Fyra medlemmar vinner priser med Be Quiet

Permalänk
Melding Plague

Fyra medlemmar vinner priser med Be Quiet

Efter noga övervägande vinner fyra medlemmar av SweClockers medlemmar nätaggregat och en påse fylld med överraskningar från Be Quiet.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Får inte vi andra veta vad goodiebagen innehåller?

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Entusiast

Grattis till vinnarna, men #4 borde ju åtminstone kommit 2:a

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

intelligent? Really?

Permalänk
Medlem

Riktigt trevligt, tack Sweclockers och BeQuiet!

Goodiebagen blir en överraskning också, får se vad den innehåller.

Permalänk
Medlem

Grattis till er fyra vinnare! ^^

Permalänk
Medlem

Bara att instämma. Grattis till er fyra vinnare!

Permalänk
Medlem

ja ettan var ju rolig bra vinnare

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna! Bara ta nya tag och försöka konkurrera i nästa tävling med intressanta priser.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Silverstone Fortress FT05B PSU: Corsair RM650i MoBo: ROG Strix X570-F CPU: AMD Ryzen 3600X Mem: 32GB G.Skill Trident Z Neo GPU: EVGA GTX970 SSC Cooling: Corsair H115i SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD & MX100 512GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av seraj5:

intelligent? Really?

Kan ställa fläktkurvan helt själv. AI nästa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uzanar:

Grattis till vinnarna, men #4 borde ju åtminstone kommit 2:a

Bockar och bugar. Första gången jag vinner något här på Swec (iof länge sen jag vann något alls på megalänge).
Ska bli skoj att se vad goodiebagen innehåller

Permalänk
Medlem

Nyckeln till att vinna verkar vara att motivera så vagt som möjligt. Mitt bidrag nedanför.

Har inte köpt nätaggregat på ett tag men finns väl ett par grejer som är viktiga. Min nästa PSU skall vara modulärt, då bra kabeldragning underlättar städning, luftflöde och utseendet.

Aggregatet behöver vara av bra kvalité så att livslängden är lång och man slipper oljud. En finess som hjälper mot oljudet är vibrationsreducerande material, något som nätaggregatet måste ha.

Ett starkare agg tillåter extrarum vid överklockning eller uppgradering, så detta är ett måste. Ett stabilt nätaggregat är grunden för varje rigg, speciellt en man skall överklocka, så detta är i mina ord den viktigaste egenskapen.

Dold text

Grattis till alla vinnare iaf.

Permalänk
Medlem

ni får rapportera vad goodiebagen inne höll ^^ och grattis

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk
Medlem

jättekul!
En får tacka för vinsten.

Permalänk
Medlem

Idag landade ett kraftigt (700W) nätagg här hemma.

Dock ingen goodiebag. Kanske kommer sen.

Permalänk
Medlem

Har också tagit emot paketet från UPS idag, de försökte visst redan i tisdags första gången. Ett nätagg rikare, tack be quiet! och Sweclockers!

Hoppas att goodiebagen kommer med posten däremot

UPS är faktiskt lite jobbiga och har ju bara utkörning häromkring och utgår från Västerås 90 km bort.

Fick ringa kundtjänst och boka om utkörningen, men det gick smidigare när de hade portkoden och man visste att de skulle komma. Allt väl och UPS kanske är smidigare på annat håll, be-quiet verkar hur som helst använda sig av dessa.

Permalänk
Medlem

Även jag fick mitt nätagg i måndags, dock inte sett skymten av ngn goodiebag.

Sen kan vi väl alla vara överens om att UPS kan vara det sämsta fraktbolaget som finns.
Jag dock ok att lämna utan signatur och vid dörren, så det gick smidigt denna ggn.

Permalänk
Medlem

Var det någon som fick någon goodiebag?

Permalänk
Medlem