GTX Titan + Oöppnat Vattenblock + Thinkpad

Permalänk
Medlem

GTX Titan + Oöppnat Vattenblock + Thinkpad

EVGA GTX Titan. Komplett med förpackning, originalkylare, kvitto etc.
Har ett Asus GTX Titan också om du hellre vill ha ett Asuskort. Korten är för övrigt identiska.
Finns också oöppnat vattenblock från EKWB. Nickel Acetal. Backplate finns också från EKWB.

Lenovo Thinkpad X131e
11.6" 1366x762
Intel i3 2367M 1.4Ghz
4gb minne. (Går enkelt att uttöka, finns två slots varav bara den ena används.)
60GB SSD
Windowslicens följer med. Men jag har personligen bara använt den med linux vilket jag varmt rekommenderar då den har väldigt bra linux-stöd.
Byggd som en tank, usb 3.0, ethernet, riktigt thinkpad-tangentbord, simkortsplats, uppgraderingsbar, bra batteritid och finns gott om batterier att köpa om man vill ha fler.
Låda finns, inga problem att skicka.

Bud i tråden, köparen står för frakten.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej. Vad önskas för titan kortet med vattenblock?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naa_Nitz:

Hej. Vad önskas för titan kortet med vattenblock?

2k är väl en rimlig peng.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kan tänka mig lägga ett bud på titankortet, om du tycker 2k är rimligt inkl. Vattenblock kan jag tänka mig 1500 för bara kortet + frakt.

//Magnus

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tar vilketsom Asus-Evga med vattenblock för 2000kr + frakt

Permalänk
Medlem

Noterade

Permalänk
Medlem

@Bakteria: 700+frakt för thinkpaden(står inte vart i skåne du bor, kan eventuellt hämta också)

Permalänk
Medlem

@Bakteria:

Tittade lite närmare på vad vattenblock säljs för och övervärderade kanske detta så justerar mitt bud till 1750:- för Evga/Asus kortet vilket spelar ingen roll.

//Magnus

Permalänk
Medlem

Fick precis erbjudande om ett gtx970 till fantastiskt pris som jag slog till på så måste dra tillbaka mitt bud. Hoppas det inte är till besvär men kunde inte passa.

Lycka till.

//Magnus

Permalänk
Medlem

GTX Titan + vattenblock sålt

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Bakteria:

GTX Titan + vattenblock sålt

antar att det andra titankortet blir kvar?

Permalänk
Medlem

@Bakteria:

Tänkte kolla hur det ligger till med mitt bud? Tycker du det är för lågt eller är datorn såld?

Permalänk
Medlem

@Jori:
Köpte den för 1400 från arrowdirect.se nu i våras och satte en SSD. Arrowdirect har 12mån garanti på den och det är drygt 7 månader garanti kvar på den. Så ja jag tycker det är aningen lågt.

Permalänk
Medlem

@ORanje: Jepp jag säljer bara det ena, svider för mycket att sälja båda för småpengar.

Permalänk
Medlem

@Bakteria:
Är ssdn ny(garanti kvar)? Vad heter ssdn(modell)?

Vad hade du tänkt dig för pris?
Var i skåne bor du?

Permalänk
Medlem

Tänkte lägga ett nytt bud men du verkar inte vara intresserad av att sälja

Ser att du har vait inloggad flera ggr sen jag ställde frågorna men du har valt att inte svara. Även förra gången fick jag skriva två ggr innan jag fick svar

Vill bara meddela att jag inte är intresserad längre. Men tack för länken, blir nog köp från arrowdirect.se istället

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jori:

Tänkte lägga ett nytt bud men du verkar inte vara intresserad av att sälja

Ser att du har vait inloggad flera ggr sen jag ställde frågorna men du har valt att inte svara. Även förra gången fick jag skriva två ggr innan jag fick svar

Vill bara meddela att jag inte är intresserad längre. Men tack för länken, blir nog köp från arrowdirect.se istället

Skickades från m.sweclockers.com

Jag är ledsen att jag inte har svarat men det har varit extremt hektiskt de senaste dagarna, jag har bara tagit mig tid att snabbt gå in och titta.
Du gör precis som du vill jag förstår din frustration.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakteria:

Jag är ledsen att jag inte har svarat men det har varit extremt hektiskt de senaste dagarna, jag har bara tagit mig tid att snabbt gå in och titta.
Du gör precis som du vill jag förstår din frustration.

Säker på att du inte vill sälja ditt andra Titan för 2000 ?:)

Permalänk
Medlem

En tusenlapp + frakt för thinkpaden?

Permalänk
Avstängd

@bakteria

Du har inte ett till block ligger?