Permalänk
Medlem

Lite hjälp ang SQL kod!

Hej!

Vet inte om det är okej att fråga en sånhär fråga här för har aldrig använt Sweclockers förut, men hoppas det går an!
Det är så att jag har en SQL kod uppgift som är väldigt basic som jag suttit fast med och kommer ingen vart med, tror nog detta är min femte gång jag försöker mig på en variation av den men på något sätt lyckas jag aldrig klara av SQL. Mitt mål är att jobba inom ett annat IT område, men jag måste passera SQL jag varit fast med i flera månader nu för att komma vidare.

Undrar då om det finns någon snäll själ som skulle kunna tänka sig att hjälpa mig privat? Jag är inte så jättevan vid Forum samt att jag hemskt gärna skulle känna mig mer bekväm att få hjälp av en person som gillar SQL, har tid och tycker det är kul. Behöver hjälp denna vecka! Skulle verkligen uppskatta detta jättemycket.

Tack!

Bröt mot reglerna om att man ej får fråga om privat hjälp så jag tar bort inlägget!
Permalänk
Medlem

posta frågan här iställe

Visa signatur

Min dator: Silent Base 600 | 1700X @ 3.9Ghz | MSI Gaming X 1080TI | RM750X | 512Gb M2 | 16Gb 3200mhz Ram | S34E790C @ 3440x1440
Tjejens dator: Define r4 | i5 3570k @ 4.2ghz | GTX Titan | 750w Supernova | 240gb SSD | 32gb ram
Citera/Tagga för svar!

Permalänk
Medlem

@Christley:

Som jag nämnde så vill jag hemskt gärna kunna fråga en eller två personer bara istället för att posta i forumet då det känns som ett bättre val för mig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anemonai:

@Christley:

Som jag nämnde så vill jag hemskt gärna kunna fråga en eller två personer bara istället för att posta i forumet då det känns som ett bättre val för mig!

Då har du kommit fel.
"Det är inte tillåtet att skapa trådar som saknar diskussionsvärde. Det inbegriper trådar där man ber någon att utföra en tjänst, svara på en enkätundersökning eller delta i ett evenemang." http://www.sweclockers.com/forum/regler

Permalänk
Medlem

@iXam:

Hej!
Då måste jag ha missat den regeln. Ber om ursäkt!

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst i enlighet med §3.4.*
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...