Få tillbaka bokmärken m.m på chrome

Permalänk

Få tillbaka bokmärken m.m på chrome

Min mor äger en macbook air och lillebror min gick in på inställningar o klickade bort "person 1 (aktuell)" på google chrome.

Min mor är förstörd o vill ha tillbaka sina bokmärken eventuellt historik om det går så guida mej järna. Tänker inte sitta en minut o försöka lista ut det på egen hand på en knacklig Mac data. Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Du har 5 dagar på dig enligt detta:
https://support.google.com/a/answer/1397578?hl=en

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gurk:

Gäller inte det där endast google apps användare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alexxor78:

Min mor äger en macbook air och lillebror min gick in på inställningar o klickade bort "person 1 (aktuell)" på google chrome.

Min mor är förstörd o vill ha tillbaka sina bokmärken eventuellt historik om det går så guida mej järna. Tänker inte sitta en minut o försöka lista ut det på egen hand på en knacklig Mac data. Tack på förhand!

Använde hon ett Google konto så är alla bokmärken, historiken och tillägg kopplat dit. Prova logga in igen om så är fallet

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av wRRM:

Gäller inte det där endast google apps användare?

Det kanske blir en slags profil som heter så "person 1 (aktuell)" om man inte har ett google-konto? Då är ju allt väck såklart, annars är det per länk.

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gurk:

Det kanske blir en slags profil som heter så "person 1 (aktuell)" om man inte har ett google-konto? Då är ju allt väck såklart, annars är det per länk.

Ja för mig står det mitt namn så förmodligen är det ett lokalt konto, och då är det nog svårare att återskapa.