Permalänk
Avstängd

Kör på pm.

Visa signatur

Inte Core i7 4790K
Asus Z97-A
Asus Nvidia GTX 970 STRIX
Kingston DDR3 HYPERX Genesys 16 GB 1600MHZ

Permalänk
Medlem

Hmm, kanske är ute och cyklar. Verkar som du måste fixa modulen för mod_rewrite eller något liknande för få dina sidor att funka. Eller är detta redan konstaterat?

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem

Sådär.. Skrivit om hela sidan nu.. kontaktformuläret funkar för närvarande inte, Hittar inte hur ja ska göra för att de ska skicka.. -.-

Visa signatur

| X570 | R5-3600 | 960 EVO M.2 + 860 1Tb | 16Gb XMP3200 | RTX-2070 |
| I7-6700 | 64Gb PC4-2666 | 34Tb | TrueNas 13 |
| Yamaha HTR-4065 | Argos Audio Alto 5 MK2 | SystemOne W100B + SW10 |
| iPhone 15 Pro 128Gb |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nevil:

Sådär.. Skrivit om hela sidan nu.. kontaktformuläret funkar för närvarande inte, Hittar inte hur ja ska göra för att de ska skicka.. -.-

Står att "Tech-IT är under konstruktion."

Vill du ha feedback på det som ligger där nu, eller är det nytt på gång?

Permalänk
Medlem
Skrivet av keyless:

Står att "Tech-IT är under konstruktion."

Vill du ha feedback på det som ligger där nu, eller är det nytt på gång?

På de som ligger där nu..

Visa signatur

| X570 | R5-3600 | 960 EVO M.2 + 860 1Tb | 16Gb XMP3200 | RTX-2070 |
| I7-6700 | 64Gb PC4-2666 | 34Tb | TrueNas 13 |
| Yamaha HTR-4065 | Argos Audio Alto 5 MK2 | SystemOne W100B + SW10 |
| iPhone 15 Pro 128Gb |

Permalänk
Medlem

Gillar att det är avskalat och inte så mycket lull-lull.
Känns tydligt med prisinformationen.

Lite (förhoppningsvis) konstruktiv kritik:

"Hem": här skulle du kanske kunna fylla ut lite mer med information om var besökaren har hamnat - även om det beskrivs i "Om Oss"-delen.

"Om Oss": Bilden är ju sjysst frilagd och så men det är något med hur den är klippt i underkant som gör att den i nuläget "svävar" lite mycket. Kommer inte riktigt på någon bra lösning på det, kanske en ram runt? ... är osäker.
Man kanske kan se över hur informationstexten om personen linjerar med bilden, kanske ska de linjera i underkant? Eller om man kör dem centrerat med bilden över och texten under?

Allmänt:
Det kan vara sjysst att ha någon kontaktinformation nere i footern också - kanske telefonnummer eller e-post?
Jag antar att det är på väg, men att byta ut fonten i menyn och på kontakt-sidan till något annat än default vore nog bra.

Permalänk
Medlem

Vet inte om jag kommit rätt.. Men jag håller nu på med en hemsida, jag har gjort klart menyval och undrar hur jag gör för att öppna min meny och komma till en annan sida som hör till min meny?

Ett svar skulle verkligen uppskattas!

Permalänk
Medlem
Skrivet av keyless:

Gillar att det är avskalat och inte så mycket lull-lull.
Känns tydligt med prisinformationen.

Lite (förhoppningsvis) konstruktiv kritik:

"Hem": här skulle du kanske kunna fylla ut lite mer med information om var besökaren har hamnat - även om det beskrivs i "Om Oss"-delen.

"Om Oss": Bilden är ju sjysst frilagd och så men det är något med hur den är klippt i underkant som gör att den i nuläget "svävar" lite mycket. Kommer inte riktigt på någon bra lösning på det, kanske en ram runt? ... är osäker.
Man kanske kan se över hur informationstexten om personen linjerar med bilden, kanske ska de linjera i underkant? Eller om man kör dem centrerat med bilden över och texten under?

Allmänt:
Det kan vara sjysst att ha någon kontaktinformation nere i footern också - kanske telefonnummer eller e-post?
Jag antar att det är på väg, men att byta ut fonten i menyn och på kontakt-sidan till något annat än default vore nog bra.

Tack! Vill inte ha för mycket "lull-lull" heller, Så de e bra..
Angående startsidan så ska det komma mer information samt bilder där, Ska bara få tag i nån bild och komma på vad ja ska skriva.. ^^
Om oss, så tycker jag också att bilder "svävar" lite väl, Men har, om du sa, inte kommit på nåt bra sätt att ändra det än.. =/
Kontaktinfo i footern är absolut en bra idé, Ska kolla på det snarast..

Skrivet av AF0101:

Vet inte om jag kommit rätt.. Men jag håller nu på med en hemsida, jag har gjort klart menyval och undrar hur jag gör för att öppna min meny och komma till en annan sida som hör till min meny?

Ett svar skulle verkligen uppskattas!

Oj.. Hmm, Hur menar du ? Så menyn öppnar en sida i frame?

Visa signatur

| X570 | R5-3600 | 960 EVO M.2 + 860 1Tb | 16Gb XMP3200 | RTX-2070 |
| I7-6700 | 64Gb PC4-2666 | 34Tb | TrueNas 13 |
| Yamaha HTR-4065 | Argos Audio Alto 5 MK2 | SystemOne W100B + SW10 |
| iPhone 15 Pro 128Gb |

Permalänk
Avstängd

Skriv så här:

<CodeUnknown>PhpAjaxdot.net Open sesamy list</CodeUnkown>

Skrivet av AF0101:

Vet inte om jag kommit rätt.. Men jag håller nu på med en hemsida, jag har gjort klart menyval och undrar hur jag gör för att öppna min meny och komma till en annan sida som hör till min meny?

Ett svar skulle verkligen uppskattas!

Visa signatur

Inte Core i7 4790K
Asus Z97-A
Asus Nvidia GTX 970 STRIX
Kingston DDR3 HYPERX Genesys 16 GB 1600MHZ

Permalänk
Medlem

Du är påtok för billig, även om du kör svart. Fullständigt omöjligt att leva på såna låga priser. Din högsta kostnad är på 400:-, efter skatter och sociala avgifter är du nere på 200:- ish, det innebär att du måste vara ute hos kund på fakturerbar tid nästan hela dagen till ditt högsta pris för att få en skälig lön. Du har inte heller tagit med om det är några resekostnader när du ska ut och göra en felsökning.

Försök kolla av marknaden och se vad det kostar i din stad, min förra chef använde en frilansande it konsult vars absolut lägsta kostnad var 650 per timme, tills han höjde.

Edit: Såg att du redan kommenterat priserna. Även om det är på en hobby nivå så borde du ha högre priser. Det du vill göra är få några företag som dina stammiskunder, när du sedan börjar köra seriöst kommer det bli svårt att höja priser på dom, en 300-400% ökning blir nästan omöjligt. Du kan utan vidare ta det dubbla och mot företag säkert det tredubbla fortfarande vara asbillig.

Visa signatur

¯\_(Ó.ò)_/¯

Permalänk
Medlem

Har justerat priserna nu, Men vet inte riktigt om de e rätt än ändå.. Däremot, Ja har inga som helst utgifter alls (mer än eventuell reskostnad), plus att det är ett sidoprojekt, Så ja behöver inte gå runt på de, De ska bara ge en extra inkomst..

Visa signatur

| X570 | R5-3600 | 960 EVO M.2 + 860 1Tb | 16Gb XMP3200 | RTX-2070 |
| I7-6700 | 64Gb PC4-2666 | 34Tb | TrueNas 13 |
| Yamaha HTR-4065 | Argos Audio Alto 5 MK2 | SystemOne W100B + SW10 |
| iPhone 15 Pro 128Gb |