Permalänk

Vattentät kamera till babysim?

Hej

Skall med dottern på babysim.
Vad skall man köpa för vattentät kamera?
GoPro? Annat?

Var köper man dem billigast ifrån?

Permalänk
Medlem

gopro är nog att föredra billigare "kopior" är oftast skit och tyvärr verkar det ju inte som andra kända tillverkare har något i samma klass och med samma funktionalitet som gopro har kolla begagnat är mitt tips (dock med kvitto) många säljer sina gopro för att dom tror att dom har mer användning för dom än vad dom egentligen har köpte själv en men den låg mest på hyllan och samlade damm tyvärr! grym produkt dock!

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem

Jag vet inte exakt hur du hade tänkt använda kameran, men en actionkamera med vattentätt skydd är väl att rekommendera. Skippa GoPro dock, det finns trots det han ovan säger minst lika bra alternativ till GoPro till mycket bättre pris, såsom Gitup Git2 och SJCAM SJ4000.

Permalänk

Jag köpte en drös med billiga gopro kopior på Ebay för ca 180kr styck inklusive frakt. Jag tycker ändå de är bra kvalitet för det priset.

Visa signatur

Min dator
"Delid" I7 4790K@4.8Ghz 1.390v adaptiv volt + 16GB Gskill TridentX cl 9 2400mhz Vattenkylning EK-Supremacy naked Ivy mount. SLI 2xEvga GTX 980 Ti 6GB SC+ ACX 2.0 [Evga supernova P2 1000w]Min spel burk Corsair 900D