Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrik-W:

Mycket bra! Saknar bara en uppgift: hur lång är du?

185 ca.. 83kg .. Nåt sånt..
Stolen är perfekt för min längds tycker jag. Vikt spelar nog ingen roll.. Den lär hålla för mycket mer vikt med.
Prata med dom på maxgaming för råd om vilken stol som passar bäst för dig

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

@Nima2001: Skulle vi kunna få en utvärdering av stolen efter att du använt den nu i ett par månader?
Är du fortfarande lika nöjd?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Salleee:

@Nima2001: Skulle vi kunna få en utvärdering av stolen efter att du använt den nu i ett par månader?
Är du fortfarande lika nöjd?

Jag är väldigt nöjd med allt som har med stolen att göra. Dock har ja lite otur med måtten. Är för smal för att nå vingarna vid sidorna men om ja valt den mindre stolen racer så hade jag inte fått tilt funktionen. Men är supernöjd och sitter som en kung i den fortfarande. Väldigt bra kvalité på stolen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

@Nima2001: Perfekt då vet jag att jag valde en bra stol. Beställde min idag.

Permalänk
Medlem

@Salleee:
Du kommer bli supernöjd. Glöm dock inte fotpall. Den gör allt. BTW beroende på modell så kan man ställa in armstödens bredd under stolen. Står inte i instruktionerna så många missar det

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

@Nima2001: Köpte allt efter dina rekommendationer

Tack, ska kolla om man kan justera det på min när jag får den. Hade köpt King om det inte hade varit för din recension av IRON

Permalänk
Medlem
Skrivet av Salleee:

@Nima2001: Köpte allt efter dina rekommendationer http://s33.postimg.org/kvakldman/Namnl_s2.png

Tack, ska kolla om man kan justera det på min när jag får den. Hade köpt King om det inte hade varit för din recension av IRON

Hoppas du har måtten för Iron då och inte King.. Skillnaden mellan dom är i stort sett bara att de passar olika kroppstyper. Annars är nog King lika bra stol på alla sätt som jag beskrivit om Iron.

Men detta har du förmodligen redan kontrollerat och sett att du har Irons mått. Då kommer du bli ordentligt nöjd är ja säker på!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

Hoppas du har måtten för Iron då och inte King.. Skillnaden mellan dom är i stort sett bara att de passar olika kroppstyper. Annars är nog King lika bra stol på alla sätt som jag beskrivit om Iron.

Men detta har du förmodligen redan kontrollerat och sett att du har Irons mått. Då kommer du bli ordentligt nöjd är ja säker på!

Gud vilken skön stol!
Passar mig perfekt, 88KG och 184cm lång.
Hade dock velat att den kramar om mig mer på sidorna (vingarna). Annars är det en väldig bekväm stol och väldigt bra kvalite, helt underbar.
Sen har vi fotpallen, den är verkligen ett måste och måste även tacka @Nima2001 för den rekommendationen.

Måste också tacka MaxGaming för sjukt grym service och en leveranstid på 1 dag.
Rekommenderar att ni köper stolen från MaxGaming om ni vill uppleva sjukt grym och snabb service

Permalänk
Medlem
Skrivet av Salleee:

Gud vilken skön stol!
Passar mig perfekt, 88KG och 184cm lång.
Hade dock velat att den kramar om mig mer på sidorna (vingarna). Annars är det en väldig bekväm stol och väldigt bra kvalite, helt underbar.
Sen har vi fotpallen, den är verkligen ett måste och måste även tacka @Nima2001 för den rekommendationen.

Måste också tacka MaxGaming för sjukt grym service och en leveranstid på 1 dag.
Rekommenderar att ni köper stolen från MaxGaming om ni vill uppleva sjukt grym och snabb service

Gött att höra! Glad att ja kunde hjälpa till.
Det är synd med vingarna på sidorna men det är inte mycket man kan göra om man inte är bred nog. Alternativet med smalare vingar är tyvärr att du blir av med funktionen att tilta sätet, vilket är en superviktig funktion för att kunna matcha fotpallen perfekt.

Have Fun!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Jag har haft en king i snart ett halvår ich ångrar att jag inte tog en iron 186cm 88kg

Permalänk
Medlem
Skrivet av agitax:

Jag har haft en king i snart ett halvår ich ångrar att jag inte tog en iron 186cm 88kg

Ja det förstår jag.. King är ju som namnet antyder en stol för stora människor
Därför rekommenderas att snacka med grabbarna på maxgaming så hjälper dom en att hitta rätt stol enligt dina mått

Visa signatur

Citera för svar!