Den stora Xbox One-tråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brazox:

någon som vet vilka spel som blir freetoplay i maj?

Varför går du inte in på ditt konto och kollar istället.

Visa signatur

Asus Z170 Pro Gaming | i7 6700k | 16Gb Corsair Vengeance 2666 Mhz | ASUS Strix GTX 1070 | Samsung SH-S203B|Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair AXi 860w | H212 Evo | Win10

Permalänk
Inaktiv

Måste tipsa om King's Quest på på Xbox Live. Första delen är gratis, ger totalt 1000 gamerscore och med rätt enkla achievements (om man gillar sådant).

https://store.xbox.com/sv-SE/Xbox-One/Games/Kings-Quest/5d48a...

Permalänk
Skrivet av anon5930:

Måste tipsa om King's Quest på på Xbox Live. Första delen är gratis, ger totalt 1000 gamerscore och med rätt enkla achievements (om man gillar sådant).

https://store.xbox.com/sv-SE/Xbox-One/Games/Kings-Quest/5d48a...

Spelade första delen precis när den kom till XO. Tycker de fått till det ganska bra, gulligt och flödande av nostalgi om man spelat King's Quest spelen tidigare.

Visa signatur

| PC : i5 4690K 3,5 GHz @ 4,4 GHz/Argon AR01, MSI Z97 GAMING 5, ADATA 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz XPG, MSI GTX 970 Gaming 4G, 1TB Toshiba 7200rpm, SSD EVO 850 120GB, NZXT H440W Silent | Mac Pro, 2.66 GHz Quad | Xbox live : DoktorKrall | Bitter gammal gubbjävel på vintern |
Vilken var din första? - Fyndtråden - Inet Fraktfritt

Permalänk
Inaktiv

Grid 2 fungerar faktiskt riktigt fint, märks att Microsoft börjar få ordning på 360 bakåtkompatibilitetsläget. Dirt 3 var, iallafall sist jag spelade det i 360-läget, smått ospelbar då låg bildfrekvens störde en del. Grid 2 är ett nyare spel som faktiskt fungerar riktigt väl. Dyker ju upp spel varje vecka just nu vilket är ett annat bra tecken.

Personligen väntar jag främst på två saker. Red Dead Redemption officiellt i 360 BC samt Lost Odyssey. Riktigt bra JRPG som ligger på totalt fyra skivor och blir problematisk så länge inte lösningen stödjer spel på flera skivor. Sedan är det ju frågan om hur det ser ut med licenser men då det är en Microsoft Games Studios-titel så borde chansen vara rätt stor iallafall där.

Skrivet av Doktor_Krall:

Spelade första delen precis när den kom till XO. Tycker de fått till det ganska bra, gulligt och flödande av nostalgi om man spelat King's Quest spelen tidigare.

Jo, det var riktigt trevligt faktiskt.

Blir nog att spela hela spelet vid någon tidpunkt. Vem vet, hela spelet kanske dyker upp i någon GwG, PSN+ eller för den delen Humble Bundle eller Humble Monthly om man kan vänta lite.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Grid 2 fungerar faktiskt riktigt fint, märks att Microsoft börjar få ordning på 360 bakåtkompatibilitetsläget. Dirt 3 var, iallafall sist jag spelade det i 360-läget, smått ospelbar då låg bildfrekvens störde en del. Grid 2 är ett nyare spel som faktiskt fungerar riktigt väl. Dyker ju upp spel varje vecka just nu vilket är ett annat bra tecken.

Personligen väntar jag främst på två saker. Red Dead Redemption officiellt i 360 BC samt Lost Odyssey. Riktigt bra JRPG som ligger på totalt fyra skivor och blir problematisk så länge inte lösningen stödjer spel på flera skivor. Sedan är det ju frågan om hur det ser ut med licenser men då det är en Microsoft Games Studios-titel så borde chansen vara rätt stor iallafall där.

Jo, det var riktigt trevligt faktiskt.

Blir nog att spela hela spelet vid någon tidpunkt. Vem vet, hela spelet kanske dyker upp i någon GwG, PSN+ eller för den delen Humble Bundle eller Humble Monthly om man kan vänta lite.

Jag tror tyvärr inte Red Dead Redemption kommer gå att spela på One. Det gick ju ett tag p.g.a en bugg, så vi vet ju att det är färdigt och spelbart på One men ändå så släpper de inte det. Jag gissar på att det kommer en HD remake som man får köpa för att de ska hypa upp Red Dead Redempion 2

Visa signatur

Main: 9900k @ 5.0GHz | 16GB @ 3400MHz CL15 | RTX 2080 @ 2100/16200MHz 12378 Time Spy
HTPC: R5 3600 @ 4.2 | 16GB @ 3600MHz CL18 | GTX 1080 @ 2088/11006MHz 8039 Time Spy

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Zunil:

Jag tror tyvärr inte Red Dead Redemption kommer gå att spela på One. Det gick ju ett tag p.g.a en bugg, så vi vet ju att det är färdigt och spelbart på One men ändå så släpper de inte det. Jag gissar på att det kommer en HD remake som man får köpa för att de ska hypa upp Red Dead Redempion 2

Någon anledning till att det inte släpps är det uppenbarligen. Jag har spelet på min Xbox One, installerat och synligt i biblioteket. Spelet går inte att starta för mig längre, offline ska det gå men inte med mitt system.

Spelet fungerade riktigt bra den korta tid det gick innan Microsoft täppte igen möjligheten att skaffa spelet. En del mindre buggar, som är exklusiv för 360 BC-utgåvan fanns (problem med DLC samt kläder har jag för mig), i övrigt fungerade det riktigt bra.

Får hoppas vi får höra något om det hela något tag. Att en till Red Dead-titel ska vara på gång har det ju trots allt ryktats om i flera år. Samtidigt arbetar ju Rockstars på spel i flera år innan lansering så intressant att se vad de har att visa upp på årets E3, om de ens har något. GTA V, deras senaste spel, släpptes ju trots allt för snart tre år sedan.

Att spelet släpps i samband med ett förbokningserbjudande vore helt klart rimligt, är ju så vi sett andra större titlar lanserats på Xbox One sedan 360 BC lanserades.

Underbart spel, är ett sånt där spel jag personligen tycker alla borde testa. Gameplay, story, ljud och grafik är riktigt bra (även om grafiken daterats lite sedan lanseringen för 5 år sedan) och riktigt stämningsfullt. Spelet förtjänar att släppas igen, gärna i en uppdaterad utgåva.

Permalänk
Inaktiv

Oj, såg detta nu ikväll: http://www.polygon.com/2016/5/10/11651052/deus-ex-human-revol...

DC-utgåvan av Deus Ex: Human Revolution är tydligen på två skivor till Xbox 360. Så Microsoft kan ha löst multidisc-problemet.

Permalänk

Hej alla! Försöker att komma igång med media player appen i Xbox One. Undrar om någon har tips om en bra tutorial till hur den funkar? Den jag hittat på xbox supportsidan är tämligen intetsägande.

Permalänk
Skrivet av Baradet Funkar:

Hej alla! Försöker att komma igång med media player appen i Xbox One. Undrar om någon har tips om en bra tutorial till hur den funkar? Den jag hittat på xbox supportsidan är tämligen intetsägande.

Som jag förstått det (har inte fördjupat mig) så är det en väldigt simpel spelare med DNLA stöd. Har bara de vanliga funktionerna. Play, FW, BW, och Pause samt Repeate och Shuffle.

Här en video som lite ytligt förklara vad den stödjer
https://www.youtube.com/watch?v=qe28yty02SI

Visa signatur

| PC : i5 4690K 3,5 GHz @ 4,4 GHz/Argon AR01, MSI Z97 GAMING 5, ADATA 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz XPG, MSI GTX 970 Gaming 4G, 1TB Toshiba 7200rpm, SSD EVO 850 120GB, NZXT H440W Silent | Mac Pro, 2.66 GHz Quad | Xbox live : DoktorKrall | Bitter gammal gubbjävel på vintern |
Vilken var din första? - Fyndtråden - Inet Fraktfritt

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Baradet Funkar:

Hej alla! Försöker att komma igång med media player appen i Xbox One. Undrar om någon har tips om en bra tutorial till hur den funkar? Den jag hittat på xbox supportsidan är tämligen intetsägande.

Den var väldigt simpel och ganska kass sist jag testade. Stöd för typ ingenting. Väldigt skumt att den inte utvecklats mer när xboxen marknadsförts som en mediamaskin.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Skrivet av Doktor_Krall:

Som jag förstått det (har inte fördjupat mig) så är det en väldigt simpel spelare med DNLA stöd. Har bara de vanliga funktionerna. Play, FW, BW, och Pause samt Repeate och Shuffle.

Här en video som lite ytligt förklara vad den stödjer
https://www.youtube.com/watch?v=qe28yty02SI

Skrivet av Dunder:

Den var väldigt simpel och ganska kass sist jag testade. Stöd för typ ingenting. Väldigt skumt att den inte utvecklats mer när xboxen marknadsförts som en mediamaskin.

Jag har väldigt låga krav. Kan jag bara komma åt filer på familjens stora PC och spela upp dessa är jag nöjd. Det funkade på 360. Snygg "coverart" med mera har jag inga krav på i nuläget.

Det är väl Plex eller Emby som de som är lite mer "poweruser" använder för att spela upp film på Xbox One?

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Baradet Funkar:

Jag har väldigt låga krav. Kan jag bara komma åt filer på familjens stora PC och spela upp dessa är jag nöjd. Det funkade på 360. Snygg "coverart" med mera har jag inga krav på i nuläget.

Det är väl Plex eller Emby som de som är lite mer "poweruser" använder för att spela upp film på Xbox One?

Jag vet faktiskt inte, XBone känns så begränsad i det avseendet så jag kör genom en dator istället.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anders190:

Oj, såg detta nu ikväll: http://www.polygon.com/2016/5/10/11651052/deus-ex-human-revol...

DC-utgåvan av Deus Ex: Human Revolution är tydligen på två skivor till Xbox 360. Så Microsoft kan ha löst multidisc-problemet.

Citerar mig själv, det är bekräftat nu att multi-disc spel faktiskt stöds. Riktigt nice i mitt tycke, hoppas verkligen att Lost Odyssey dyker upp.

http://www.eurogamer.net/articles/2016-05-16-xbox-one-back-co...

Permalänk
Skrivet av anon5930:

Citerar mig själv, det är bekräftat nu att multi-disc spel faktiskt stöds. Riktigt nice i mitt tycke, hoppas verkligen att Lost Odyssey dyker upp.

http://www.eurogamer.net/articles/2016-05-16-xbox-one-back-co...

Jag hoppas också på Lost Odyssey! Velat ha det ända sen jag hörde att Xbox One blev backcompat.

Permalänk
Medlem

¨Köpte en Xbox One av en polare igår. Han har endel digitala spel. Kan jag flytta dom till mitt konto på något sätt?

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Hymer:

¨Köpte en Xbox One av en polare igår. Han har endel digitala spel. Kan jag flytta dom till mitt konto på något sätt?

Ber du oss om hjälp hur du stjäl från din polare?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

@Dunder: Är du idiot? Klart som fan att jag fick med dom spelen när jag köpte hans konsol.

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Hymer:

@DunderKlumpen: Är du idiot? Klart som fan att jag fick med dom spelen när jag köpte hans konsol.

Lugn och fin, det lät inte så klart på hur du formulerade dig och det är antagligen inte allt för ovanligt heller.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk

Det förutsätter att han ger dig hans live-konto. Digitala spel är knutna till live-kontot. Det går inte att sälja/ge bort dessa utan att han ger dig hans live-konto. Har han accepterat att du ska få hans live-konto?

Permalänk
Medlem

@Dunder: Då ber jag om ursäkt, Gillar inte att bli tjuvanklagad ;D

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem

@danielsan123: Tjenare, Jo jag har hans inlogg till hans livekonto.

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Hymer:

@DunderKlumpen: Då ber jag om ursäkt, Gillar inte att bli tjuvanklagad ;D

Nej, självklart inte, det kanske var dumt av mig att ens fråga. Hoppas det löser sig!

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av danielsan123:

Det förutsätter att han ger dig hans live-konto. Digitala spel är knutna till live-kontot. Det går inte att sälja/ge bort dessa utan att han ger dig hans live-konto. Har han accepterat att du ska få hans live-konto?

Hjälper inte.
Digitala spel kan inte överföras mellan användare, därför ska manuteslutande köpa spel på fysisk skiva så mycket det går.

Skrivet av Hymer:

@danielsan123: Tjenare, Jo jag har hans inlogg till hans livekonto.

Hjälper ändå inte, då digitala spel inte kan överföras.
Utan hans konto måste vara inlagt på konsolen "för alltid" om du ska spela dem.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Hjälper inte.
Digitala spel kan inte överföras mellan användare, därför ska manuteslutande köpa spel på fysisk skiva så mycket det går.
Hjälper ändå inte, då digitala spel inte kan överföras.
Utan hans konto måste vara inlagt på konsolen "för alltid" om du ska spela dem.

Eftersom spelen är knutna till kontot och inte konsolen så är det inga som helst problem att "överföra" spelen. Dock är det ju då som sagt hela "kontot" som måste överlåtas... tyvärr.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Exxovion:

Eftersom spelen är knutna till kontot och inte konsolen så är det inga som helst problem att "överföra" spelen. Dock är det ju då som sagt hela "kontot" som måste överlåtas... tyvärr.

Jo, det är ett problem, då det inte är tillåtet enligt avtalsvillkoren:

"Du får inte överlåta ditt Microsoft- eller Skype-konto till en annan användare eller enhet. Skydda ditt konto genom att hålla din kontoinformation och ditt lösenord hemligt. Du ansvarar för all aktivitet på ditt Microsoft- eller Skype-konto."

https://www.microsoft.com/sv-se/servicesagreement/

Så tyvärr, köper man spel digitalt så är man totalt "bränd" av Microsoft (eller Sony/Nintendo/Steam/Origin för den delen med), så köpt spel på skiva om man vill ha något att sälja till en köpare av sin konsol om man säljer den.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Skrivet av PowerNet:

Hjälper inte.
Digitala spel kan inte överföras mellan användare, därför ska manuteslutande köpa spel på fysisk skiva så mycket det går.
Hjälper ändå inte, då digitala spel inte kan överföras.
Utan hans konto måste vara inlagt på konsolen "för alltid" om du ska spela dem.

Det var det jag försökte förmedla. Spelen är knutna till hans livekonto och han behöver kompisens livekonto för att kunna spela dem på konsolen. Men jag ser att det fanns utrymme för att tolka mitt svar annorlunda.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av danielsan123:

Det var det jag försökte förmedla. Spelen är knutna till hans livekonto och han behöver kompisens livekonto för att kunna spela dem på konsolen. Men jag ser att det fanns utrymme för att tolka mitt svar annorlunda.

Precis! Allt för att förhindra för konsumenten att sälja spelet vidare och få igen en del pengar som är utlagda, och istället tvingas nya köpare köpa spelet igen...

Både Microsoft, Sony och övriga är ju emot begagnatmarknaden, då de inte får in några intäkter på sålda spelet, som de får vid en nyförsäljning, och både Microsoft och Sony ville ju stoppat begagnat försäljningen av skivor helt,, men båda fick ju snabbt ge sig, Sony gav sig först, medans Microsoft tog längst tid, vilket gav att Xbox One inte kom igång i försäljningen, då Microsoft velat så länge, och gett olika bud.

Vill man sälja en konsol så gäller det att ha ett mervärde, ex spel, fler kontrollers (olika) mm som lockar en köpare, för konsoler kommer det finnas "överflöd" med, och då är det en spelsamling som sticker ut i mängden, som kan driva upp begagnatpriset till en bra nivå.

Och en annan fördel med skivor är ju att de ibland reas ut till "vrakpris" (se ex Sunset Overdrive, som Elgiganten sålde för 19 eller 29 kr för något år sedan, trots att det var ett relativt nytt spel). Lika så så brukar det finnas kampanjer rätt fort på nya spel med för ex 199/299kr efter några få månader max, mot digitala spel som fortfarande efter flera år kan kosta 599/699 kr (Troligen för att inte stöta sig så hårt mot de som säljer spelen på skivor, dvs butikerna).

Det som krävs enligt mig för att digitala spel ska vara "lönsamt" nog, eller ett bra val är en prissänkning på nya spel från 599/649 till max 399, eller ännu lägre till 299.

Digitala spel minskar kostnaderna som de har för distribution, lagerhantering, tillverkning, minskad miljöpåverkan mm vilket motiverar ett betydligt lägre pris än idag.

Det är fel att fysiska spel går på säg 549 kr för nytt, medans samma spel fast digitalt kan gå på 599/649/699 kr, det är det inte värt, ner med priserna 40-50% för att det ska bli något värde i det :).

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Precis! Allt för att förhindra för konsumenten att sälja spelet vidare och få igen en del pengar som är utlagda, och istället tvingas nya köpare köpa spelet igen...

Både Microsoft, Sony och övriga är ju emot begagnatmarknaden, då de inte får in några intäkter på sålda spelet, som de får vid en nyförsäljning, och både Microsoft och Sony ville ju stoppat begagnat försäljningen av skivor helt,, men båda fick ju snabbt ge sig, Sony gav sig först, medans Microsoft tog längst tid, vilket gav att Xbox One inte kom igång i försäljningen, då Microsoft velat så länge, och gett olika bud.

Vill man sälja en konsol så gäller det att ha ett mervärde, ex spel, fler kontrollers (olika) mm som lockar en köpare, för konsoler kommer det finnas "överflöd" med, och då är det en spelsamling som sticker ut i mängden, som kan driva upp begagnatpriset till en bra nivå.

Och en annan fördel med skivor är ju att de ibland reas ut till "vrakpris" (se ex Sunset Overdrive, som Elgiganten sålde för 19 eller 29 kr för något år sedan, trots att det var ett relativt nytt spel). Lika så så brukar det finnas kampanjer rätt fort på nya spel med för ex 199/299kr efter några få månader max, mot digitala spel som fortfarande efter flera år kan kosta 599/699 kr (Troligen för att inte stöta sig så hårt mot de som säljer spelen på skivor, dvs butikerna).

Det som krävs enligt mig för att digitala spel ska vara "lönsamt" nog, eller ett bra val är en prissänkning på nya spel från 599/649 till max 399, eller ännu lägre till 299.

Digitala spel minskar kostnaderna som de har för distribution, lagerhantering, tillverkning, minskad miljöpåverkan mm vilket motiverar ett betydligt lägre pris än idag.

Det är fel att fysiska spel går på säg 549 kr för nytt, medans samma spel fast digitalt kan gå på 599/649/699 kr, det är det inte värt, ner med priserna 40-50% för att det ska bli något värde i det :).

Man ska inte köpa digitalt distribuerade spel annat än på t.ex. steam-rean, humble-bundle, gog eller någon av de andra sidorna som har bra priser. Tyvärr är ju dock de sidorna som har billiga konsolspel lite i gråzonen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av PowerNet:

Jag ser det smidiga i digitala spel att slippa använda skiva. Har en extern 2TB hårddisk som alla spel är inglada på. Xboxet gömt bakom allt. Så jag köper enbart digitala spel, betalar gärna en 100.- mer för digital kopia för att slippa skivan.
Sen köper jag oftast spel på reaor, tex GTA5 väntade jag tills dom hade 50% på. Brukar passa på / vänta tills det är 40-60% reor som det dyker upp ibland

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk

Har precis börjat lire Diablo 3 och hade varit kul med några att spela med!

adda gärna
ohlsson94