Stående komplementskärm till Dell U2715H

Permalänk
Medlem

Stående komplementskärm till Dell U2715H

Hej!

Som trådnamnet beskriver så har jag ett litet problem. Äger en Dell Ultrasharp U2715H som förövrigt är en väldigt trivsam sak ifall någon undrar, MEN nu är det så att jag vill ha en ytterliggare en skärm att kunna ha t.ex chatt,mail, spellistor mm samtidigt som jag arbetar/spelar på huvudskärmen.

Problemet är utrymme och jag tänkte mig komplementera med en mindre skärm och köra den stående. Men jag hittar
dessvärre ingen som passar in, man vill ju att det skall se symmetriskt ut och att det passar ihop designmässigt.

Måtten på skärmen är följande:

Bredd:612,7 mm
Djup:205 mm
Höjd:409,9 mm, - 524,9 mm

Har ni något tips som kan funka ? Prisbildsmässigt så spelar det ingen roll så länge det passar ihop.

Tack på förhand!

Permalänk
Keeper of the Bamse

Ska du ha liknande pixeldensitet och storlek så är 15.4" 1440x900 närmast.

En populär PLP (portrait, landscape, portrait) är Dell 30" 2560x1600 och sen dell 20" 1600x1200 brevid, då får du exakt rätt pixeldensitet och storlek.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

@Printscreen: Tack för tipset! Vände mig till inets superba kundtjänst och fick svar på mina frågor, så nu är monitorn beställd och det slutade på en Dell 21¨, dock 1920x1080 så pixeldensiteten stämmer inte riktigt överens, men förövrigt så passade den in perfekt.