Fredagspanelen 110: Vulkan lanserat, massa kärnor för AMD Zen och Xbox One-spel till PC

Permalänk
Medlem

Tack för en till bra fredagspanel i raden!

Med reservation för att jag förmodligen missat ett par paneler, den nye killen (Jonas?) är ju som klippt och skuren till jobbet. Man skulle ju kunna tänka sig att det inte är självklart att det känns naturligt att snacka med en kamera på en gång, men det flöt ju på fint det där.

Mycket skoj på gång i IT-svängen nu förresten! Är bra nyfiken på var mainstreamvarianterna av de nya GPU:erna hamnar prestandamässigt.

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk

Jag är rädd för förändringar. Jag saknar Emil faktist... Fast killen som får dras med Skutskärs skitlukt är rätt söt i rutan med. All heder till herrn

Visa signatur

Tänk om en val gör valet att bli vald till val på valnatten.

Permalänk

Extra kul att se jakob i rutan han har mycket att komma med!
Och man lär sig nya grejjor hela tiden

Permalänk
Skrivet av Lusekofte:

Jag skall erkänna att den främsta anledningen till att jag tittade på fredagspanelen var för radarparet Jonas och Emil. Två killar som gör sig fruktansvärt bra framför kameran och som har en härlig kemi.

Lite som att plocka bort Linus från "The Wan Show" det är inte samma grej längre helt enkelt.

Tycker det blir mer intressant med nya ansikten, jag tycker det har varit ganska uppenbart att Emil inte är lika dedikerad och inte har samma tid till att ägna åt detta, har många gånger fått känslan att han bara lustläst nyheterna sedan inte så mkt mer att kolla med,
Det märks ju att jakob spenderar merparten av sin tid att läsa på om dator nyheter. Man lär sig nya saker... FÖRUTOM det man redan läst i artiklarna.. annars blir det ju bara en tråkig upprepning av det man redan läst i artiklarna. My Vote goes for Jakob gillar hans humor också han har bra skämt

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av Lutach:

Ni nämnde tangentbord. Skulle vara kul om ni kunde kolla på CM Novatouch, så blir det lite variation från alla Cherrybord med RGB-effekter =P. Skulle även vara kul om Emil kunde titta förbi på någon fredagspanel någon gång.

Cooler Master Novatouch TKL

Permalänk
Avstängd

@Sadjester:

Tycker Jakob och de andra nya ansikterna är ett enormt lyft för fredagspanelen, tyckte Emil var lite "speciell" som alla är. Jag saknar han då inte. Kemi tyckte jag inte att de hade, snarare lite sarkastisk dryghet ibland. Tummen upp!