Permalänk
Medlem

Streama F1

Tjena alla, hoppas det finns någon därute som kan och vill komma med idéer om vart man kan kolla på F1 på nätet, t.ex som Viaplay men förhoppningsvis lite billigare och inte 400kr i månaden för att bara kolla på F1 1 till 2 ggr i månaden.
Helst inga förslag om att googla på Stream F1 och sedan kolla på nån piratlänk som ger kass bild och Spanska kommentatorer.

Tackar!

Visa signatur

JUO! Ettei janota..

Permalänk

@naijk:

Mm jag skulle också vilja veta det. Jag missar ofta ett eller båda loppen för att jag jobbar helger ibland.
Jag hoppas att de jobbar på nya avtal som låter oss välja ett motorpaket.

Jag tröttnade på priset i höstas och sa upp Viaplay för att det helt enkelt inte var värt det, men nu missar jag ju en hel säsong i stället.

Permalänk
Medlem

Det går att köpa dagpass på Sky så länge man använder sig av en brittisk ip.
Går på 80kr tror jag.

Permalänk
Moderator
Moderator

*tråd rensad*

Samtliga, svensk lag gäller. Var vänliga avhåll er från att tipsa om olagligheter. Piratkopiering eller tips om hur man kringgår och skaffar sig betaltjänster gratis är inte ok.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Går det inte att köpa individuella lopp bra. Har för mig det och att det kostade runt 100 kr?

Permalänk
Medlem

Det är viaplay som gäller i Sverige tyvärr, 399 kr.

Finns ingen möjlighet att köpa stream via sky eller officiellt ( finns inga ) utan någon form av vpn. Ett av de stora problemen sporten har. Många tycker F1 är lika med synonymt med SKY F1 och man är ruskigt begränsad. Därför är det tyvärr så att många piratkopierar och det förvärrar situationen ytterliggare.

Hoppas de fixar detta snart! Likt tex Formula E som erbjuder gratis-streams i klart godkänd kvalité.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

Har för mig att RTL sänder i Tyskland och det går att köpa via magine.tv för typ 99:- månaden eller något om man står ut med tyska kommentatorer och icke HD.

Ska inte svära på att det stämmer så kolla upp det innan köp.

Visa signatur

i7 8700k @ 4.7GHz | NH-L12 | ASUS Z270i ROG Strix Gaming | EVGA 1080 FTW | 32GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 970 Evo M.2 500GB, 840 250GB, Crucial MX500 2TB | Loque Ghost S1 | XB271HU | QX2710 | U2412M | U2719D | Filco Majestouch 2 MX Brown TKL

Permalänk
Medlem

@Sarkissati: Jepp, många som inte vill betala så mkt pengar för bara dom få loppen man kollar på, utbudet på allt annat är inte särskilt bra.

Visa signatur

JUO! Ettei janota..

Permalänk
Medlem

@Mimematis: Ok, tack.

Visa signatur

JUO! Ettei janota..

Permalänk
Medlem

@Chibariku: Har letat efter nått sånt hos Viasat men de finns inte verkar det som. :/

Visa signatur

JUO! Ettei janota..

Permalänk
Medlem

@era909: Ok, tack.

Visa signatur

JUO! Ettei janota..