Tillkommer någon fraktkostnad?

Permalänk
Medlem

Tycker också kvalitén på limremsorna var ruskigt dåliga, så har limmat lite extra. Däremot har jag inte så bra koll på vad man kan använda för appar? Några bra tips?

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro Ax] [AMD Ryzen 5600X] [Noctua NH-L12S Ghost S1 Ed] [Asus GTX 1080 STRIX 8 GB] [32GB HyperX Fury RGB 3600 MHz] [2x WD Black SN750 1 TB NVME] [Corsair SF750] [Loque Ghost S1 MK3] [Synology DS212 2x2 TB NAS] [2x Mackie HR624] [Dell Ultrasharp U2713HM 27" IPS] [TOFU 65% ALU, Zealios V2] [Logitech G502] [Qpad QH-90]

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av massali:

Fick mina precis. Riktigt schyssta. En kan beställa gratis på deras hemsida. Under villkoren står det att de kan komma att höra av sig angående elavtal. Inte dumt för att få ett par gratis Google Cardboard kan en tycka.

http://upplevdalakraften.se/

Kanske bara jag, men jag tänker tvärtom...

DUMT att uppge sina personuppgifter och komma med i register och listor som sedan kan säljas vidare till andra säljande bolag och bli jagad med billiga stumpor, resor till Holland för att kolla tulpaner och Gud vet vad..

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Avstängd
Skrivet av andreas_dock:

Kanske bara jag, men jag tänker tvärtom...

DUMT att uppge sina personuppgifter och komma med i register och listor som sedan kan säljas vidare till andra säljande bolag och bli jagad med billiga stumpor, resor till Holland för att kolla tulpaner och Gud vet vad..

Håller med. Helt klart värt de få kronor det kostar att köpa en "riktig" cardboard-variant för att slippa riskera få reklam i en eller annan form.

Visa signatur

///M4

Permalänk
Medlem

Anmäla sig till marknadsföring? Tack men nej tack.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Nix! Inte för mig iaf. Fick de på 5 dar typ

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Kanske bara jag, men jag tänker tvärtom...

DUMT att uppge sina personuppgifter och komma med i register och listor som sedan kan säljas vidare till andra säljande bolag och bli jagad med billiga stumpor, resor till Holland för att kolla tulpaner och Gud vet vad..

Seriösa företag säljer inte vidare ens uppgifter tänker jag

Permalänk
Medlem
Skrivet av bluppblupp:

Tycker också kvalitén på limremsorna var ruskigt dåliga, så har limmat lite extra. Däremot har jag inte så bra koll på vad man kan använda för appar? Några bra tips?

Provade flera berg och dalbanor... var ganska läskigt ;D

Permalänk
Skrivet av massali:

Provade flera berg och dalbanor... var ganska läskigt ;D

Testade en, helt ok men man blev lite illamående

Permalänk
Keeper of Traditions

Mina kändes suddiga, tycker jag... Vet inte om linserna var kassa eller vad det berodde på.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Mina kändes suddiga, tycker jag... Vet inte om linserna var kassa eller vad det berodde på.

Kan bero på din mobils skärmupplösning. Har provat på en LG G3 och Samsung S3, skillnaden är stor.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Zapa:

Kan bero på din mobils skärmupplösning. Har provat på en LG G3 och Samsung S3, skillnaden är stor.

Körde med en Oneplus one, fullHD alltså.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Skrivet av Dunder:

Mina kändes suddiga, tycker jag... Vet inte om linserna var kassa eller vad det berodde på.

Fastnade massa kartong"smulor" på mina linser, dom kändes även "flammiga" på något sätt.

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av massali:

Seriösa företag säljer inte vidare ens uppgifter tänker jag

Du skulle bara veta...

Och vad avgör om ett företag är seriöst eller ej?
Aja, hoppas du är nöjd iaf och att du itne blir bombad med direktreklam framöver.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Alligatorn:

Fastnade massa kartong"smulor" på mina linser, dom kändes även "flammiga" på något sätt.

Ja precis, de var lite suddiga, inte helt klara.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.