Videor vid recensioner och reportage

Permalänk
Medlem

Videor vid recensioner och reportage

Hej,

sedan den stora forumuppdateringen (som för övrigt rullar på riktigt snabbt och bra) så har jag stött på bekymmer med att filmerna som är i vissa artiklar har låg bildkvalité. Har testat att sätta kvalitén på auto, och på 1080p men det blir fortfarande suddigt. Går jag till er kanal på youtube och tittar där, så är kvalitén på topp.

Har testat via Internet Explorer (orörd), Firefox (orörd) och Chrome (både med Adblock på och av), men jag får inte till det.
Nån mer som råkar ut för detta?

Kör Windows 8.1 x64.

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av tobberman:

... så har jag stött på bekymmer med att filmerna som är i vissa artiklar har låg bildkvalité. Har testat att sätta kvalitén på auto, och på 1080p men det blir fortfarande suddigt. Går jag till er kanal på youtube och tittar där, så är kvalitén på topp.

Vi ska snart prova en ny tjänst för dessa och hoppas att det ska fungera bättre med den.

Skrivet av tobberman:

som för övrigt rullar på riktigt snabbt och bra

Tack!

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biberu:

Vi ska snart prova en ny tjänst för dessa och hoppas att det ska fungera bättre med den.

Tack!

Låter bra, ser fram emot att testa detta, hoppas på framsteg!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av tobberman:

Låter bra, ser fram emot att testa detta, hoppas på framsteg!

Skickades från m.sweclockers.com

Backar du en bit efter att ha ändrat kvalitén? Då funkar det för mig.

@Biberu: Auto-kvaliten fungerar dåligt/inte alls för mig. Börjar i låg upplösning och ändrar inte till 720p/1080p när man byter till fullskärm. Det blir några extra klick varje gång man ser en video.

Firefox 43
Windows 10 64bit
100Mbit fiber, stadsnät

Visa signatur

För övrigt anser jag att Copyswede bör förstöras.

Permalänk
Medlem

@Biberu

Nu verkar en ny lösning vara på plats, funkar bra för min del nu!