Åsikter om ihop-plockad dator, samt om kylning känns nog bra.

Permalänk

Åsikter om ihop-plockad dator, samt om kylning känns nog bra.

Jag har insett att jag behöver en ny dator, behöver inget spektakulärt, men tänkte kunna spela lite POE, csGO, Dota2 etc..
Det jag fått ihop med hjälp av en kompis är följande, dock är jag lite osäker på hur det blir med kylningen, tror ni att det kan bli problem med att datorn blir för varm i detta lilla chassi?
Länk till datorn nedan:

(länk borttagen) se länk några poster ner)

Mvh
Johan

Permalänk
Medlem

Kommer funka bra.

Visa signatur

i7 4790K @4,4Ghz/Thermalright Macho Rev.B/Asus Z97-C/2x8GB DDR3 G.Skill 2400Mhz/MSI GTX 970 Gaming OC/Crucial M4 128GB/Sandisk Ultra II 960GB/Samsung F3 500GB/Western Digital Green 2TB/EVGA G2 750W/Define S/HP Pavilion 23xi/Windows 7 Professional 64bit

Permalänk
Medlem

Länken pekar på Inet's startsida

Visa signatur

Lian Li PC-V2120B | ASUS X79-Deluxe | Intel 4930K + EK 360 | Corsair 4x8GB 1866MHz VENGEANCE LP | EVGA Geforce GTX 1080 Ti FTW3 SLI | Corsair AX1200i | Intel 530 240GB + Samsung 860 EVO 1TB + några TB blandad mekanik | Dell U2711 | Synology DS 411j

Permalänk

Aj då, vilken nybörjare man är...

Fungerar detta bättra då?

https://www.inet.se/kundvagn/visa/9485847/

Permalänk
Avstängd

Är det den första eller andra länken du har tänkt att köpa? Båda funkar bra för cs go/lol den första är ju dock rätt mycket bättre och ganska mycket overkill.

Permalänk

Tror det blev något fel på första länken kan nog vara så att det kommer upp något ni själva tittat på tidigare? länkade av någon anledning direkt till varukorgen... Så det är länk 2 som gäller, den som även finns med på bild.