Permalänk
Medlem

Dörr 2016 idol

Min flickvän gick till idol 2016 och Juryn gillade hennes röst, men hon var för stressad. Dem sade att hon kunde gå in o ett rum där hon kunde "visa sin dolda talang". Hon gick inte in dig då hon fick vibbar om det...
Är det någon som vet vad det där rummet är för något?
Det låter väldigt misstänksamt om du frågar mig

Permalänk
Medlem

Det är väl det stället där sminkrummet som dom alltid visar i behind the scenes inför tv-tittare och dom själva anar inte att dom filmas.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Din syrra flickvän missade en andra chans till b-kändisskap pga att hon misstänkte TV4as anställda för brottslighet av möjligtvis sexuell typ, under sändnings- och arbetstid?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

Kan förstå att det kändes lite kusligt över det, själv hade jag nog tagit med en kompis in dit. TROLIGTVIS ville de försöka få henne att slappna av i ett mer bekvämare rum men man har ju läst skit som händer "bakom kulisserna" så att hon är försiktig kan man förstå.

Permalänk
Medlem

Foliehatt på?

Har väldigt svårt att tro att det är något olagligt som försiggår där. Är väl ett rum där man får vara själv så att pressen ska kunna lätta.
Ibland ska man bara lyssna på vad folk säger och inte försöka tolka vad dom menar. Kan ju vara så att dom menar det dom säger.
Om hon kan slappna av och visa hur hon presterar (inte sexuellt om du tänkte på det), så får Juryn se om den delen räcker. Då kan man jobba på nervositeten senare. Kanske lättare det även om man känner att man får prestera så bra man kan, och slipper gå därifrån och tänka, fan va dåligt det var, jag var så nervös.

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem
Skrivet av F4rm0r:

Min flickvän gick till idol 2016 och Juryn gillade hennes röst, men hon var för stressad. Dem sade att hon kunde gå in o ett rum där hon kunde "visa sin dolda talang". Hon gick inte in dig då hon fick vibbar om det...
Är det någon som vet vad det där rummet är för något?
Det låter väldigt misstänksamt om du frågar mig

Det låter som att du och din flickvän har väldigt livlig fantasi.

Skrivet av Alakai:

Din syrra missade en andra chans till b-kändisskap pga att hon misstänkte TV4as anställda för brottslighet av möjligtvis sexuell typ, under sändnings och arbetstid?

Tvivlar på att han är tillsammans med sin syster, men i övrigt så håller jag med dig i det du säger. Lite för fantasifull för hennes eget bästa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Din syrra missade en andra chans till b-kändisskap pga att hon misstänkte TV4as anställda för brottslighet av möjligtvis sexuell typ, under sändnings och arbetstid?

Alltså jag kan förstå att man ingår i en utsatt grupp, kanske t.o.m. har dåliga erfarenheter, kanske läst mycket och är orolig som person.
Men är det så illa att man missar öppna dörrar till ens drömmars land så bör man söka hjälp av någon form. Det behöver inte slås på stora trumman, bara någon vän att tala med kan räcka för vissa.

Hon kanske inte ens vill komma vidare i Idol och använder oron som medel för att med heder ta sig ut så att säga. Kan vara sådana grejer.
Kan även vara mer djupt rotad oro, som visar sig i sidana här fall.
Ge syrran tjejen lite lugnande, snackis och uppmuntra henne att söka nästa år. Hennes oro kan dämpas om hon vågar utsätta sig i lagoma doser. Hennes självförtroende kan stärkas osv. Såtillvida det inte är allvarligare eller vi helt har missförstått allt.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av F4rm0r:

Dem sade att hon kunde gå in o ett rum där hon kunde "visa sin dolda talang". Hon gick inte in dig då hon fick vibbar om det...

"gå in o ett rum"? "gick inte in dig då"? Asså va? bara jag som inte fattar någonting vad du skriver?

Visa signatur

Dator 1: | i9 9900k | MSI RTX 4080 Ventus 3x OC | ASUS ROG STRIX Z390-F Gaming | Corsair LPX DDR4 32 GB 3200Mhz | FD define S | Samsung 850 EVO 1TB | Samsung 980 NVMe M.2 1TB | Noctua NH-U12S | Corsair RM750x 750W | Windows 11
Skärm 1: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q 1440p @ 165Hz/IPS/G-Sync
Skärm 2: ASUS 27" TUF VG27AQ1A 1440p @ 170Hz/IPS/G-Sync/HDR

Permalänk
Medlem
Skrivet av xcluzive:

"gå in o ett rum"? "gick inte in dig då"? Asså va? bara jag som inte fattar någonting vad du skriver?

"gick inte in DIT" kanske?

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

"gick inte in DIT" kanske?

Ok, "gå in o ett rum" då?

Visa signatur

Dator 1: | i9 9900k | MSI RTX 4080 Ventus 3x OC | ASUS ROG STRIX Z390-F Gaming | Corsair LPX DDR4 32 GB 3200Mhz | FD define S | Samsung 850 EVO 1TB | Samsung 980 NVMe M.2 1TB | Noctua NH-U12S | Corsair RM750x 750W | Windows 11
Skärm 1: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q 1440p @ 165Hz/IPS/G-Sync
Skärm 2: ASUS 27" TUF VG27AQ1A 1440p @ 170Hz/IPS/G-Sync/HDR

Permalänk
Medlem

@xcluzive: "gå in i ett rum"

# dryg

Visa signatur

Citera för garanterat svar