Tinder och program att ladda ner från instagram

Permalänk
Medlem

Tinder och program att ladda ner från instagram

Hej!
Finns tinder till windows 7?
Finns de inget program för windows 7 att ladda ner bilder och filmer från Instagram?

Permalänk
Medlem

prt sc

Visa signatur

Still play with birds like I hang with mother goose.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pgu579:

Finns de inget program för windows 7 att ladda ner bilder och filmer från Instagram?

Det bör finnas något addon till tex Chrome som gör att du kan ladda ner bidler och filmer.

Permalänk
Medlem

Nu har jag varken använt eller ens rört vare sig Tinder eller Instagram, men jag antar att informationen finns tillgänglig via en webbläsare? Isåfall bör det vara enkelt att gå förbi vissa skydd genom att inaktivera javascript, alternativt att kolla upp all media relaterad till en sidvisning ("View page info" -> "Media" i Firefox och dess derivat). Har fungerat bra för både bilder och filmer de gånger man hittat något som ska vara "skyddat" (printscreen och spela in allt på skärmen går ju alltid som sista utväg).

Visa signatur

Efter att ni har läst det här har ni insett att det inte gav något.

Permalänk
Medlem

De är ju omständigt.

Skrivet av Kuufukuji:

Nu har jag varken använt eller ens rört vare sig Tinder eller Instagram, men jag antar att informationen finns tillgänglig via en webbläsare? Isåfall bör det vara enkelt att gå förbi vissa skydd genom att inaktivera javascript, alternativt att kolla upp all media relaterad till en sidvisning ("View page info" -> "Media" i Firefox och dess derivat). Har fungerat bra för både bilder och filmer de gånger man hittat något som ska vara "skyddat" (printscreen och spela in allt på skärmen går ju alltid som sista utväg).

Permalänk
Medlem
Skrivet av pgu579:

De är ju omständigt.

Har du kikat på mitt tips?

Permalänk
Medlem

Du kan alltid testa Tinder och Instagram via APK-filer och köra en Android Emulator?
Kör du native Android so roota och kolla XPOSED plugins - via Xposed Framework kan du skaffa tredjeparts program som laddar ned snapchat bilderna och ger möjlighet att spara Instagram bilder (Finns nog tredjeparts Instagram appar idag också)

Vill du underlätta bildtagande så ladda ned "Greenshot" till din dator - tryck printscreen, markera vad du vill ta bild på och skicka sedan till Greenshot Image Editor och spara ihop en hög med bilder och spara dem individuellt efteråt

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad i enlighet med §1.6*
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Inaktiv

Instagram kan du nå via webbläsaren. Det finns säkert något enklare sätt men du kan helt enkelt trycka Ctrl+S och spara sidan, och sedan leta upp bilden du ville spara i mappen som skapades.

Tinder har jag dessvärre ingen koll på, om det går att nå det via webbläsaren så kanske samma förfarande funkar?

Permalänk
Medlem

Jo jag har installera Chrome och ska leta efter tilllägget imorgon när jag är piggare. tack för era svar!

Permalänk
Medlem

Klicka på en bild som finns på Instagram, så att du ser den i en större storlek. Högerklicka sedan vart som helst på sidan och välj "View page source" eller liknande. Skrolla ner till meta-taggarna och fokusera på og:image, som brukar ligga på rad 175. Där har du direktlänken till bilden, som du enkelt kan markera, kopiera och klistra in i en ny flik.

Vet inte om samma sak gäller för Tinder.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Var hittar jag APK-filer Android Emulator?

Blue stacks är de bra?

Permalänk
Medlem

Du kan använda Snipping Tool i Windows för att spara bilderna och använda tillägget Flash Video Downloader i Chrome för att spara klipp.