Byt julklappar i SweClockers marknad

Permalänk
Melding Plague

Byt julklappar i SweClockers marknad

När klapparna packats upp och julhandeln är avklarad ligger det ofta en pryl för mycket i garderoben. Passa på att röja i skrymslena och annonsera gratis i SweClockers marknad.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

Härligt! Perfekt nu när man ändå skulle lägga ut en annons inom kort. Jag tackar så mycket!

Visa signatur

Mod som stängde av mig för att jag skojjade till det, blir just nu knullad av en negerdasse. Må din fjolliga själ ruttna i ett evigt hav av väteperoxid!

Permalänk
Medlem

Äntligen Hur många annonser får man lägga upp med koden?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Tackar hemskt mycket för detta, men ställer samma fråga som Icte, för det är lättare att få sökträffar att lägga upp fler annonser än att samla allt i en och samma. (eller så jag vill tro iaf!)

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av Icte:

Äntligen Hur många annonser får man lägga upp med koden?

Skrivet av obbeluff:

Tackar hemskt mycket för detta, men ställer samma fråga som Icte, för det är lättare att få sökträffar att lägga upp fler annonser än att samla allt i en och samma. (eller så jag vill tro iaf!)

Koden fungerar hur många gånger som helst.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

Nice. Jag som just skulle sälja här!

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Icte:

Äntligen Hur många annonser får man lägga upp med koden?

Skrivet av obbeluff:

Tackar hemskt mycket för detta, men ställer samma fråga som Icte, för det är lättare att få sökträffar att lägga upp fler annonser än att samla allt i en och samma. (eller så jag vill tro iaf!)

Se dock till att läsa på reglerna och riktlinjerna i både marknaden och i artikeln tydligt, en annons om det handlar om samma typ av vara och endast en annons per vara osv.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Gäller detta också köp annonser?

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Foxmaner:

Gäller detta också köp annonser?

Japp, det gäller alla typer (förutom skänkes som redan är gratis då ;P).

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Ah surt! La in annonsen igår

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem

Inte för att vara den men kan ni nästa gång, när ni ger bort gratis annonser, separera gratisannonserna och betalannonserna så att inte vi som betalade dagen innan hamnar på sida 13 och drunknar bland annonser som folk inte var villiga att betala 15kr för dagen innan...

Don't get me wrong Uppskattar verkligen att ni gör detta, jag kommer säkert hitta något kul att köpa bara för att

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Härligt, tackar för det!

Permalänk
Avstängd

Marknaden är under attack!

Visa signatur

Mod som stängde av mig för att jag skojjade till det, blir just nu knullad av en negerdasse. Må din fjolliga själ ruttna i ett evigt hav av väteperoxid!

Permalänk

Tackar så hjärtligt! Kan definitivt komma till användning för att bli av med lite grejer i elektronikhögarna.

Visa signatur

Dator: EEE901 N270/ 1GB / 20GB SSD ... Kraftigt nedbantat/tweakat Win7 x86 for speeeEED!
Facebook användare? Hatar tidslinjen? gå med i denna FB-grupp:
Undo Timeline ...med lite tur får h*lvetet ett slut!