Vilse i pannkakan köpråd behöves

Permalänk
Medlem

Vilse i pannkakan köpråd behöves

Nu är det så att min monster data sen 6 år (Den va monster då) har sjungit på sista versen då min katt välte kaffekoppen jag hade på skrivbordet (vilket var otroligt dumt av mig att ställa den där ) har kollat på HP Pavilion Desktop 550-256no som ett alt då jag i stort set endast kollar på film och spelar World Of Warcraft ni som kan det här med hårdvara skulle den här duga till det eller är det bara skit.

Eller tips på andra Datorer mellan 5-7k har inte lust att lägga mer pengar än så

Permalänk
Medlem

https://www.komplett.se/product/793319/datorutrustning/pakete...

Den är mycket roligare att spela på än den du länkade men då måste du bygga själv men det är det värt. Annars får du en mycket kompetent dator för pengen begagnad i den prisklassen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Putte73:

Nu är det så att min monster data sen 6 år (Den va monster då) har sjungit på sista versen då min katt välte kaffekoppen jag hade på skrivbordet (vilket var otroligt dumt av mig att ställa den där ) har kollat på HP Pavilion Desktop 550-256no som ett alt då jag i stort set endast kollar på film och spelar World Of Warcraft ni som kan det här med hårdvara skulle den här duga till det eller är det bara skit.

Eller tips på andra Datorer mellan 5-7k har inte lust att lägga mer pengar än så

som föregående talare försök hitta något bättre begagnat, i den prisklassen kan du få något riktigt bra, speciellt nu när ett grafikkortsgenskifte från Nvidia är på gång

Visa signatur

NZXT H440 - MSI Z97 Gaming 5 - Intel core i5-4690K - Noctua NH-D15 - 2x Gigabyte r9 280x Windforce 3X - Corsair XMS3 DDR3 4x2GB - Corsair TX850M - Samsung evo 840 1TB - 4x Seagate Constellation ES 2TB
HTC Legend> LG Optimus 2x> Nokia Lumia 800> HTC One X > HTC one > LG G2 > Motorola Nexus 6 > Samsung galaxy S7
Surface pro 3 i3 64GB
Hellre att det aldrig fungerar än att man öppnar instruktionsboken!

Permalänk
Medlem

Om du kan tänka dig att bygga själv: http://www.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg=on&l... (Prisjakt prisoptimering). Nya grafikkort i mellanklassen är på väg, så du kan till exempel köpa allt förutom grafikkort nu och sätta i ett senare.

Visa signatur

Chassi: Cooler Master MasterBox NR200P CPU: Intel Core i5 10600K CPU-kylare: Noctua NH-U12A Moderkort: Gigabyte Z490I Aorus Ultra RAM: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3600MHz 2x8GB Disk: WD Blue SN550 M.2 2280 1TB GPU: Gigabyte Aorus GeForce RTX 3070 Master PSU: Corsair SF600 Platinum 600W Skärm: Acer Nitro XV282KKV Tangetbord: Corsair Gaming K70 RGB Cherry MX Brown Mus: Logitech G Pro Wireless