Live från Dustin Expo 2016

Permalänk
Melding Plague

Live från Dustin Expo 2016

Se SweClockers aktiviteter på Dustin Expo direkt från Globen i Stockholm. I den fullspäckade montern får besökarna möjlighet att prova VR och delta i påkostade speltävlingar.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Egen hörna?

Det går framåt från SweC. Ett världsherravälde är runt hörnet:P

Permalänk
Medlem

Laggar bara. Funkar ibland på LOW så att ni vet

EDIT: Nu flyter det på

Permalänk
Relik 📜

Nätet här är vad det är. Förhoppningsvis fungerar det hyfsat!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

SOrry Offtopic antar jag:

Till någon som är där: Vänligen ryck tag i någon ASUS representant och försök få ur dom ett svar om när ROG SPATHA musen kommer.. googlat nyheter om den varje morgon i 2 månader...

Tack

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

SOrry Offtopic antar jag:

Till någon som är där: Vänligen ryck tag i någon ASUS representant och försök få ur dom ett svar om när ROG SPATHA musen kommer.. googlat nyheter om den varje morgon i 2 månader...

Tack

Det är väl den musen dom testar och inte får säga något om kan jag tänka mig som dom pratar om i senaste fredgaspanelen?
Dom säger något datum om när dom får berätta om den med, men är inte 100% säker på att det är den musen dom talar om.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Slushen var slut när jag var där men awesome monter överlag!

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.

Permalänk
Medlem

Tack för en grym monter, roligt att testa på VR, bättre än förväntat faktiskt!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i5 6600K 3,5GHz | Samsung 850 EVO Series 250GB x2 | EVGA GeForce GTX 970 SSC ACX 2.0 SLI | Corsair Vengeance LPX Black DDR4 2666MHz 24GB | Asus Z170 Pro Gaming | Corsair RM750X 750W - En gammal härk med andra ord.

Permalänk
Medlem

Vill tacka för en grym monter. Mycket trevligt. Men framförallt Kenneth för en bra match! Längtar till att komma tillbaka och hämta min stol
Off topic: vilken stol ska man välja?

Permalänk
Medlem

Härligt uppstyrt Swec! En guldstjärna i boken!

Visa signatur

Dator: Lian Li O11 Dynamic, R9 5900X, MSI X570 ACE, Corsair H150i Pro, G.Skill TridentZ@3733MhzCL16, ASUS RTX 3090 TUF OC, Firecuda 530 2TB, 990 Pro 2TB, Corsair RM850x.
Skärm: LG OLED 42C2

Permalänk
Medlem

Och här är jag försenad att kolla på streamen.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Vangen:

Och här är jag försenad att kolla på streamen.

Här har du en del av streamen: https://www.twitch.tv/swectv/v/55315152

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk

Så irriterande. Jag kom sent till e-sporthallen, kl 17.05, och då stod det en kvinna där som sweclock-blockar mig 25 meter från montern. Kunde dock skymta sweclockarna medans dom plockade ihop för dagen i 10 sekunder.

Bortsett från det hann jag iaf beundra Skull Canyon hos intel.. Ja!! Dom hade en sådan där!

Visa signatur

Dator: EEE901 N270/ 1GB / 20GB SSD ... Kraftigt nedbantat/tweakat Win7 x86 for speeeEED!
Facebook användare? Hatar tidslinjen? gå med i denna FB-grupp:
Undo Timeline ...med lite tur får h*lvetet ett slut!

Permalänk
Medlem

Grymt kul o träffa Sweclockers gänget, testa på VR för första gången samt ta ett litet snack med Jonas också. Bra jobbat och tack för en grymt skön dag.
PS. Jag är killen som höll i den gigantiska skärmen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Diako:

Grymt kul o träffa Sweclockers gänget, testa på VR för första gången samt ta ett litet snack med Jonas också. Bra jobbat och tack för en grymt skön dag.
PS. Jag är killen som höll i den gigantiska skärmen.

Det var du som gick runt med asus skärmen du vann? Grattis!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foxmaner:

Det var du som gick runt med asus skärmen du vann? Grattis!

Haha yep det var nog jag. Tack så mycket!

Permalänk
Medlem

Typiskt att ni inte var där i fredags.
Jag var ju på fiskemässan igår.

Permalänk
Inaktiv

Vem är den söta tjejen som prata med Sweclockers-killen vid 5:49:00 ?

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av anon8709:

Vem är den söta tjejen som prata med Sweclockers-killen vid 5:49:00 ?

Det är (enligt japanerna) den världsberömda @zoyadog

Permalänk

Var in på lördagen och tittade runt inne på Dustinexpo2016..
Tror mässan kan sammanfattas så här:

"Titta en kö, har dom en oculus (rift)?"

99.9% av fallen, så var svaret ja. och det enda dom flesta verkade intresserade av.
Arrangemanget med csgo osv var ju en rolig grej, och att e-sporten fick en egen liten hall var ju roligt att se.