Permalänk

Nice bygge ännu en gång!

Men jag tror nog att det blir ett svart chassi med röda detaljer, och den där plattan där det står namnet ska jag sätta alla tillverkares namn har jag tänkt t ex "Powered by Corsair, Asus(med mera)" har du något tips på färg på plattan och texten?

Skrivet av Axelind:

Kolla gärna in mitt andra bygge "Axelind's Enthoo Luxe" , där bygger jag i ett vitt Luxe med föregångaren till det moderkortet och det blev jättebra. Men svart/rött är ju alltid snyggt med.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av samste988:

Nice bygge ännu en gång!

Men jag tror nog att det blir ett svart chassi med röda detaljer, och den där plattan där det står namnet ska jag sätta alla tillverkares namn har jag tänkt t ex "Powered by Corsair, Asus(med mera)" har du något tips på färg på plattan och texten?

Skickades från m.sweclockers.com

Jadu, svart text på röd platta eller tvärt om, det beror helt på hur man vill ha det själv. Jag skulle gjort en platta som hade genomskuren text och sen skurit ut ett hål där den ska sitta och haft röd LED bakom

Permalänk
Avstängd

Riktigt nice! 5/5

Permalänk
Entusiast

@Axelind

Vad är det för LED du använt? Är det NZXT? Tänkte slänga in i min burk när jag köper nytt grafikkort och utökar min vattenloop till sommaren. Vill dock inte ha julgransdator a'la p12 utan smådiskret och stilrent... tycker det du åstadkommit kan klassas som stilrent.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

@Axelind

Vad är det för LED du använt? Är det NZXT? Tänkte slänga in i min burk när jag köper nytt grafikkort och utökar min vattenloop till sommaren. Vill dock inte ha julgransdator a'la p12 utan smådiskret och stilrent... tycker det du åstadkommit kan klassas som stilrent.

Yes, NZXT HUE!

Så RGB helt eneklt.

Permalänk
Medlem

5p 👍

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Jäklar i mig så snygg! Bra jobbat där!

Visa signatur

MB: Asus ROG Strix Z370-E Gaming // CPU: Intel Core i7-8700K
GPU: Asus RTX 3080 TUF OC // Acer Predator XB271HU
RAM: Corsair 16GB DDR4 3000Mhz // PSU: Corsair 750W HX
SSD: Samsung 840 Pro 128GB + 850 EVO 250GB + 850 EVO 500GB

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@Wiggin:

Tack så mycket