Webhallen - bonusnivåer

Permalänk
Medlem

@EyeNEye:

Jag är guld och har bara fem sidor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kizzm0:

@EyeNEye:

Jag är guld och har bara fem sidor.

Okej, tack för infon:)

Problemet är bara att man inte vet vad som kan vara bra priser eller inte, jämfört med de andra nivåerna.

Vad har du för rabatt på denna ?

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem

@EyeNEye: 399 på brons lvl2

Permalänk
Medlem
Skrivet av kissekotten4:

@EyeNEye: 399 på brons lvl2

Samma här.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem

5 sidor på erbjudande, 50 produkter per sida.
399kr på länkade produkten

White medlem

Permalänk
Medlem

Nej, piloten gav mig ingen drop idag. Han droppade lådan men sen hände inget mer

Permalänk
Medlem

Någon som låst upp denna? Är på 50% nämligen.

Black Knight 2500 XP
Denna achievement är hemlig fram till dess att du låser upp den.

Epic (Färre än 5% har denna achievement)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kizzm0:

Någon som låst upp denna? Är på 50% nämligen.

Black Knight 2500 XP
Denna achievement är hemlig fram till dess att du låser upp den.

Epic (Färre än 5% har denna achievement)

2st black knight router.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Vip kö

VIP-KÖ verkar förvirrande, för i den butiken jag har närmast så trodde de att de hade "slopat detta ur systemet att det inte fanns kvar" men så fick de ge sig när de kollade mitt medlemskap, men då sa de att de nästan aldrig har kassa 1-3 öppet så det verkar ju vara en helt värdelös funktion... ?

Permalänk
Skrivet av MrShark:

VIP-KÖ verkar förvirrande, för i den butiken jag har närmast så trodde de att de hade "slopat detta ur systemet att det inte fanns kvar" men så fick de ge sig när de kollade mitt medlemskap, men då sa de att de nästan aldrig har kassa 1-3 öppet så det verkar ju vara en helt värdelös funktion... ?

Instämmer med att kassa 1-3 nästan aldrig är öppna förutom den på Sveavägen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrShark:

VIP-KÖ verkar förvirrande, för i den butiken jag har närmast så trodde de att de hade "slopat detta ur systemet att det inte fanns kvar" men så fick de ge sig när de kollade mitt medlemskap, men då sa de att de nästan aldrig har kassa 1-3 öppet så det verkar ju vara en helt värdelös funktion... ?

Skrivet av mangorajaa:

Instämmer med att kassa 1-3 nästan aldrig är öppna förutom den på Sveavägen.

Vad jag läst, för länge sedan, är att de har slopat att det gäller just kassa 1-3 utan att det gäller alla kassor. @Webhallen får gärna kommentera det

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Webhallen
Skrivet av jnsson:

Vad jag läst, för länge sedan, är att de har slopat att det gäller just kassa 1-3 utan att det gäller alla kassor. @Webhallen får gärna kommentera det

På Specifikt Sveavägen föredrar vi kassa 1-3.
Vi kommer i framtiden att märka ut (minst) en kassa i varje butik med VIP så att det blir tydligare. I samband med detta kommer vi också att märka ut samma kassa på insidan av kassan så att säljaren där inte har några tveksamheter kring vad som gäller.

Tyvärr har det här varit väldigt bristfälligt tidigare och fallit i glömska men nu tar vi tag i det ordentligt en gång för alla!
Det tar nog två tre veckor innan vi hunnit få ut alla skyltar, informerat personal och uppdaterat infon på hemsidan.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

På Specifikt Sveavägen föredrar vi kassa 1-3.
Vi kommer i framtiden att märka ut (minst) en kassa i varje butik med VIP så att det blir tydligare. I samband med detta kommer vi också att märka ut samma kassa på insidan av kassan så att säljaren där inte har några tveksamheter kring vad som gäller.

Tyvärr har det här varit väldigt bristfälligt tidigare och fallit i glömska men nu tar vi tag i det ordentligt en gång för alla!
Det tar nog två tre veckor innan vi hunnit få ut alla skyltar, informerat personal och uppdaterat infon på hemsidan.

Aha! Medans jag har dig på tråden, du skulle inte kunna kolla på varför det står under Avbeställda inom parenteser (5) när jag bara kan se 4 avbeställda ordrar? Användarnamnet är jnsson

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Webhallen
Skrivet av jnsson:

Aha! Medans jag har dig på tråden, du skulle inte kunna kolla på varför det står under Avbeställda inom parenteser (5) när jag bara kan se 4 avbeställda ordrar? Användarnamnet är jnsson

Tjo. Produkter utan ordrar på sig vidas inte. Och vi kan också dölja ordrar så att de inte får visas

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Tjo. Produkter utan ordrar på sig vidas inte. Och vi kan också dölja ordrar så att de inte får visas

Aha, okej

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

På Specifikt Sveavägen föredrar vi kassa 1-3.
Vi kommer i framtiden att märka ut (minst) en kassa i varje butik med VIP så att det blir tydligare. I samband med detta kommer vi också att märka ut samma kassa på insidan av kassan så att säljaren där inte har några tveksamheter kring vad som gäller.

Tyvärr har det här varit väldigt bristfälligt tidigare och fallit i glömska men nu tar vi tag i det ordentligt en gång för alla!
Det tar nog två tre veckor innan vi hunnit få ut alla skyltar, informerat personal och uppdaterat infon på hemsidan.

Tycker ni har ett bra nummerlapps system i era butiker, borde ni inte på ett smart och tydligt sätt kunna lägga till VIP-kö via nummerlapps systemet, när sedan en person tar får en kölapp så prioriteras denna upp och personen blir meddelad vilken kassa hen bör gå till?

Permalänk

På Sveavägen kan man gå till vilken kassa som helst har jag blivit informerad om (VIP)!

Permalänk
Medlem

@Webhallen: Angående en achievement: "Hawkmoon" där man skall köpa en enskild mus för 1000 kr.

Om man tittar igenom listan på trådburna möss som ni säljer så är det knappt några som ni ens säljer som kostar mer än 1000 kr.
http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/tangentb...
Av de 179 möss ni har i utbudet där så är det 7 som kostar mer än 1000 kr, varav 1 mus som troligen är den enda som säljer.

Jag har precis köpt en Razer Naga-mus för 990 kr som tydligen inte ingick i achievementen. Tror ni att det går att lösa så att ni minskar ribban en aning för att inkludera möss som kunder faktiskt vill ha?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av phatso:

@Webhallen: Angående en achievement: "Hawkmoon" där man skall köpa en enskild mus för 1000 kr.

Om man tittar igenom listan på trådburna möss som ni säljer så är det knappt några som ni ens säljer som kostar mer än 1000 kr.
http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/tangentb...
Av de 179 möss ni har i utbudet där så är det 7 som kostar mer än 1000 kr, varav 1 mus som troligen är den enda som säljer.

Jag har precis köpt en Razer Naga-mus för 990 kr som tydligen inte ingick i achievementen. Tror ni att det går att lösa så att ni minskar ribban en aning för att inkludera möss som kunder faktiskt vill ha?

Tjena,

Inga planer finns just nu att sänka ribban för hawkmoon i dagsläget, en del achivments är menade att inte vara lätta eller vanliga och där efter vara lite mer unik så sätt.

Dock köper man en datormus så forsätter de andra achivments som Der Rattenfänger Lvl X.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Blev svart idag...... hittar dock ingen nytta av det förutom 10kr mer i fraktrabatt Någon som märkt någon mer skillnad mellan vit och svart?

Permalänk
Medlem

Hej Webhallen,

Jag har köpt 2 ex av NHL 16 (förra året) samt nyligen NHL 17. Borde jag inte fått
denna achievement då?
"It's in the Game 1000 XP - Köpt 3 st EA Sports-titlar."

Har i dagsläget bara 67% progress.

http://www.webhallen.com/medlem/logh

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Jag saknar en hel del achievemnts jag borde ha och en del av dem har legat som ärende i över ett halvår. Men jag får fortfarande bara svaret att de tas om hand om i tur och ordning.

det betyder att det har mer än 6 månaders väntedtid

Edit: 1/10 är det 6 månader sedan jag registrerade ett ärende om detta

Permalänk
Medlem
Skrivet av Monnier:

Jag saknar en hel del achievemnts jag borde ha och en del av dem har legat som ärende i över ett halvår. Men jag får fortfarande bara svaret att de tas om hand om i tur och ordning.

det betyder att det har mer än 6 månaders väntedtid

Hm, ok. Känner inte systemet av detta automatiskt, det är väl hela tanken? Förstår att det kan bli fel om inte vissa produkter kopplats ihop med vissa achievements. I detta fallet är NHL 17 relativt nytt.

Permalänk
Medlem

@edson:

Oftast men när det felar så verkar det vara låååååång handläggningstid

Permalänk
Medlem
Skrivet av edson:

Hej Webhallen,

Jag har köpt 2 ex av NHL 16 (förra året) samt nyligen NHL 17. Borde jag inte fått
denna achievement då?
"It's in the Game 1000 XP - Köpt 3 st EA Sports-titlar."

Har i dagsläget bara 67% progress.

http://www.webhallen.com/medlem/logh

Tack på förhand!

Du har ju bara köpt två titlar, men en av dom två gånger.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Monnier:

Blev svart idag...... hittar dock ingen nytta av det förutom 10kr mer i fraktrabatt Någon som märkt någon mer skillnad mellan vit och svart?

På individuella produkter kommer du att finna rabatter då och då som är bättre än White t.ex.
I övrigt är White och Black ganska lika (förutom den stora äran att va max-level dvs )

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Hur länge ska Beta på achievements pågå

Visa signatur

Case-Labs Mercury S8 - ASUS Rampage V-10 / 6850K@4.1GHz / 2x MSI GTX1080 OC SLI | ASUS Z-170A / 6700K@4.2GHz / MSI 980Ti OC | Synology NAS DS2419+ 80TB | NVIDIA Shield TV | AppleTV 4 | Amiga 500+ & 1200 (030) | C64 | Atari STE (4Mb) | Mac Mini (i5 - oct-12) - NES | NES Mini | N64 | GC | PS4-Pro | Xbox One X

Permalänk
Webhallen
Skrivet av winne:

Hur länge ska Beta på achievements pågå

Sålänge småsaker strular (vilket de gör ibland) så kommer vi behålla beta-stämpeln.
Skulle tro att vi droppar det och går "guld" tidigt nästa år.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Avstängd

Någon som har fått "The Student" jag har fått den.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Skrivet av superegg:

Någon som har fått "The Student" jag har fått den.

Menar du hur många år man har varit aktiv?