Vilken är den sämsta filmen du sett?

Permalänk
Medlem

Vilken är den sämsta filmen du sett?

Jag såg nån häromåret men glömde namnet fan... men dålig var den ;P? Kanske kommer på vilken det var..

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Main : AMD Ryzen 5900X @ 4.55 | NZXT Kraken X73 | 32 GB DDR4 Gskill 3600mhz @ 3800 CL16 | Asus ROG STRIX B550-A GAMING | Sapphire Radeon 7900 XT nitro+ | Samsung 970 evo 1TB | Windows 10 | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO | Corsair RM 750 | AOC cu34g2x + Dell u3415w / 1st 24"
Htpc / server : Intel G3258 | Nvidia GTX 670 | 12 GB | 6TB lagring | Fractal design Node 804 | Win 10+Kodi

Permalänk
Medlem

1,6? Har nog aldrig sett lägre betyg ;D Ser just nu "rebirth" och den är skitdålig men inte sämst.

Permalänk
Medlem

Jupiter Ascending var ju riktigt kass.

Visa signatur

Chassi: CM NR200P Kylare: Scythe Fuma 2
CPU
:
R5 5600x@4,6Ghz GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC V2
Moderkort
:
ASUS X570-I Gaming Minne: 32GB 3600Mhz
Lagring
:
2xSamsung 970 EVO 500GB
Nätaggregat: Corsair SF750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batwoman:

1,6? Har nog aldrig sett lägre betyg ;D Ser just nu "rebirth" och den är skitdålig men inte sämst.

Såg den på en "dare" och jag ångrar det djupt...
Har fortfarande men efter filmen

Visa signatur

Main : AMD Ryzen 5900X @ 4.55 | NZXT Kraken X73 | 32 GB DDR4 Gskill 3600mhz @ 3800 CL16 | Asus ROG STRIX B550-A GAMING | Sapphire Radeon 7900 XT nitro+ | Samsung 970 evo 1TB | Windows 10 | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO | Corsair RM 750 | AOC cu34g2x + Dell u3415w / 1st 24"
Htpc / server : Intel G3258 | Nvidia GTX 670 | 12 GB | 6TB lagring | Fractal design Node 804 | Win 10+Kodi

Permalänk
Avstängd

Har ett par på min "Ångra lista".

The village
Son of the mask
Friday 13th: Jason take Manhattan (ohyggligt värdelös)
Birdemic (Nog den sämsta film jag någonsin sett)
The Room.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Avstängd

Svårt att säga. Jag stänger av om en film är dålig.

Däremot brukar jag titta på när andra tittar på dålig film. Red Letter Media har Wheel of the Worst som kan vara rätt underhållande. Mr. Plinkett är rolig också.

Visa signatur

http://iogt.se/
du blir ful och dum av sprit
flow är lek

Permalänk
Inaktiv

Kommer inte riktigt ihåg filmens titel, men något med Pterodactyls som anfaller. Dinosaurierna är animerade gif filer som har lagts in i filmen som effekter. Blev korad som världens sämsta film vid något tillfälle och hade någon asiat som regissör.

Återhämtade mig aldrig riktigt ifrån den.

Permalänk
Medlem

Valfri film från filmbolaget Asylum, ohygligt fruktansvärt totalt genomusla...

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Avstängd

Jakten på skär november. Parodi av jakten på röd oktober.. såg en gång på tv.. har aldrig sett den någonstans sedan dess.

Permalänk

Tusk med Johnny Depp, tänkte bara "vad fan är det här". Såg dock klart hela men önskar att jag hade gjort något annat istället.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Mean Streets med Robert De Niro. Jag och några kompisar hyrde den i vår ungdom. Tjejen i videobutiken svor på att den var skitbra och den hade vunnit nåt pris eller nåt. Grymt besvikna blev vi iaf och efter att ha plågat oss själva i nån dryg timme eller två hade vi nog bara kommit en halvtimme in i handlingen eftersom vi spolade tillbaka ett flertal gånger för att försöka förstå vad skiten gick ut på. Så vi stängde helt sonika av eländet och spelade poker istället

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Medlem

Troll 2 är så dålig att den blir bra faktiskt.

Permalänk
Medlem

Skulle nog säga Birdemic. Fruktansvärt dålig.
Sen manjoriteten Shark-filmer.... Sand sharks, sharknado och vad dom övriga nu heter.

Permalänk
Medlem

Inseminoid
Riktigt värdelös sci-fi rulle

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Majora:

Skulle nog säga Birdemic. Fruktansvärt dålig.
Sen manjoriteten Shark-filmer.... Sand sharks, sharknado och vad dom övriga nu heter.

Sharknado är ju kult

Permalänk
Medlem

Alla Sharknando och roboshark ligger bra till

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Disaster Movie!

Permalänk
Medlem

Måste nog fan va Antichrist. Var en period då jag kollade mycket skräckfilm. Men Antichrist är allt annat än skräckfilm. Det är en blandning av psyk-scener i The shining och groteska porrfilmer..

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem

Alltså det var nån film med brad pitt häromåret....den var kass.

Permalänk
Medlem

Svårt att säga vilken som är den sämsta jag sett, men av de filmer jag sett den senaste tiden så blirdet Only God Forgives. Vilken jävla skitfilm.

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem

Jag håller med. Titanic 2 eller The Room. The mesta av "The Asylum" är extremt dåligt.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk

@Batwoman: birdemic (har för mig att det finns en del 2, den måste vara lika värdelös antar jag)
Sharknado (alla tre är värdelösa
och till sist: rubber...vet inte vad jag ska säga om den filmen.....

Visa signatur

Corsair Carbide Clear 400C White || Phoenix gtx 1070 (GS) || i7 6700k (med en corsair h45)|| 16gb (2x8gb) ddr4 @ 2666mhz ||MSI Z170A GAMING PRO CARBON || Crucial® MX300 525GB|| EVGA Supernova P2 750W Platinum || Acer XB270HU ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreijer:

Jag håller med. Titanic 2 eller The Room. The mesta av "The Asylum" är extremt dåligt.

Håller med.
Tänkte precis skriva allt från Asylum....

Visa signatur

Min musik: https://www.youtube.com/channel/UCZKidNeIKsz8LZMO3VRcBdQ

Ryzen 3900x. Skärm: AOC cu34g2x/bk 144hz 34" ultrawide. RTX 2080ti

Laptop: MSI GT80 Titan Sli

Permalänk
Medlem

Batman vs. Superman. Sämsta skiten det här milleniet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem

From Dusk 'til Dawn är den absolut sämsta skiten jag någonsin uthärdat, efter typ 30min av filmen var vi tvungna att kolla upp plotten på IMDB för vi trodde att någon hade lurat oss och gett oss någon annan film eller något..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Majora:

Skulle nog säga Birdemic. Fruktansvärt dålig.
Sen manjoriteten Shark-filmer.... Sand sharks, sharknado och vad dom övriga nu heter.

Är nästan hundra på att iallafall Sharkserien inte tar sig själva seriöst längre. Birdemic är snarare så värdelös att den blir underhållande.

Skrivet av AtreX:

From Dusk 'til Dawn är den absolut sämsta skiten jag någonsin uthärdat, efter typ 30min av filmen var vi tvungna att kolla upp plotten på IMDB för vi trodde att någon hade lurat oss och gett oss någon annan film eller något..

Dusk 'til Dawn ser man ju bara pga. att George Clooney spelar i den och Tarantino spelar brodern som verkar lida av alla former av psykiska åkommor.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem

Birdemic
Hellgate the house that screamed 2
Count Yorga, Vampire

Permalänk
Avstängd

Anser att "snakes on the plane" ska med på denna lista. Stängde av efter halva filmen.

Dusk 'til Dawn är ju en kultfilm. En härlig splatter bara första halvtimmen går och den andra regissören tar över.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10