Fredagspanelen 112: Radeon Pro Duo, externa grafikkort och Intel Skull Canyon

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

Ja, det var tyvärr något strul med min mikrofon det här avsnittet. Dämpade de värsta partierna i redigeringen, men det finns en del brus kvar. Ber om ursäkt för detta och ska undersöka närmare var problemet härstammar från.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

Ja, det var tyvärr något strul med min mikrofon det här avsnittet. Dämpade de värsta partierna i redigeringen, men det finns en del brus kvar. Ber om ursäkt för detta och ska undersöka närmare var problemet härstammar från.

Skickades från m.sweclockers.com

vi vill alla ha Emil igen=)

Visa signatur

i5 2500k,,,,asus p8z77-v pro

Permalänk
Medlem

Snälla byt mediaspelare, reklamen funkar men videon i sig krånglar vill inte alltid ladda och kan inte ändra upplösning på min Samsung platta med Chrome.
ska jag behöva använda Youtube, där ni inte får en spänn? Känns som en miss..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sgt. Stinger:

Jacob: Brask-lapp, inte bras-klapp! Bakgrund till uttrycket hittar du här:Brasklapp

Fast bras-klapp låter roligt. Lite som Sofiéro.

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk
Medlem

Var är Emil?

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Skrivet av itkoll:

vi vill alla ha Emil igen=)

Webspelaren krånglar på min Huawei mate 7 det brukar få webbläsaren att frysa. Youtube spelarna är så mkt bättre samt att den öppnas i Youtube appen. Men förstår att dom tjänar pengar på att använda denna Webspelare har sett flera svenska siter som använde samma.

Som tur är finns det att kolla på via eran Youtube kanal vilket jag brukar göra.

På senare tid brukar ja ladda hem via JDownloader via Youtube och kolla på via mina sidewinder 3 på tvn

Permalänk

hur gör man för att kunna ladda ner avsnitt skulle vilja se det på en dator som är offline?
ibland kraschar Firefox så då måste jag ladda om hela sidan.

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem

jag fick inte ens upp klippet på hemsidan men på youtube fungerar det bra

Permalänk
Skrivet av Uzanar:

Det kan jag hålla med om men att aldrig ha Emil i rutan känns också lite tråkigt tycker jag.
Skulle vara roligt att ha med honom då och då i alla fall och nu var det flera månader sedan

Ja det är sant men kul med lite nya ansikten också.

I grund och botten så värdesätter jag kunskap högre än flum.

Anledningen att jag kollar på fredagspanel är att jag vill hänga med i datorsnacket
som den datornörd jag är, och det hjälper verkligen att lyssna på fredagspanalen.
Det spar rätt mkt tid faktiskt för tex jacob han har mkt att dela med sig av av både kunskap och
att han är rätt snapp på att leta upp nya nyheter osv

Tycker Fredags panelen är väldigt trevligt, och faktum är att dom skulle kunna utveckla det ännu mer.
Dom kanske kunnde en vanilig fredpanel sedan efter det kan dom ha lite eftersnack med mer fredags mysfaktor och så där
dom bjuder in mer gäster och kanske sitter i soffan och pratar ? Typ som skavaln fast för datornördar det skulle vara
enormt nice om dom bjöjd in gäster osv. Tror dom skulle kunna få lyckas få mer sponsor pengar också vilket kanske kunnde få dom att jobba på fredag kväll också för vad jag förstår så jobbar dom till 5 på fredag, ofta spelar dom ni perecis före lunch vilket kanske inte är bästa tiden att spela in då kanske man mest står och tänker på mat att man vill äta nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Immersion:

Ja det är sant men kul med lite nya ansikten också.

I grund och botten så värdesätter jag kunskap högre än flum.

Anledningen att jag kollar på fredagspanel är att jag vill hänga med i datorsnacket
som den datornörd jag är, och det hjälper verkligen att lyssna på fredagspanalen.
Det spar rätt mkt tid faktiskt för tex jacob han har mkt att dela med sig av av både kunskap och
att han är rätt snapp på att leta upp nya nyheter osv

Tycker Fredags panelen är väldigt trevligt, och faktum är att dom skulle kunna utveckla det ännu mer.
Dom kanske kunnde en vanilig fredpanel sedan efter det kan dom ha lite eftersnack med mer fredags mysfaktor och så där
dom bjuder in mer gäster och kanske sitter i soffan och pratar ? Typ som skavaln fast för datornördar det skulle vara
enormt nice om dom bjöjd in gäster osv. Tror dom skulle kunna få lyckas få mer sponsor pengar också vilket kanske kunnde få dom att jobba på fredag kväll också för vad jag förstår så jobbar dom till 5 på fredag, ofta spelar dom ni perecis före lunch vilket kanske inte är bästa tiden att spela in då kanske man mest står och tänker på mat att man vill äta nu

De har faktiskt bjudit in folk till lite olika specialpaneler men har sagt att även om de specialarna var väldigt lyckade och uppskattade så var det väldigt svårt att få tag på folk som ville stå framför kameran. Lite av tanken med podden (länge sen nu, gärna fler redaktionen!) var att få med fler och det var lite lättare med audio än video men inte helt lätt det heller.

Så vi är många som vill se mer video och gärna med gäster men vi har fått stå ut med så pass lite som varannan vecka + chassirecensioner (lite mer nuförtiden, stort plus!). Frågelådan får gärna komma tillbaka

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, ASUS RX 580 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W - Bärbar: ASUS F3SR, Core2Duo@2,6-3,1Ghz 4 GB, SSD

Permalänk
Medlem

Supertrevlig fredagspanel i vanlig ordning, uppskattas!

Visa signatur

Asus Rog Strix X570-F | AMD Ryzen 9 3900X | G.Skill 2x16GB DDR4 3600MHz CL16 Trident | Noctua NH-U12A | Asus Geforce RTX 2070 Super 8GB DUAL OC EVO | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold | Corsair Force MP600 1TB | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Fractal Design Define C TG | Acer 27" Predator XB273K | QPAD MK-85 (Brown) | Razer DeathAdder Chroma | Logitech Z623 | Sennheiser GAME One
http://www.youtube.com/channel/UCl0ZJPJ7XZkjvUoR7zgPOLg