Permalänk
Medlem

Logga i signatur mejlen

Som jag har försökt men inte lyckats , försöker få min företags logga i signaturen men det går tyvärr inte bra , jag mejlar ifrån 3 olika enheter kan man säga och vill ha signaturen på alla enheter ,

iPhone , Windows dator , outlook .

Har följt massa guider hit och dit men det vill sig inte . Hoppas att någon kan stå till tjänst !

Ha det bra

Permalänk
Medlem

För iPhone är det lättast att skicka enbart signaturen i ett mail till dig själv, öppna det på iPhonen, tryck och håll ner på en bit text och välj att markera allt. Sen kopierar du din signatur. Sen går du in i inställningarna och väljer att klistra in signaturen (tryck, håll ned och släpp upp när förstoringsglaset dyker upp på rutan där du skriver, så dyker en meny upp där du kan klistra in).

Outlook borde samma tillvägagångssätt fungera, att kopiera signaturen och klistra in den i rutan.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem

@ToJa92:

Skall jag skicka min logga plus text till mig själv och kopiera bilden och allt och klistra in bara?

Permalänk
Medlem

@ToJa92:

Fungerade inte ,

5BD56ACA-B7B0-43E8-B8D8-D4333C929B2DB112FAEE-C238-42C4-9AD3-2E9BFD3442A1

Denna text kom istället för min logotype

Permalänk
Medlem

Har du verkligen försökt i Outlook?
Vilken Outlook förresten?
Är inga problem att göra de signaturer man önskar med bilder/text i Outlook 2007/2010/2013

Permalänk
Medlem

@Dunde:

Jag har det senaste . Inget fungerar , har testat gjort egna HTML filer å allt men inget går vägen, typiskt !.

Permalänk
Medlem

Gjort ett nytt försök , skickade ett mejl till mig själv och det här är resultatet ....

http://www.ladda-upp.se/bilder/rwkaywmophipya/

Varför ???