Slanga hem på Origin gratis?

Permalänk
Medlem

Slanga hem på Origin gratis?

Behöver man origin access för att slanga hem dom grejjerna i origins store som är "on the house" för tillfället?
Lyckas inte slanga hem något av det som finns där.

Visa signatur

Intel Core i5 4690k | Asus GTX 970 STRIX | Moderkort: Asus Z97-P | 8GB RAM | Corsair TX 650 | Antec Three Hundred | BenQ G2420HDBL | Samsung EVO 250GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av lucaz:

Behöver man origin access för att slanga hem dom grejjerna i origins store som är "on the house" för tillfället?
Lyckas inte slanga hem något av det som finns där.

Nej, jag har iaf "köpt" alla gratisgrejer som varit hittills med ett vanligt konto.

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem
Skrivet av lucaz:

Behöver man origin access för att slanga hem dom grejjerna i origins store som är "on the house" för tillfället?
Lyckas inte slanga hem något av det som finns där.

Nej, jag har hämtat en del därifrån o jag har inte origin access

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig