SweClockers sammanfattar 2015

Permalänk
Medlem

Tack Sweclockers för 2015. Blir mitt 6'e år som medlem.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Kul att se, jag gillade framför allt Thomas framträdande som ju hade lite mer fokus på konkret teknik-snack snarare än företags och produktnamns-snack.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boomerino:

När man pausar videon på fel ställe.

http://i.imgur.com/kCgU4Z1.png?1

Fel ställe? Ser ut som en viss medlem i kåren har vrål-bånge och övriga spanar in lätt avundsjuka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WEBRUNNER:

Sen brukar jag vanligtvis inte kommentera en killes kläder men som andra sa.. "Jävligt snygg tröja Thomas" .

Skrivet av BasseBaba:

Yeah! Skönt att se att det är en som kan klä sig! Ser bara så krystat ut med skjortor och kavaj i nerd-sammanhang

Så ni känner till symbolen på tröjan, eller tycker bara den är fin?

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac Pro (Mid 2010) | 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | Radeon RX 5700 XT | 32 GB RAM | macOS 12 Monterey | Windows 10
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | macOS 14 Sonoma

Permalänk
Permalänk
Medlem

Det blev tyvärr underkänt. Det är loggan från spelserien Marathon:

http://marathongame.wikia.com/wiki/The_Marathon_Universe

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac Pro (Mid 2010) | 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | Radeon RX 5700 XT | 32 GB RAM | macOS 12 Monterey | Windows 10
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | macOS 14 Sonoma

Permalänk
Medlem

Tack för en mycket bra nyårskrönika!

Permalänk
Medlem

Riktigt intressant. Tack ska ni ha, och god fortsättning!:).

Visa signatur

En laptop atm för lättare spel/arbete/surfande

Permalänk
Visa signatur

5800X, Asus dual 4070, 32GB, Fractal newton R2 650 watt, Asus Prime B350-plus , Phanteks 400s vit, Asus TUF VG27AQ1A, Dell U2515H.
https://www.flickr.com/photos/albinivik/

Permalänk
Medlem

"Fan också.." x10 -Emil

Visa signatur

Corsair 4000D | Asus Z590 | Intel 11900K | RTX 3080 |
32GB G.Skill | Samsung 980 Pro 1TB | Corsair RM850x

Permalänk
Medlem
Skrivet av star-affinity:

Så ni känner till symbolen på tröjan, eller tycker bara den är fin?

Nu var det främst själva grejen att öht ha en T-shirt istället för finkläder jag syfta på.

Maraton-serien spelade jag på Mac när det begav sig, alltid gillat att bungie supportar Mac. Har till och med alla spelkartongerna kvar på vinden... Tragisk utveckling att man måste köpa collectors ed om man vill ha nått annat än dvdfodral

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Bildexpert 📺

Trevligt att så många kände igen Marathon-symbolen. Det var min första - och hittills enda - djupdykning i modsvängen och var inblandad i några större projekt, gjorde lite FAQ:er om bland annat "grenade jumping" och de letade sig in i Trilogy Boxen som Bungie sedan gav ut.

Permalänk
Medlem

@star-affinity:

Snygg tröja ändå.. haaha
Kan ju inte veta allt... Teknik och inhoppet han gjorde är väl de vi ska prata om. Satt länge (i nån månad) och funderade om vem denna Thomas var som verkar vara Jedi Master på skärmar. Skärmar har varit dåligt belyst och jag vet att nästan alla kostar på burken och den ska ha minne, grafikkort, 15 fläktar gärna i neon och allt som klarar full HD minst. Men en gammal kass skärm som man haft länge behåller man...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laxpudding:

Trevligt att så många kände igen Marathon-symbolen. Det var min första - och hittills enda - djupdykning i modsvängen och var inblandad i några större projekt, gjorde lite FAQ:er om bland annat "grenade jumping" och de letade sig in i Trilogy Boxen som Bungie sedan gav ut.

Visste inte men snygg va tröjan!

Du är fruktansvärt duktig i dina recensioner. Du var tillika väldigt intressant att lyssna på i panelen. Tack för allt jobb du gjort med alla skärmar. De har hjälpt nördar, företag och även mig i mitt jobb. Fortsätt om du inte blir tokig av de! Gott nytt år!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Kanonavsnitt, det enda jag personligen kan anmärka på var att de inte sades ett enda ord om Banana Skids!

Thomas Ytterberg var en ny trevlig upplevelse.
Jag skulle kunna lyssna på honom ett helt program. Ge honom ett, en gång i månaden, som skulle kunna heta Ytterberg raljerar och filosoferar . Sittande i lugn och ro med kanske någon från FZ eller FP och absolut inte lika hysteriskt som i detta klipp.

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av BasseBaba:

Nu var det främst själva grejen att öht ha en T-shirt istället för finkläder jag syfta på.

Maraton-serien spelade jag på Mac när det begav sig, alltid gillat att bungie supportar Mac. Har till och med alla spelkartongerna kvar på vinden... Tragisk utveckling att man måste köpa collectors ed om man vill ha nått annat än dvdfodral

Skickades från m.sweclockers.com

Visst var det fräsiga kartonger! Tror också jag har dem liggande någonstans, men är inte säker… :-/

Skrivet av Laxpudding:

Trevligt att så många kände igen Marathon-symbolen. Det var min första - och hittills enda - djupdykning i modsvängen och var inblandad i några större projekt, gjorde lite FAQ:er om bland annat "grenade jumping" och de letade sig in i Trilogy Boxen som Bungie sedan gav ut.

Kul! ”Grenade jump” minns jag.
Minnas också att jag byggde lite halvtaskiga multiplayerbanor för det första Marathon med något tredje parts-verktyg. Kommer inte ihåg vad det hette.

Skrivet av WEBRUNNER:

@star-affinity:

Snygg tröja ändå.. haaha
Kan ju inte veta allt...

Nä, jag klandrar dig inte.

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac Pro (Mid 2010) | 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | Radeon RX 5700 XT | 32 GB RAM | macOS 12 Monterey | Windows 10
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | macOS 14 Sonoma

Permalänk
Medlem

Emil och Jonas, ni är alltid grymma! Riktigt kul att se er andra också! Gott nytt år!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MS-7673 | i5-2500K @ 4.4Ghz | GTX 670 @ ~1.3GHz | Corsair 24GB VENGEANCE LP | Corsair AX 860W 80+ Platinum | Fractal Design R4

Permalänk
Medlem

Kul! Tack för 2015!

Permalänk
Medlem

Om ni fortfarande undrar vad man ska med AMD NANO till...
https://youtu.be/LXOaCkbt4lI

Lite utanför min budget. Ok kanske inte så lite heller... Men häftigt värre.