Vad kan detta supernintendo med spel vara värt?

Permalänk
Medlem

Vad kan detta supernintendo med spel vara värt?

Har ett snes med 2 handkontroller samt 10 spel:
Spiderman
Stuntrace
Desert strike
Super battletank 2
Starwing
Megaman x3
Supermetroid
Supermarioworld
Doubledragon
doom
Tänkt sälja allt på blocket/fb.
Vad kan det vara värt?

Permalänk
Medlem

har du kartong och manual till sakerna då det påverkar värdet extremt mycket...
har inte tid att värdera nu iaf men mega man x3 ska du inte sälja till första bästa person billigt denna säger allt http://www.tradera.com/item/301501/249043449/mega-man-x3-snes...

Visa signatur

Valkommitens ordförande går till dikatorn och säger vi har en bra och en dålig nyhet vilken vill du höra först?
-Den Bra -Du är president igen
-Så vad är den dåliga nyheten? -Ingen röstade på dig!
Om du vill veta hur det är att leva i en diktatur läs här https://charter97.org/en/news/

Permalänk
Medlem

Testa en auktion på tradera istället, rätt många som säljer/köper spel där och det brukar bli ganska rättvisa slutbud eftersom det är rätt många som faktiskt är intresserade av att köpa. Se till att lägga upp många bilder på manualer och kartonger om du har det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elyxiator:

har du kartong och manual till sakerna då det påverkar värdet extremt mycket...
har inte tid att värdera nu iaf men mega man x3 ska du inte sälja till första bästa person billigt denna säger allt http://www.tradera.com/item/301501/249043449/mega-man-x3-snes...

Jag har 9 tillplattade askar, (fattas en) 10 instruktionshäften samt instruktionshäftet till konsolen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CFSsss:

Testa en auktion på tradera istället, rätt många som säljer/köper spel där och det brukar bli ganska rättvisa slutbud eftersom det är rätt många som faktiskt är intresserade av att köpa. Se till att lägga upp många bilder på manualer och kartonger om du har det.

Jag har kollat på tradera men ingen säljer en maskin med 10 spel. Är 2000kr för mycket? Däremot ser jag att handkontroller säljs för 10kr styck. Skitbilligt ju.

Permalänk
Medlem

@Batwoman:

Jag tror nog att du borde kunna lägga upp allt på tradera låta auktionen ha sin gång och få ett bra pris. Se bara till att ha bra bilder på allt som sagt, högupplösta.

Möjligt att du kan få lite mera betalt om du säljer allt individuellt men det är ju mycket mera jobb och så kanske något blir osålt och ja...

Permalänk
Medlem

@CFSsss:

Om du lägger ut allt i samma annons skulle jag tippa på runt 2k. Säkert mer om du säljer sakerna styckvis, det tar dock tid att sälja allt då

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aireilav:

@CFSsss:

Om du lägger ut allt i samma annons skulle jag tippa på runt 2k. Säkert mer om du säljer sakerna styckvis, det tar dock tid att sälja allt då

Sålde allt på facebook. Fick 10600kr! Hade tydligen ett spel som var eftertraktat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batwoman:

Sålde allt på facebook. Fick 10600kr! Hade tydligen ett spel som var eftertraktat.

Mega Man x3 som nämndes i första kommentaren?

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sushifrukt:

Mega Man x3 som nämndes i första kommentaren?

Japp.

Permalänk
Medlem

Hmm varför kan det inte släppas en samlingsskiva till Wii U med alla Megaman spelen ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batwoman:

Haha jag kommer inte ens ihåg om jag någonsin spelat megaman.

Permalänk

Känns som att gamla nintendo spel och dylikt kommer bli dyrare med tiden, ju längre man väntar desto dyrare. Kanske har fel, men hoppas själv på detta!