Permalänk
Medlem

Köpa BFH Premium via proxy

Hej,

Jag skall fatta mig kort. Jag vill köpa BFH Premium via en proxy, men blir lite osäker på hur jag skall gå tillväga, eftersom att det inte verkar finnas några nya guider på detta. Hur mycket billigare blir det? Ska man köpa från Indien eller Mexiko? Är det säkert? har någon tillgång till en Mexikansk/ Indisk IP som är säker? Frågorna blir många...

Tack för att ni tar er tid att svara- det uppskattas!

Permalänk
Medlem
Skrivet av vrmlnd:

Hej,

Jag skall fatta mig kort. Jag vill köpa BFH Premium via en proxy, men blir lite osäker på hur jag skall gå tillväga, eftersom att det inte verkar finnas några nya guider på detta. Hur mycket billigare blir det? Ska man köpa från Indien eller Mexiko? Är det säkert? har någon tillgång till en Mexikansk/ Indisk IP som är säker? Frågorna blir många...

Tack för att ni tar er tid att svara- det uppskattas!

Inte värt krånglet via proxy då du riskerar att få din nyckel låst ändå.
BFH prem finns för 324kr på kinguin annars om det priset duger

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakd:

Inte värt krånglet via proxy då du riskerar att få din nyckel låst ändå.
BFH prem finns för 324kr på kinguin annars om det priset duger

Men jag tycker det är kul att krångla! Har du erfarenhet själv?

@Pointman Exakt- därför vill jag inte punga ut för mycket! Rean finns ju i t.ex. Mexiko också, så då pröjsar jag ju ännu mindre! Det är inte jättemycket jag förlorar på det om det inte går vägen.

Permalänk
Medlem

EA har rea i Origin just nu också:
https://www.origin.com/sv-se/store/deals/sale/infinite-gaming

BF H Premium för under 200kr... varför nu någon i hela världen skulle vilja köpa och spela det spelet

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av PointMan:

EA har rea i Origin just nu också:
https://www.origin.com/sv-se/store/deals/sale/infinite-gaming

BF H Premium för under 200kr... varför nu någon i hela världen skulle vilja köpa och spela det spelet

För att vissa av oss tycker det är kul kanske.

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.