Tänkte kolla på bio idag....

Permalänk
Livsnjutare 😎

Tänkte kolla på bio idag....

Av de filmerna som går så kan jag välja på nedanstående. Vilken tycker du jag skall se?
Har ingen koppling eller kunskap utav varken Warcraft eller X-men, vill bara ha en bra film för pengarna.

http://www.biocapitol.se/kommande/money-monster

http://www.biocapitol.se/kommande/x-men-

http://www.biocapitol.se/kommande/warcraft-the-beginning

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Jag har själv inte sett någon av dessa filmerna men ifall jag skulle välja en så skulle det vara Warcraft filmen. Den har varit hypad ett bra tag och som fan av WoW kan jag inte säga emot. Har själv tänkt o se den nu i helgen.

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Eldorado:

Jag har själv inte sett någon av dessa filmerna men ifall jag skulle välja en så skulle det vara Warcraft filmen. Den har varit hypad ett bra tag och som fan av WoW kan jag inte säga emot. Har själv tänkt o se den nu i helgen.

Men för mig som absolut INTE är ett fan utav WoW då...?
Jag känner att den kanske e lite lökig i form utav story osv... Men kanske har helt fel

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eldorado:

Jag har själv inte sett någon av dessa filmerna men ifall jag skulle välja en så skulle det vara Warcraft filmen. Den har varit hypad ett bra tag och som fan av WoW kan jag inte säga emot. Har själv tänkt o se den nu i helgen.

Jag gick till biografen utan förväntningar och blev positivt överraskad.

Skrivet av andreas_dock:

Men för mig som absolut INTE är ett fan utav WoW då...?
Jag känner att den kanske e lite lökig i form utav story osv... Men kanske har helt fel

Du kommer att hänga med ändå. Det är en schyst rulle.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Men för mig som absolut INTE är ett fan utav WoW då...?
Jag känner att den kanske e lite lökig i form utav story osv... Men kanske har helt fel

Ärligt talat så har jag inte heller någon koll på storyn i denna film, men det är garanterat att bli episka fighter med orcs och troll och det är ju as ballt. Själv känner jag att X-Men har gått överstyr sedan ett par år tillbaka.

Permalänk
Medlem

DU GLÖMDE TURTLES

Visa signatur

amd xp 2000+ | abit kx7-333R with USB 2.0 | 256 ddr pc-266 | WD 80 GB 7200 rpm + Maxtor 740-6L 60 GB 7200 rpm ata-133 + 4 120 GB i raid 1+0 | Inno3d Geforce 4 ti-4200 128 ddr | Memorexx dvd 16x48 | Artec 32x12x48 | PSU 350 watt (tyst) | Windows XP Proffesionell

Permalänk
Medlem

money monster.. men främst på grund av att jag föredrar 'verkliga' filmer.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som lackat ur på biograferna?

Kollar inte så ofta på bio och de två sista gångerna, som var förra året, blev jag halvt döv av ljudet.
Var inte ens bra ljud, utan bara högt och skärande så man trodde man skulle tappa öronen typ. Ville ha en skön bio-upplevelse, men fick betala för tortyr kändes det som.

Tittar på all film hemma sedan dess..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD

Permalänk
Medlem

@andreas_dock: Warcraft verkar ju väldigt B av det man sett, X-Men var riktigt bra, bästa X-Men hitills!

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av xpanterx:

@andreas_dock: Warcraft verkar ju väldigt B av det man sett, X-Men var riktigt bra, bästa X-Men hitills!

Det var så jag kände med... Om Warcraft alltså.
Förstår att många gillar den med tanke på att vilken fan-base spelet har, men det känns som en B-film i mina ögon!

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Netforce:

DU GLÖMDE TURTLES

Men jag fattade det som att den inte gick idag?

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Livsnjutare 😎

Har iaf varit inne och shoppat nu, blev X-Men!

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •