Microsoft släpper Windows 10 Mobile för utvalda Windows Phone 8.1-enheter

Permalänk

Nu är det bekräftat att det blir inget W10M för mobiler med 512 mb ram.

http://www.windowscentral.com/those-512mb-ram-smartphones-wil...

Man kan undra varför Microsoft ens haft mobilerna med 512 mb ram i sin insider..

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Snusfri
Skrivet av Swedish Berserk:

Man kan undra varför Microsoft ens haft mobilerna med 512 mb ram i sin insider..

Just för att utvärdera och få in vad personer med sådana enheter upplevt.
Förmodligen så har upplevelsen inte varit speciellt bra så de väljer då att skippa enheter med så pass lite RAM.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Skrivet av Osten92:

Finns det någon risk med att göra det? Någon som har gjort det på en 1020?

Skickades från m.sweclockers.com

Jag känner inte till några risker med att uppdatera med den appen, en är som vanligt är viktigt är att ha en laddad telefon för man kan göra uppdateringen kurupt om batteriet tar slut/ man stänger av den under uppdateringen.
Det är en Microsoft app som låter dig testa olika beta version av windows 10 m och det finns flera olika alternativ, jag tog insider slow för att den ska vara stabilast och den har varit mer stabil än 8.1 för mig.

Visa signatur

http://ninite.com/
Riktigt nice sida efter man installerat om datorn tex.
Finns de flesta program man behöver för att komma igång :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Osten92:

Finns det någon risk med att göra det? Någon som har gjort det på en 1020?

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har haft en hel del problem med preview varianten på min lumia 1020. Många småsaker men det får man förvänta sig i en beta. De lite större problem jag haft är bland annat,

  • Telefonen kraschar ibland

  • Vissa appar fungerar dåligt. T.ex. Skype startar 1/3 av gångerna och ifall jag svarar från låst skärm så brukar det ofta sluta med att jag får myrornas krig på skärmen = tvingad omstart av telefonen

  • Lång tid att komma in från lockscreen med kod och ibland så vill den bara inte

Men det finns många nya funktioner jag verkligen uppskattar så jag står ut med problemen ovan.

Visa signatur

-_

Permalänk
Medlem

Trevligt. Men fortfarande är det inte tillräckligt för att få mig som provat på WP, då 8.1 och det svider verkligen att säga.
Grejen med Windows phone för min del är att det i grunden är den perfekta plattformen för mobiler, men avsaknaden av appar går för min del inte att bortse från.
Det tar i, för jag vill verkligen gå tillbaka till wp men vet med mig vilka begränsningar det medför.
Kan inte fler snart börja upptäcka fördelarna med detta os och få fart på apputbudet?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som har problem med att få sakerna att synka med mitt microsoft konto?

Kommer inte åt outlook, kalender eller kontakter så låg på mitt microsoft konto, kan lägga in andra konton som synkas men så fort jag försöker lägga in mitt riktiga konto så händer inget. Någon som ha en aning?

Är en Lumia 930 om det påverkar, haft samma konto sen 920 kom och har alltid funkat.

Visa signatur

Citera så hittar jag ditt svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Nu är det bekräftat att det blir inget W10M för mobiler med 512 mb ram.

http://www.windowscentral.com/those-512mb-ram-smartphones-wil...

Man kan undra varför Microsoft ens haft mobilerna med 512 mb ram i sin insider..

Suuuuck. Har ju suttit och väntat på Win10 i evigheter för att se om det skulle fixa problemen på min gamla 520. Trodde de sagt att alla Win8-lurar skulle få uppdateringen. Aja, då blir det att hoppa över till Android istället.

Visa signatur

Burk: 4770k, 970, 16GB, BenQ BL2411PT
Ljud: O2/ODAC, DT 150, Fidelio X1, DT 770, Sony XB1000/700/500, Koss Porta Pro
Gamla Bettan [RIP]: XP2500+ @ ~2.0Ghz • FIC Radeon 9600 Pro • Abit AN7 • 1GB OCZ

Permalänk
Medlem
Skrivet av pAcKiE:

Är det bara jag som har problem med att få sakerna att synka med mitt microsoft konto?

Kommer inte åt outlook, kalender eller kontakter så låg på mitt microsoft konto, kan lägga in andra konton som synkas men så fort jag försöker lägga in mitt riktiga konto så händer inget. Någon som ha en aning?

Är en Lumia 930 om det påverkar, haft samma konto sen 920 kom och har alltid funkat.

Har precis samma problem :/ Sjukt störande.

Gick även jag från 920-930

E2: Kan inte ens lägga till nya kontakter..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Skrivet av jhonekri:

Är det någon som får ner appen ? det står att den inte är tillgänglig ännu.

Skrivet av Icte:

Underligt.. Hittar inte appen i WP på vare sig flickvännens Lumia 830 eller på PC

Använd denna länk via mobilen för att ladda ner appen
https://www.microsoft.com/en-us/store/apps/updateadvisor/9nbl...

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D
Ram: Kingston 32GB DDR5 6000MHz
GPU: XFX Radeon RX 6800 XT MERC 319
Operativsystem: Windows 11
Skärm: Acer 27" Nitro XV272UP QHD IPS 144 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyRus:

Har precis samma problem :/ Sjukt störande.

Gick även jag från 920-930

E2: Kan inte ens lägga till nya kontakter..

Skickades från m.sweclockers.com

Jag kan lägga till nya kontakter men endast på min jobb mail -.-

Och kontakta support appen funkar inte, kan det ha något med att vi gått från 920-930?

Annars gillar jag förbättringarna

Finns en till uppdatering för mig (10.0.10586.164), men vet inte om den hjälper då jag har för lite batteri för att uppdatera.

EDIT: Det gjorde inget ...

EDIT 2: Fick bli en återställnibg och nu synkar den korrekt, drygt men det funkar iaf.

Visa signatur

Citera så hittar jag ditt svar.

Permalänk
Medlem

Ni som är insatta i wp träsket. Finns det någon logisk förklaring till varför MS egna tjänster (onedrive, outlook, onenote, office etc etc, fungerar bättre på övriga plattformar än sin egen?
För mig är det sinnessjukt vilka begränsningar en del av deras appar har gentemot android och iOS versionerna har, självklart förstår jag att det handlar om att man vill behålla så många kunder/användare av sina appar på alla plattformar, annars så sjunker ju intäkterna.

Men borde inte fokus från första början ha varit att, inte ta bort funktioner från android och iOS, utan att istället ge sina egna appar extra fördelar och extra funktionalitet på sin egen plattform? Obegripligt att dom inte försöker locka över kunderna mer, jag menar när man ger sina (I know repeated word) egna appar en så mycket hemskare upplevelse gentemot andra plattformar så kan man ju inte annat än förvänta sig att kunderna inte kommer komma flygandes.
Outlook seriöst, världens i särklass största mailklient sedan årtionden tillbaka, Office, världens största plattform för dokument etc etc fungerar så pass mycket värre att det är häpnadsväckande!
Fan ge kunderna fördelar att byta plattform! Tycker helt ärligt att man sakta borde börja skala bort funktioner i sina appar på android och iOS för att sakteliga ge WP ett övertag, då dom innehar så pass många användare. Det kommer ta ett tag att få över kunder och öka andelen användare och det kommer garanterat kosta miljarder i slutändan i form av missade app-intäkter etc då folk kanske byter app. Men jag tror det här är ett pris MS måste betala om dom på allvar vill väcka folks intresse för Windows Phone.

eller vad säger ni andra?: Vad exakt är Windows Phone fördelar gentemot de andra 2? Vilka funktioner finns tillgängliga som android och iOS INTE erbjuder? anledningen till att jag ställer frågan är det var ett tag sen jag satt med WP, Lumia 1020 som jag älskade, men som så många andra var jag tvungen att backa då det vart för begränsat.
För jag tycker personligen att det känns som att Microsoft själva knappt ens försöker pusha för WP, man ger inte os:et några distinkta direkta fördelar, man går inte all-in.
Vad tycker ni?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Skrivet av Adam West:

Ni som är insatta i wp träsket. Finns det någon logisk förklaring till varför MS egna tjänster (onedrive, outlook, onenote, office etc etc, fungerar bättre på övriga plattformar än sin egen?
För mig är det sinnessjukt vilka begränsningar en del av deras appar har gentemot android och iOS versionerna har, självklart förstår jag att det handlar om att man vill behålla så många kunder/användare av sina appar på alla plattformar, annars så sjunker ju intäkterna.

Men borde inte fokus från första början ha varit att, inte ta bort funktioner från android och iOS, utan att istället ge sina egna appar extra fördelar och extra funktionalitet på sin egen plattform? Obegripligt att dom inte försöker locka över kunderna mer, jag menar när man ger sina (I know repeated word) egna appar en så mycket hemskare upplevelse gentemot andra plattformar så kan man ju inte annat än förvänta sig att kunderna inte kommer komma flygandes.
Outlook seriöst, världens i särklass största mailklient sedan årtionden tillbaka, Office, världens största plattform för dokument etc etc fungerar så pass mycket värre att det är häpnadsväckande!
Fan ge kunderna fördelar att byta plattform! Tycker helt ärligt att man sakta borde börja skala bort funktioner i sina appar på android och iOS för att sakteliga ge WP ett övertag, då dom innehar så pass många användare. Det kommer ta ett tag att få över kunder och öka andelen användare och det kommer garanterat kosta miljarder i slutändan i form av missade app-intäkter etc då folk kanske byter app. Men jag tror det här är ett pris MS måste betala om dom på allvar vill väcka folks intresse för Windows Phone.

eller vad säger ni andra?: Vad exakt är Windows Phone fördelar gentemot de andra 2? Vilka funktioner finns tillgängliga som android och iOS INTE erbjuder? anledningen till att jag ställer frågan är det var ett tag sen jag satt med WP, Lumia 1020 som jag älskade, men som så många andra var jag tvungen att backa då det vart för begränsat.
För jag tycker personligen att det känns som att Microsoft själva knappt ens försöker pusha för WP, man ger inte os:et några distinkta direkta fördelar, man går inte all-in.
Vad tycker ni?

Vad är det som är bättre med Outlook på Android. Själv så använder jag bara Outlook till att läsa och skicka mail så jag kanske missar något? Samma sak med Onenote och OneDrive missa jag några funktioner i WM10 jämfört med Android menar du?
Men en sak som Microsofts WM10 appar helt klar gör bättre är att dom iallfalla har snyggare design. Allt ifrån Outlook, OneNote, Microsoft Väder och Nyheter ser ju helt klart sämre ut på Android.

Har du inte testat sedan Wp? då får du nog testa dom nya Windows mobile 10 apparna.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D
Ram: Kingston 32GB DDR5 6000MHz
GPU: XFX Radeon RX 6800 XT MERC 319
Operativsystem: Windows 11
Skärm: Acer 27" Nitro XV272UP QHD IPS 144 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeterMagnuss0n:

Använd denna länk via mobilen för att ladda ner appen
https://www.microsoft.com/en-us/store/apps/updateadvisor/9nbl...

Blir galen detta funkar inte heller. Händer inget när man klickar på Get the app knappen. Under står det "you can't get this app. This page is for info only"

Visa signatur

CPU: Intel 13700K GPU: Asus Geforce RTX 4090 TUF RAM: Corsair Vengeance 32GB DDR5 5600MHz CL36 Moderkort: ASUS Prime Z790-A WIFI PSU: Corsair RM1000x Shift SSD: WD Black SN850X 2TB Gen 4 Chassi: Fractal Design Define 7 Skärm: Samsung QN95B 75"

Permalänk
Medlem

Som jag förstått skickas uppdateringen ut i olika faser.. Första fasen är för mobiler som står i artikeln. Andra fasen kommer senare och då till er som har 920, 925, 1020 mm. Jag själv har en 925 liggandes, som jag tänkte ge till min mor när den får win10. För eget användande har jag lumia 950. Provat insiderpå 925:an med win10 som jag upplevt funkat tillfredställande. Är givetvis med i insider på 950:n också då man vill ha snabba uppdateringar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av rumplantation:

Blir galen detta funkar inte heller. Står bara "you can't get this app. This page is for info only"

Använde du din mobil när du tryckte på den?

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D
Ram: Kingston 32GB DDR5 6000MHz
GPU: XFX Radeon RX 6800 XT MERC 319
Operativsystem: Windows 11
Skärm: Acer 27" Nitro XV272UP QHD IPS 144 Hz

Permalänk
Medlem

Ja det gjorde jag. Har en Lumia 640 så min telefon ska kunna köra 10an btw

Visa signatur

CPU: Intel 13700K GPU: Asus Geforce RTX 4090 TUF RAM: Corsair Vengeance 32GB DDR5 5600MHz CL36 Moderkort: ASUS Prime Z790-A WIFI PSU: Corsair RM1000x Shift SSD: WD Black SN850X 2TB Gen 4 Chassi: Fractal Design Define 7 Skärm: Samsung QN95B 75"

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeterMagnuss0n:

Vad är det som är bättre med Outlook på Android. Själv så använder jag bara Outlook till att läsa och skicka mail så jag kanske missar något? Samma sak med Onenote och OneDrive missa jag några funktioner i WM10 jämfört med Android menar du?
Men en sak som Microsofts WM10 appar helt klar gör bättre är att dom iallfalla har snyggare design. Allt ifrån Outlook, OneNote, Microsoft Väder och Nyheter ser ju helt klart sämre ut på Android.

Har du inte testat sedan Wp? då får du nog testa dom nya Windows mobile 10 apparna.

Känns på nåt sätt som att det inte synkar riktigt lika bra i WP som hos andra plattformar, nu var det som sagt sedan 8.1 jag satt med en WP men jag har testat det till och från efteråt. Säger inte att användarupplevelsen är hemsk, men gentemot övriga så känns det som att vissa funktioner saknas.
Får testa en igen så återkommer jag med resultat.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Skrivet av rumplantation:

Ja det gjorde jag. Har en Lumia 640 så min telefon ska kunna köra 10an btw

Ser nu att det inte funkar via min mobil heller längre, funkade dock igår så dom måste ha gjort något.
Skannar du av rutan som finns på denna länk så kommer du till butiken där appen finns med det verkar som att den har blivit helt borttagen ifrån butiken helt just nu
http://www.windowscentral.com/how-you-can-update-your-older-w...

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D
Ram: Kingston 32GB DDR5 6000MHz
GPU: XFX Radeon RX 6800 XT MERC 319
Operativsystem: Windows 11
Skärm: Acer 27" Nitro XV272UP QHD IPS 144 Hz

Permalänk
Skrivet av Adam West:

Känns på nåt sätt som att det inte synkar riktigt lika bra i WP som hos andra plattformar, nu var det som sagt sedan 8.1 jag satt med en WP men jag har testat det till och från efteråt. Säger inte att användarupplevelsen är hemsk, men gentemot övriga så känns det som att vissa funktioner saknas.
Får testa en igen så återkommer jag med resultat.

Kör du Windows 10 på datorn så kan du ju testa Outlook, Kalender och Onenote där det är exat samma app. Vill du att appen ska se likadana ut som på mobilen så är det bara att ta tag i fönstret och minimera det i sidled så mycket det går så får du samma upplevelse.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D
Ram: Kingston 32GB DDR5 6000MHz
GPU: XFX Radeon RX 6800 XT MERC 319
Operativsystem: Windows 11
Skärm: Acer 27" Nitro XV272UP QHD IPS 144 Hz

Permalänk
Medlem

Trevlig uppdatering. Allt går trögt, hänger sig och är svart.

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adam West:

Känns på nåt sätt som att det inte synkar riktigt lika bra i WP som hos andra plattformar, nu var det som sagt sedan 8.1 jag satt med en WP men jag har testat det till och från efteråt. Säger inte att användarupplevelsen är hemsk, men gentemot övriga så känns det som att vissa funktioner saknas.
Får testa en igen så återkommer jag med resultat.

W10 apparna är mycket bättre än de till 8.1. De gamla var sämre än de till Android det håller jag med om. Nu är det lite mer hugget som stucket.

Vad gäller W10M som helhet så tycker jag fortfarande inte efter några månader med det att det är bättre än 8.1 på alla punkter men jag trivs fortfarande bättre med det på det stora hela än med iOS (förra jobbmobilen) eller Android (nuvarande jobbmobilen). I synnerhet som jag inte vill köpa telefoner för mer än 1500-2000 så blir utbudet välfungerande sådana inte så stort

Visa signatur

i5 750@3,6GHz(vatten), 4GB DDR3, HD6870@1000/1100(vatten), 1TB, Proton AM10 + Dynavoice Challenger S5
Asus U36SD
FreeNAS - Intel G620, MSIH67MA-E35, 8GB DDR3, 5x2TB RAIDZ, Intel PRO 1000GT Desktop

Permalänk
Medlem

Själv hoppas jag att Win for mobile går åt helvete, så att de kan fokusera på att ta fram OS för PC, och vi slipper averter för touch screen i en och samma produkt.

Visa signatur

AMD Thunderbird 1.33 GHz (133 MHz Bus), Epox 8K7A, 1 x 256MB Corsair PC2100 DDR SDRAM, 20.5GB 7200 RPM Western Digital EIDE, Visiontek GeForce 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeterMagnuss0n:

Ser nu att det inte funkar via min mobil heller längre, funkade dock igår så dom måste ha gjort något.
Skannar du av rutan som finns på denna länk så kommer du till butiken där appen finns med det verkar som att den har blivit helt borttagen ifrån butiken helt just nu
http://www.windowscentral.com/how-you-can-update-your-older-w...

Fick ett tips att man ska ändra telefonen till USA i settings. Efter det så kunde jag hitta och ladda ner upgrade advisor direkt från store i telefonen. Man behöver ej klicka på länken alls till MS hemsida. Nu så laddar den ner win 10.

Visa signatur

CPU: Intel 13700K GPU: Asus Geforce RTX 4090 TUF RAM: Corsair Vengeance 32GB DDR5 5600MHz CL36 Moderkort: ASUS Prime Z790-A WIFI PSU: Corsair RM1000x Shift SSD: WD Black SN850X 2TB Gen 4 Chassi: Fractal Design Define 7 Skärm: Samsung QN95B 75"

Permalänk
Medlem

kör insider preview på både lumia 925 och 640xl, funkar för det mesta bra men jag kör snabba uppdateringar och vissa uppdateringar är lite lätt instabila =P

Överlag så funkar det riktigt bra och jag upplevde en förbättring på min 925a när jag satte in 10an, det jag saknar är cortana, både på datorn och mobilerna!

Visa signatur

Den är så gammal så specifikationerna är suddiga...

Permalänk
Medlem

Har installerat Windows 10 på min 920 med hjälp av Windows Insider appen. Allt fungerar perfekt. Trevligt!

Permalänk
Medlem

Updaterade mun 930 men gick tillbaka igen alla animationer var så sjukt sega. Sen var allt ännu fyrkantigare vilket jag tycker är fult.

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk
Skrivet av Dahle86:

Updaterade mun 930 men gick tillbaka igen alla animationer var så sjukt sega. Sen var allt ännu fyrkantigare vilket jag tycker är fult.

Hur gjorde du för att gå tillbaka? använde du Windows Phone Recovery Tool eller fanns det någon funktion i mobilen. sambon vart inte så nöjd över uppdateringen

Visa signatur

2500k | Noctua NH-U14S | Sabertooth Z77 | 16Gb Vengeance
3850 † 5770 † 660ti † 970 |

Permalänk
Medlem

@Joel_Sthlm: Fick använda Windows Device Recovery Tool det tråkiga var att startskärmen blev som nyinstallerad så får lägga upp alla apparna så som jag vill ha dem igen.

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3

Permalänk
Skrivet av Dahle86:

@Joel_Sthlm: Fick använda Windows Device Recovery Tool det tråkiga var att startskärmen blev som nyinstallerad så får lägga upp alla apparna så som jag vill ha dem igen.

man kan ju synka alla inställningar och appar fungerade inte det?

Visa signatur

2500k | Noctua NH-U14S | Sabertooth Z77 | 16Gb Vengeance
3850 † 5770 † 660ti † 970 |

Permalänk
Medlem

@Joel_Sthlm: Tog backup innan jag gick tillbaka, alla appar ladda den ner igen men startskärmen var som nyinstallerad. Kanske hade gått att få till bättre men nu är det försent iaf.

Visa signatur

Fractal Design Tesla 650W 80+ > Asus P8Z77-I Deluxe > BitFenix Prodigy (Vit) > Intel Core i7 2700K > Crucial 16GB 1600MHz > Scythe Mugen III > Gigabyte GTX 660 > 640GB WDB > 120GB OCZ Agility 3