Treklöver vinner Månadens Galleri

Permalänk
Melding Plague

Treklöver vinner Månadens Galleri

Med nära hälften av rösterna intar Project Three Leaves en klar första plats i senaste omgången av Månadens Galleri. Denna följs upp av ett "motorinspirerat" bygge och Raspberry Pi-kluster.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Lite udda build men välförtjänt förstaplatsen

Permalänk
Medlem

Mycket välförtjänt och inte alls förvånande. Vilket jäkla bygge!

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem

Vad oväntat...

Välförtjänt. Grattis

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem

Var det någon som trodde annat?

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

Grattis till alla tre!

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Hjälpsam

Man, that chassie its soo groovy.

Jädrigt snyggt och unikt bygge, stort grattis.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Entusiast

Tacksamt att gå upp mot det där...

Tiden och pengarna som lagts ner samt resultatet gjorde ju att det bara fanns en vinnare. Sen att det kanske är en rejält underdimensionerad kylning så som jag förstått det är ju en annan femma.

Grattis vännen

Permalänk
Medlem

*Kväser fram ett ljuvt segerrop för mig själv* Fyfan vad roligt måste jag säga!!! Fantastiskt roligt, kul att faktiskt få kliva fram i ljuset bland de mer välkända moddarna och samtidigt ännu roligare att få läsa Era positiva kommenterar!! Har inte missat en enda av Er, kan hända att jag inte alltid svarar då jag inte vet hur jag ska uttrycka min tacksamhet och uppskattning, men samtidigt försöka vara ödmjuk och inte skryta på något sätt, utan framgångarna och tävlingssegrarna får tala för sig själv

Jag finner inga ord människor, tack som tusan allihopa <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av eucalyptus:

*Kväser fram ett ljuvt segerrop för mig själv* Fyfan vad roligt måste jag säga!!! Fantastiskt roligt, kul att faktiskt få kliva fram i ljuset bland de mer välkända moddarna och samtidigt ännu roligare att få läsa Era positiva kommenterar!! Har inte missat en enda av Er, kan hända att jag inte alltid svarar då jag inte vet hur jag ska uttrycka min tacksamhet och uppskattning, men samtidigt försöka vara ödmjuk och inte skryta på något sätt, utan framgångarna och tävlingssegrarna får tala för sig själv

Jag finner inga ord människor, tack som tusan allihopa <3

Grattis hörrö!!:) bra jobbat:D

Permalänk

Känns som att 6 fläktar är ett bättre pris än vattenkylaren rent prismässigt

Visa signatur

2x Xeon E5 2697 v3 | 64GB | 6700 XT

Permalänk
Medlem

värdig vinnare, grattis

Visa signatur

Gaming: i7 8700k@4.9Ghz | MSI Z370 Tomahawk | 3080 Tuf oc | Gskill 4X4gb@3Ghz | 1.2 TB med ssd's | Evga 1000 P2

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av eucalyptus:

*Kväser fram ett ljuvt segerrop för mig själv* Fyfan vad roligt måste jag säga!!! Fantastiskt roligt, kul att faktiskt få kliva fram i ljuset bland de mer välkända moddarna och samtidigt ännu roligare att få läsa Era positiva kommenterar!! Har inte missat en enda av Er, kan hända att jag inte alltid svarar då jag inte vet hur jag ska uttrycka min tacksamhet och uppskattning, men samtidigt försöka vara ödmjuk och inte skryta på något sätt, utan framgångarna och tävlingssegrarna får tala för sig själv

Jag finner inga ord människor, tack som tusan allihopa <3

Stort grattis!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Rätt vinnare! Helt makalöst vilka kreationer det kommer fram bland Sweclockers. Den gröna saken var grym helt enkelt.

Visa signatur

[Fractal Design Define R5][Asus Prime X370-Pro][AMD Ryzen 7 1700X 3,4GHz+Noctua NH-U12S SE][Samsung 850 Pro 250Gb][Corsair Vengeance LPX Black 32GB (2x16GB) 3200MHz][ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC][Corsair RM750X]

Permalänk
Medlem

Grattis! Va ingen tvekan om saken denna gången.

Visa signatur

Min musik: https://www.youtube.com/channel/UCZKidNeIKsz8LZMO3VRcBdQ

Ryzen 3900x. Skärm: AOC cu34g2x/bk 144hz 34" ultrawide. RTX 2080ti

Laptop: MSI GT80 Titan Sli

Permalänk
Medlem

Underbart, grattis! Gillar att listan ser precis ut som jag hade röstat ifall jag fått rösta 1 till 3

Visa signatur

MB: Asus ROG Strix Z370-E Gaming // CPU: Intel Core i7-8700K
GPU: Asus RTX 3080 TUF OC // Acer Predator XB271HU
RAM: Corsair 16GB DDR4 3000Mhz // PSU: Corsair 750W HX
SSD: Samsung 840 Pro 128GB + 850 EVO 250GB + 850 EVO 500GB

Permalänk
Livsnjutare 😎

Såg 1'an och 3'an i gallierna lite random för ett tag sedan - båda slog mig som "wow!"
Gott jobbat!!

Att @MetallicAcid vann är väl inte direkt ovanligt.. allt den pojken gör är ju tomme fan amazing.
... han måste väl snart simma bland alla vinster han kammar hem ? haha

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Proffsmoddare

Congrats to everyone who has one and been nominated. It is inspiring to see how much our community has grown and I proud to be part of it

Skrivet av andreas_dock:

Såg 1'an och 3'an i gallierna lite random för ett tag sedan - båda slog mig som "wow!"
Gott jobbat!!

Att @MetallicAcid vann är väl inte direkt ovanligt.. allt den pojken gör är ju tomme fan amazing.
... han måste väl snart simma bland alla vinster han kammar hem ? haha

Bah, I barely win anything haha. Besides, I am not in this for the prizes or sponsorships. I just get to do what I really love to do, and these prizes and sponsored parts just help me along my journey of self discovery and improvement in my work technique, communication and marketing, and photography

And thanks for enjoying my work! Any criticism good and bad is greatly appreciated

/J

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av MetallicAcid:

Bah, I barely win anything haha. Besides, I am not in this for the prizes or sponsorships. I just get to do what I really love to do, and these prizes and sponsored parts just help me along my journey of self discovery and improvement in my work technique, communication and marketing, and photography

And thanks for enjoying my work! Any criticism good and bad is greatly appreciated

/J

Låter som en bra inställning till både tävlingar, bygge och personligt utvecklande!

Har inte något att direkt klaga på, mer än att säga; Keep Up The Good Work!!

Love it.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •