Permalänk
Medlem

CM Storm QuickFire TK

Säljer mitt CM Storm QuickFire TK på grund av nytt tangentbord.

Tangentbordet är inköpt 2013-11-29, dock ingår endast tangentbordet eftersom eventuella tillbehör försvunnit med åren. Eventuella frågor tas i i tråden.

Bud sker i tråd ej via PM.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

EDIT: Är bruna brytare, se länk nedan för mer info
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1581513

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vad är det för brytare? Erbjuder 150+frakt om det skulle vara bruna.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ja det är bruna brytare, annons uppdaterad med detta.

Bud noterat om du fortfarande är intresserad

Permalänk
Medlem
Skrivet av drexler:

Ja det är bruna brytare, annons uppdaterad med detta.

Bud noterat om du fortfarande är intresserad

Det är jag absolut! är egentligen bara ute efter brytarna, så bruna är precis det jag letar efter.

Mvh,
Wille

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

175kr + frakt
(tacksam för ditt låga utgångspris, vill testa mek. tgb och då helst bruna som verkar vara vad som skulle passa mig )

Permalänk
Medlem

200+frakt då.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av willeykk:

200+frakt då.

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat

Permalänk
Medlem

@drexler: 225kr +frakt. Eventuellt kan jag tänka mig att byta mot ett likadant med röda brytare om det är intressant!

Visa signatur

Moderkort: ASUS B550-F Gaming CPU: Ryzen 7 5800X CPU-kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance LP 2x16GB 3200 GPU: Asus Strix 1080 SSD: Samsung 970 Evo Plus 500gb NVME, Samsung 870 Evo 1TB HDD: WD Green 2TB+4TB PSU: EVGA Supernova G3 750W Chassi: Fractal Design Define C Tangentbord: KBD75/Iris Gateron Silent Brown AMJ96 Gateron Silent Brown Mus: Logitech MX Master 3 Ljud: Presonus Eris E5 + Presonus Eris Sub8. iFi Zen Dac + Beyerdynamic DT770

Permalänk
Medlem

250kr +frakt

/Jesper

Permalänk
Medlem

@burthman:
Höjer direkt till 350 inkl frakt

ändring
Permalänk
Medlem

375kr inkl frakt

Visa signatur

Moderkort: ASUS B550-F Gaming CPU: Ryzen 7 5800X CPU-kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance LP 2x16GB 3200 GPU: Asus Strix 1080 SSD: Samsung 970 Evo Plus 500gb NVME, Samsung 870 Evo 1TB HDD: WD Green 2TB+4TB PSU: EVGA Supernova G3 750W Chassi: Fractal Design Define C Tangentbord: KBD75/Iris Gateron Silent Brown AMJ96 Gateron Silent Brown Mus: Logitech MX Master 3 Ljud: Presonus Eris E5 + Presonus Eris Sub8. iFi Zen Dac + Beyerdynamic DT770

Permalänk
Medlem

Jag är inte intresserad av ett byte då jag är nöjd med mitt nya tangentbord.

@SYRE har högsta budet för tillfället på 375kr.

Budgivning slutar klockan 18 alternativt med ett köp nu pris på 425kr

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@drexler:

Okejdå, för att göra det enkelt så tar jag det för 425kr inkl frakt då

Visa signatur

Moderkort: ASUS B550-F Gaming CPU: Ryzen 7 5800X CPU-kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance LP 2x16GB 3200 GPU: Asus Strix 1080 SSD: Samsung 970 Evo Plus 500gb NVME, Samsung 870 Evo 1TB HDD: WD Green 2TB+4TB PSU: EVGA Supernova G3 750W Chassi: Fractal Design Define C Tangentbord: KBD75/Iris Gateron Silent Brown AMJ96 Gateron Silent Brown Mus: Logitech MX Master 3 Ljud: Presonus Eris E5 + Presonus Eris Sub8. iFi Zen Dac + Beyerdynamic DT770

Permalänk
Medlem

Noterat SYRE. Budgivning avslutat då jag har fått en bud som jag är nöjd.

Vi tar detaljerna i PM SYRE.

Skickades från m.sweclockers.com