Inget händer när jag kopplar in Ethernet kabeln

Permalänk
Medlem

Inget händer när jag kopplar in Ethernet kabeln

Fick min dator två dagar sen och jag kan inte komma åt internet, det visar bara ett kryss även när jag har kopplat in kabeln. Jag fel sökte problemet och så fick jag det här är meddelandet

http://i.imgur.com/dQ17mCD.

Ps jag kan ingenting om datorer

Permalänk
Medlem

Vad har du för moderkort? Ta fram informationen om modell, sök på internet efter "Modell drivers", alla har support med downloads idag, hämta hem de viktigaste som LAN, Audio etc.

Kolla upp vilket grafikkort du har, ladda också ner senaste drivrutinerna till det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orlaw:

Vad har du för moderkort? Ta fram informationen om modell, sök på internet efter "Modell drivers", alla har support med downloads idag, hämta hem de viktigaste som LAN, Audio etc.

Kolla upp vilket grafikkort du har, ladda också ner senaste drivrutinerna till det

Hur ska jag ladda ner drivrutinerna utan Internet?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Du kan t.ex dela via telefonen och ladda ned via någon annan dator med wifi/en laptop? Åka till en vän och ladda ned där och ta hem via en usb? Tyvärr brukar man tänka på sånt innan man t.ex formaterar om (eller om man kör på det uråldriga systemet med en skiva).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orlaw:

Du kan t.ex dela via telefonen och ladda ned via någon annan dator med wifi/en laptop? Åka till en vän och ladda ned där och ta hem via en usb? Tyvärr brukar man tänka på sånt innan man t.ex formaterar om (eller om man kör på det uråldriga systemet med en skiva).

Jaha ok, tack så mycket du är räddaren i nöden

Skickades från m.sweclockers.com

Fel skrivet