[LoL] Klan söker League of Legends spelare!

Permalänk
Medlem

[LoL] Klan söker League of Legends spelare!

Godmorgon!

Darkstar vill nu expandera och söker därmed league of legends spelare. Vi är ett numera starcraft 2 lag och inget annat, och känner för sponsorernas skull att vi bör expandera.

Vi söker därför efter lol spelare på elo runt 1900-2200.

Skriv gärna vilken position du har och vilka tider du spelar, hur mycket du spelar, din ålder och en mail/skype adress.
Vet inte riktigt hur man räknar i det nya ''elo'' systemet, men division 1 platinum/diamond är väl det vi söker gissar jag.

Vi kommer söka 5 spelare och även 3 stycken ''reserver'' ifall att någon inte kan komma på ett lan etc.

Krav: Minst 14 timmar/vecka
Krav: Minst 1900elo (vad det nu motsvarar i det nya systemet)
Krav: Möjlighet att mötas upp på ett antal event (resa och inträde lär blir reducerat av sponsorer)
Krav: Spela 2-3 CW's per vecka
Krav: Lämna nödvändiga kontaktupgifter (om vi inte får tag på dig när det är ett klanwar som du ska vara med på)

Hoppas att det finns intresse för en svensk league of legends klan!

MVH//Erik ''Sannen'' Larsson

Visa signatur

Dator 1: i9 9900k, 16gb 3600Mhz, 2x970 Evo 500gb, RTX 2070 etc.
Dator 2: Macbook Pro late 2018

Permalänk

Söker just nu ett lag, har spelat league sedans betan och alltid varit i toppen, har Diamond II just nu i soloQ, har dock mer erfarenhet i team. Ni spelar på EUW Antar jag? Jag är 21 år och är aktiv varje dag. Spelar helst Jungle beroende på vad för teammates jag har, kan spela alla roller bättre än de flesta;)

Adda mig ingame; Iknoweverything eller skriv ett PM. Söker du 5 spelare(dvs du är ingen utav dem?)

Permalänk
Medlem

Ni borde inte gå efter elo och sånt skit man kan fortfarande vara like bra om man har 1200 elo

Visa signatur

CPU: AMD FX-8320 8C 3.5GHz Black Edition GPU: ASUS GTX 660 OC
RAM: Corsair 16GB (2x8GB) CL10 1600MHz VENGEANCE SSD: 120GB Intel 530 OEM
MOBO: ASUS SABERTOOTH 990FX R2.0 PSU: Corsair RM 650 80+ Gold Modulär KYLARE : Noctua NH-U9B SE2

Permalänk
Medlem

Låter intressant!

Det där nya systemet är skit i vilket fall, går inte att leta spelare på det sättet oftast...
Spelar man Solo så är man ju beroende av de i anda 4 man får, alltså randoms, inte som i ett lag där man tränar tillsammans.

T.ex, Av mina 10 första "Seed matcher" Dominerade jag Top 9 gånger, men vad hjälpte det när det i 7 av dem var minst 1 - 2 AFKs i laget? Har kvar Replays ifall du inte tror mig. Eftersom att du är beroende av resten i laget så går det inte att räkna efter det systemet. Det har inte mycket med lagsport att göra. Speciellt när du mainar Support och är helt beroende av laget.
Jag gjorde det men fick byta till Top då alla ADC var totalt värdelösa om man inte vet vem man har som ADC...

Detta resulterade i att man direkt hamnade i Bronze VI, fast man egentligen inte har något att göra där, fortsatte spela Support med ADCs som kunde skjuta sig själva i foten, så då hamnade man i sista ligan, V. Sa väll typ såhär till min kompis, "Det går faen inte att spela support i solo que då ADCs suger så sjukt, jag tror jag börjar Top. Började lira Singed, och helt plötsligt kan man dominera varenda game....

Hela systemet suger....
Vad mitt spel har för elo? De flesta skulle nog säga runt 1600-1800
Vad systemet säger? Jao, ner mot 900

Det jag menar är att SoloQ är helt random om i vilken liga du hamnar då du inte ofta kan carrya ett helt lag ifall du får AFKs / Feeders

En 1 vs 1 match säger ungefär lika mycket, beror ju helt på vilken roll i laget man har,

Vill du ha en teamspelare som kan spela Top så adda mig, Du gör dig en tjänst ifall du inte bryr dig om Elo och plockar ut spelare för Try Outs

Kraven är accepterade till Fullo, kan dra till event och jag har även mycket erfarenhet om sponsring ifall detta skulle vara ett plus....

Tycker ni borde ta in några som kan köra Teamplay istället, och testa och se vem som kan spela bra i lag.

Bara mina 2 cent.

MVH

Lucas

Permalänk

Jag skulle gärna spela med er, men jag vet inte om jag är bra nog. Ligger just nu på Silver 2 tror jag, och har olika faser då jag spelar olika roller, skiftar mellan adc och mid i första hand. Spelar även Support i DuoQ också. Som sagt, jag testar gärna nån match med er för att se om ni tycker att jag är bra nog ^^
In-game: SqSe Oddball på EUW

Kan tillägga att jag håller med iSw3de om att du borde ha try-outs ist för elo-blindhet

Permalänk

Hallåj

Jag fyller alla era krav och spelar midlane i diamond 5 (2237 elo). Jag har tidigare erfarenheter av 5v5 lag och Go4lol.
jag nickar TheuddaOne på EU-west
Bonapart@live.se
Är 18 år spelar 4-5 timmar varje dag

Skicka gjärna pm om du vill ha mer info

Permalänk
Medlem
Skrivet av iSw3de:

Låter intressant!

Det där nya systemet är skit i vilket fall, går inte att leta spelare på det sättet oftast...
Spelar man Solo så är man ju beroende av de i anda 4 man får, alltså randoms, inte som i ett lag där man tränar tillsammans.

T.ex, Av mina 10 första "Seed matcher" Dominerade jag Top 9 gånger, men vad hjälpte det när det i 7 av dem var minst 1 - 2 AFKs i laget? Har kvar Replays ifall du inte tror mig. Eftersom att du är beroende av resten i laget så går det inte att räkna efter det systemet. Det har inte mycket med lagsport att göra. Speciellt när du mainar Support och är helt beroende av laget.
Jag gjorde det men fick byta till Top då alla ADC var totalt värdelösa om man inte vet vem man har som ADC...

Detta resulterade i att man direkt hamnade i Bronze VI, fast man egentligen inte har något att göra där, fortsatte spela Support med ADCs som kunde skjuta sig själva i foten, så då hamnade man i sista ligan, V. Sa väll typ såhär till min kompis, "Det går faen inte att spela support i solo que då ADCs suger så sjukt, jag tror jag börjar Top. Började lira Singed, och helt plötsligt kan man dominera varenda game....
http://imageshack.us/a/img266/1714/rankedd.png

Hela systemet suger....
Vad mitt spel har för elo? De flesta skulle nog säga runt 1600-1800
Vad systemet säger? Jao, ner mot 900

Det jag menar är att SoloQ är helt random om i vilken liga du hamnar då du inte ofta kan carrya ett helt lag ifall du får AFKs / Feeders

En 1 vs 1 match säger ungefär lika mycket, beror ju helt på vilken roll i laget man har,

Vill du ha en teamspelare som kan spela Top så adda mig, Du gör dig en tjänst ifall du inte bryr dig om Elo och plockar ut spelare för Try Outs

Kraven är accepterade till Fullo, kan dra till event och jag har även mycket erfarenhet om sponsring ifall detta skulle vara ett plus....

Tycker ni borde ta in några som kan köra Teamplay istället, och testa och se vem som kan spela bra i lag.

Bara mina 2 cent.

MVH

Lucas

Men snälla rara, han söker spelare med den ranken pga att dom är tillräckligt bra för att ta sig dit. Om du spelar med folk som är så jävla dåliga borde ju ditt lag ha en fördel i och med att du är. En support på 2200 är bättre på samtliga roller än någon 1800-spelare

Permalänk
Medlem
Skrivet av OskarM:

Men snälla rara, han söker spelare med den ranken pga att dom är tillräckligt bra för att ta sig dit. Om du spelar med folk som är så jävla dåliga borde ju ditt lag ha en fördel i och med att du är. En support på 2200 är bättre på samtliga roller än någon 1800-spelare

Om jag spelar med folk som är så jävla dåliga att 2 är AFK så borde mitt lag inte få en tillräcklig fördel av att jag lirar support för att vinna.
Det finns inget "tillräckligt bra för att ta sig" med detta nya systemet.

SoloQ är inte mycket man har att säga till om, mest tur om vem du hamnar med
DuoQ lite mer, men fortfarande beroende av vem som är ADC och top.
5v5 nu börjar vi snacka,

Permalänk
Medlem
Skrivet av iSw3de:

Låter intressant!
...text...

Din beskrivning av hur alla andra suger och du själv är bäst är typ definitionen av elohell. xD

Du tycker säkert texten låter bra, men när jag läser får jag den här mentala bilden:
"Jag är så jävla bra, jag är egentligen diamond, men mitt lag suger, alltid, varje game."

Du har droppat från ~1100elo sist du sökte klan till 975elo nu... känns ju lite...
Hur som helst, LoL-community't är ju ganska stort faktiskt så försök hitta vänner som du kan spela med istället och ta dig upp ur elohell. Du verkar ju vilja vara support egentligen, så hittar du en adc vän med lite skill så vore väll det bäst antar jag. Alla är inte dåliga, finns rätt många bra faktiskt gäller bara att känna igen vilka det egentligen är...
Låter coolt med sponsring också, berätta gärna mer

Eller om det nu går så amaxzing top-lane så borde du ju stiga i elo snart... problemet löst!
Ska bli intressant att följa, keep trying kiddo...

Visa signatur

SweClockers Dark Pearl tema: http://www.sweclockers.com/forum/trad/1484891
(Rek. Stylus)

Permalänk
Medlem
Skrivet av iSw3de:

Låter intressant!

...

Bara mina 2 cent.

MVH

Lucas

Måste tyvärr hålla med posten över mig.. Gillar för övrigt att du har 25 wins 24 losses och ändå ligger på 975 elo, du måste haft extremt "otur" i preseason........................

Permalänk
Medlem
Skrivet av dpom86:

Din beskrivning av hur alla andra suger och du själv är bäst är typ definitionen av elohell. xD

Du tycker säkert texten låter bra, men när jag läser får jag den här mentala bilden:
"Jag är så jävla bra, jag är egentligen diamond, men mitt lag suger, alltid, varje game."

Du har droppat från ~1100elo sist du sökte klan till 975elo nu... känns ju lite...
Hur som helst, LoL-community't är ju ganska stort faktiskt så försök hitta vänner som du kan spela med istället och ta dig upp ur elohell. Du verkar ju vilja vara support egentligen, så hittar du en adc vän med lite skill så vore väll det bäst antar jag. Alla är inte dåliga, finns rätt många bra faktiskt gäller bara att känna igen vilka det egentligen är...
Låter coolt med sponsring också, berätta gärna mer

Eller om det nu går så amaxzing top-lane så borde du ju stiga i elo snart... problemet löst!
Ska bli intressant att följa, keep trying kiddo...

Förstår din poäng, håller med på en del ställen, jag vill inte att det ska se ut som att jag tror jag är värsta pro eller något.
Jag försöker bara säga att systemet är lite vrickat just nu
Som sagt, 25 win 25 losses och ligger i bronze III, får väll ta och börja lira DuoQ och visa att jag kan spela då

Permalänk
Medlem
Skrivet av iSw3de:

Förstår din poäng, håller med på en del ställen, jag vill inte att det ska se ut som att jag tror jag är värsta pro eller något.
Jag försöker bara säga att systemet är lite vrickat just nu
Som sagt, 25 win 25 losses och ligger i bronze III, får väll ta och börja lira DuoQ och visa att jag kan spela då

Kan säga mig enligt min erfarenhet att nästan alla som ligger i brons hör hemma där ev i låg silver, detta då förståelsen för vissa mekaniker i spelet inte riktigt finns där. Dock finns det vissa som är bättre men då är det upp till enskilde spelaren att "carrya" (duo passat bäst).

Ännu en sak man kan tänka på är detta och jag tar mig som exempel.
Jag ligger i guld iv (4) och lirar på som om det vore normal ( nästan ), min main är adc och jag känner att jag hör hemma lite högre upp ( guld 2-1) MEN inte på de andra positionerna dom tex top mid... Där är jag runt huld 4 i skill. Oftast är sin huudpositon högre elo än de andra, men man kan inte alltid lira sin mainposition. Sen är det dock oftast att man vinner runt 55% av sina matcher och ökar då elo ( sakta men säkert ).

Detta var inte för att se ner eller något på dig eller någon annan men för att he lite av min erfarenhet. ( har även lirat sedan beta men började seriöst ranked mid s2 )

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Kan säga mig enligt min erfarenhet att nästan alla som ligger i brons hör hemma där ev i låg silver, detta då förståelsen för vissa mekaniker i spelet inte riktigt finns där. Dock finns det vissa som är bättre men då är det upp till enskilde spelaren att "carrya" (duo passat bäst).

Ännu en sak man kan tänka på är detta och jag tar mig som exempel.
Jag ligger i guld iv (4) och lirar på som om det vore normal ( nästan ), min main är adc och jag känner att jag hör hemma lite högre upp ( guld 2-1) MEN inte på de andra positionerna dom tex top mid... Där är jag runt huld 4 i skill. Oftast är sin huudpositon högre elo än de andra, men man kan inte alltid lira sin mainposition. Sen är det dock oftast att man vinner runt 55% av sina matcher och ökar då elo ( sakta men säkert ).

Detta var inte för att se ner eller något på dig eller någon annan men för att he lite av min erfarenhet. ( har även lirat sedan beta men började seriöst ranked mid s2 )

Där är det
"nästan alla"
Håller fullständigt med, jag bryr mig inte riktigt om vilken division jag ligger i sålänge jag får spelare som kan spela så att jag tycker det är roligt att spela.
Eftersom att nästan alla hör hemma i bronze som är där är det svårt
Sätter upp ett mål för mig själv, ska ta mig upp till Guld V inom 50 dagar i vilket fall (Bortrest på alla lov, så det lär bli lite svårt att få till lir just nu under sista terminen i 9an

Permalänk
Medlem

Skulle säga att där har du helt fel. Är du tillräckligt bra så raisar du din Elo no mather what! Har smurfat i ca 6 månader nu och allt ifrån 600 Elo upp till Diamond, stigit på alla mina 4 account till Diamond, du kan få namn om du vill. Du kommer få feeders, du kommer få folk som afkar. MEN de e precis lika stor chans att de andra laget även får de. Utnyttja deras svaga spelare istället. Med vänlig hälsning, c

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

LoL är inget MMO.

Permalänk
Avstängd

Lite sent svar men man vet ju aldrig, spelar mest mid och adc, har ca 2100 elo plat 1 och har över 3k games spelade så kan egentligen träna upp vilken roll som helst då jag spelat allt och har kunskap om alla spelstilar med alla gubbar. in-game name CreepyCream. 20 år, spelar över 30 timmar i veckan.

Visa signatur

27" BenQ 144 hz XL2720Z - Fractal Design Define S Black Windowed - Corsair Force LE 240GB - Crucial Ballistix Sport LT Red 2x8GB - Gigabyte Z170-GAMING K3-EU - Corsair CX750M 750W - Intel Core i7-6700K 4,0Ghz - MSI GeForce GTX980 Ti"

Permalänk
Medlem
Skrivet av ViizzlY:

Ni borde inte gå efter elo och sånt skit man kan fortfarande vara like bra om man har 1200 elo

Beror ju på om man inte vill utgå från dem 5% som är gudomliga och misslyckas i soloque. Mest vill dom ha achievements för att veta lite säkrare att spelare är seriösa och kan spela spelet. Men du har rätt! Diamondprox i M5/Gambit var 1500 elo när han kom in till laget.

För övrigt testar jag gärna att lira med laget. Ligger just nu i Guld 1, (peak Plat 4 på ett annat konto, 1900 S2)
LoL Namn: Rintti
Skype: Robert.johansson_rob
Spelar i regel från klockan fyra till 10 varje vardag och upp mot 10 timmar på helgerna.
Spelar vilken roll som helst, spelar alla i olika tidszoner. Flavor of the month är Jungle/Support

Visa signatur

Släpbar: MSI GX740. Intel Core i5@2,4GHz, Radeon HD5870m, 8Gb 1333 MHz.
Razer Imperator, Razer Goliathus.

Permalänk
Medlem
Skrivet av iSw3de:

Låter intressant!

Det där nya systemet är skit i vilket fall, går inte att leta spelare på det sättet oftast...
Spelar man Solo så är man ju beroende av de i anda 4 man får, alltså randoms, inte som i ett lag där man tränar tillsammans.

T.ex, Av mina 10 första "Seed matcher" Dominerade jag Top 9 gånger, men vad hjälpte det när det i 7 av dem var minst 1 - 2 AFKs i laget? Har kvar Replays ifall du inte tror mig. Eftersom att du är beroende av resten i laget så går det inte att räkna efter det systemet. Det har inte mycket med lagsport att göra. Speciellt när du mainar Support och är helt beroende av laget.
Jag gjorde det men fick byta till Top då alla ADC var totalt värdelösa om man inte vet vem man har som ADC...

Detta resulterade i att man direkt hamnade i Bronze VI, fast man egentligen inte har något att göra där, fortsatte spela Support med ADCs som kunde skjuta sig själva i foten, så då hamnade man i sista ligan, V. Sa väll typ såhär till min kompis, "Det går faen inte att spela support i solo que då ADCs suger så sjukt, jag tror jag börjar Top. Började lira Singed, och helt plötsligt kan man dominera varenda game....
http://imageshack.us/a/img266/1714/rankedd.png

Hela systemet suger....
Vad mitt spel har för elo? De flesta skulle nog säga runt 1600-1800
Vad systemet säger? Jao, ner mot 900

Det jag menar är att SoloQ är helt random om i vilken liga du hamnar då du inte ofta kan carrya ett helt lag ifall du får AFKs / Feeders

En 1 vs 1 match säger ungefär lika mycket, beror ju helt på vilken roll i laget man har,

Vill du ha en teamspelare som kan spela Top så adda mig, Du gör dig en tjänst ifall du inte bryr dig om Elo och plockar ut spelare för Try Outs

Kraven är accepterade till Fullo, kan dra till event och jag har även mycket erfarenhet om sponsring ifall detta skulle vara ett plus....

Tycker ni borde ta in några som kan köra Teamplay istället, och testa och se vem som kan spela bra i lag.

Bara mina 2 cent.

MVH

Lucas

Elo funkar och är inte random ju fler matcher du spelar.

Helt enkelt för att ditt motståndarlag har lika stor chans som ditt lag att spelare är dåliga. Därför kommer dåliga spelare i ditt eller i motståndarlaget att förlora och gå ner i elo. När du spelar bra och ni vinner kommer du att stiga. Så alla dåliga sjunker och du stiger.
Ju fler matcher som spelas ju närmar din elo där du hör hemma du kommer att hamna i och eftersom du blir bättre med tiden kommer du sakta men säkert klättra lite. Kommer även påverkar med antal spelare som börjar spela och slänger in lite mer elo poäng i systemet.

Spelar du bara en enda match så kan det bero på tur var du hamnar. Spelar du hundra matcher kommer du ligga där du hör hemma med knappt en promilles chans att du är på fel ställe.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roabey:

Beror ju på om man inte vill utgå från dem 5% som är gudomliga och misslyckas i soloque. Mest vill dom ha achievements för att veta lite säkrare att spelare är seriösa och kan spela spelet. Men du har rätt! Diamondprox i M5/Gambit var 1500 elo när han kom in till laget.

För övrigt testar jag gärna att lira med laget. Ligger just nu i Guld 1, (peak Plat 4 på ett annat konto, 1900 S2)
LoL Namn: Rintti
Skype: Robert.johansson_rob
Spelar i regel från klockan fyra till 10 varje vardag och upp mot 10 timmar på helgerna.
Spelar vilken roll som helst, spelar alla i olika tidszoner. Flavor of the month är Jungle/Support

Äntligen vet jag vad du gör på fritiden !

Permalänk
Medlem

Diamond adc

Tjena spelar gärna med er kan spela hela tiden är diamond och mainar adc adda slizken ingame om ni vill veta mer

Permalänk
Medlem
Skrivet av dogifree:

Tjena spelar gärna med er kan spela hela tiden är diamond och mainar adc adda slizken ingame om ni vill veta mer

Ja du måste verkligen spela hela tiden, för att skriva punkt och komma hinner du verkligen inte med.

Permalänk
Medlem

Tjena

Var rankad P4 innan jag åkte på semester, G2 atm och men jag ska ta plat igen innan säsongen är slut, spelar mot diamonds och challengers dagligen (normals, har bra mmr). Main är ADC och jag sitter på EUNE. Har nästan 5K games och kan spela alla roller men ADC är roligast IMO, har erfarenhet av 5v5 sen tidigare. Vi är P3 efter bara 6 games, alla har varit stomps.

Skicka PM om du är intresserad.

TacK på förhand

Visa signatur

| ASUS ROG Crosshari VIII Dark Hero | AMD Ryzen 5950X | Noctua D15 Chromax | G.Skill TridentZ Royal Gold 32GB DDR4 @ 3600Mhz CL14 | Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC | 2x WD SN850 1TB @RAID 0 + 2x Samsung 860 EVO 1TB @RAID 0 | Corsair HX 1000W | Corsair Obsidian 1000D | LG 34'' 34GN850 |

Monitor Audio Platinum PL100 II + Advance Paris X-P500 + Advance Paris X-A160
Klipsch R-115SW
Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Vet ej hur aktuell den här tråden är men kan ju iaf skriva ^^

Ingame nick: XxPimPimxX
League/division: Guld 3
Position:Mid/top eller adc, just nu mainar jag mid.
Skype: Kakkeman ^^
Ålder: 20
Tider att spela: Olika, arbetar skift med olika pass varje månad, dock kan jag skriva in att jag inte kan jobba vissa dagar och därför inte få pass just den dagen.

Har en hel del 5v5 erfarenhet då jag bor med 4 andra och vi har spelat en hel del tillsamans dock så skiljer våra arbetstiden alldeles för mycket för att vi ska kunna ha ett seriöst lag. Dem jag har spelat med ligger i daimond/plat/guld så personligen tycker jag jag passar in ganska bra även fast jag själv inte ligger där i soloQ. Tycker dock att man måste spela på 2 helt olika sätt i SoloQ jämfört med Team. Men är ni stenhårda med era krav på plat/daimond så går det ju inte.
Men adda på skype eller ingame nick ifall man få testspela iaf

Mvh/ Jacob

Edit: såg att tråden är från 02 , glöm det jag skrev xD

Permalänk

EuW: The Only Hakon new account rank silver 3 EuNe: LastHakon elo at silver 1 - platinum 5

@Sannen: kan gå alla lanes föredrar mid eller jungle men är support main ifall det är ett team eller duo.

Är ledig alla dagar efter 15:30 då slutar jag jobbet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Last4Hakon:

@Sannen: kan gå alla lanes föredrar mid eller jungle men är support main ifall det är ett team eller duo.

Är ledig alla dagar efter 15:30 då slutar jag jobbet

något sent svar

Visa signatur

Dator 1: i9 9900k, 16gb 3600Mhz, 2x970 Evo 500gb, RTX 2070 etc.
Dator 2: Macbook Pro late 2018

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hiraeth:

Låter intressant!

Det där nya systemet är skit i vilket fall, går inte att leta spelare på det sättet oftast...
Spelar man Solo så är man ju beroende av de i anda 4 man får, alltså randoms, inte som i ett lag där man tränar tillsammans.

T.ex, Av mina 10 första "Seed matcher" Dominerade jag Top 9 gånger, men vad hjälpte det när det i 7 av dem var minst 1 - 2 AFKs i laget? Har kvar Replays ifall du inte tror mig. Eftersom att du är beroende av resten i laget så går det inte att räkna efter det systemet. Det har inte mycket med lagsport att göra. Speciellt när du mainar Support och är helt beroende av laget.
Jag gjorde det men fick byta till Top då alla ADC var totalt värdelösa om man inte vet vem man har som ADC...

Detta resulterade i att man direkt hamnade i Bronze VI, fast man egentligen inte har något att göra där, fortsatte spela Support med ADCs som kunde skjuta sig själva i foten, så då hamnade man i sista ligan, V. Sa väll typ såhär till min kompis, "Det går faen inte att spela support i solo que då ADCs suger så sjukt, jag tror jag börjar Top. Började lira Singed, och helt plötsligt kan man dominera varenda game....
http://imageshack.us/a/img266/1714/rankedd.png

Hela systemet suger....
Vad mitt spel har för elo? De flesta skulle nog säga runt 1600-1800
Vad systemet säger? Jao, ner mot 900

Det jag menar är att SoloQ är helt random om i vilken liga du hamnar då du inte ofta kan carrya ett helt lag ifall du får AFKs / Feeders

En 1 vs 1 match säger ungefär lika mycket, beror ju helt på vilken roll i laget man har,

Vill du ha en teamspelare som kan spela Top så adda mig, Du gör dig en tjänst ifall du inte bryr dig om Elo och plockar ut spelare för Try Outs

Kraven är accepterade till Fullo, kan dra till event och jag har även mycket erfarenhet om sponsring ifall detta skulle vara ett plus....

Tycker ni borde ta in några som kan köra Teamplay istället, och testa och se vem som kan spela bra i lag.

Bara mina 2 cent.

MVH

Lucas

tbt till när lukas rullade elo-hell <3

Visa signatur

Dator 1: i9 9900k, 16gb 3600Mhz, 2x970 Evo 500gb, RTX 2070 etc.
Dator 2: Macbook Pro late 2018

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sannen:

tbt till när lukas rullade elo-hell <3

Insåg att jag var bättre på att panga HS i CS än att klicka runt i LoL <3