ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 OC Korten/Leveranstid m.m

Permalänk
Medlem

ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 OC Korten/Leveranstid m.m

Hej Asus,

Det är nog många av oss konsumenter som börjar bli väldigt väldigt trött på att få vänta på dessa kort nu som inte kommer...Återförsäljarna och Asus anställd säger att de snart kommer. Men det har fortfarande inte kommit in många kort än....jag har väntat sen 2016-05-30 och flera har väntat längre. Vad är det som händer?!, i mitt sälj yrke så skulle det aldrig fungera att hålla på så.

Och nu börjar till och med vissa återförsäljare säga att de vill ha mer betalt?!... Det är väl inte konsumenternas fel att "NI" inte kan leverera kort i tid. Jag hoppas verkligen ni hjälper era återförsäljare så inte vi måste betala mera...och sen GER oss en klar bild när korten kommer och vilken mängd.

Jag hoppas ner ordnar till oredan ni har ställt till med... Två jävla månader?!?! och ingen vettig information.

Visa signatur

Xp1700+@Max 2689 mhz FSB@Max 250 SC(Synk) NF7-S rev 1.2
Thorton@Max 2801.8mhz+(L2@512) FSB@Max 291+! 2,5.3.4.11 DC(1/1)3.54 Vdimm 2x256 mb bh5 Dfi Lanparty Rev B(4440+/4095+)

Permalänk
Medlem

avbokade för några dagar sedan, de ska inte få ett öre av mina 7500kr för denna "lansering", katastrof

Visa signatur

Specs: kretskort, koppar, plast, flaskhalsar & spindelnät (yuck!)

Permalänk
Medlem

Nu har det gått 3 månader sen jag har beställt mitt oc kort men fortfarande så sitter jag här utan mitt grafikkort vad händer...Kommer jag få kortet precis innan 1080TI kommer ut så kommer jag gå i taket...detta är pinsamt..

Visa signatur

Xp1700+@Max 2689 mhz FSB@Max 250 SC(Synk) NF7-S rev 1.2
Thorton@Max 2801.8mhz+(L2@512) FSB@Max 291+! 2,5.3.4.11 DC(1/1)3.54 Vdimm 2x256 mb bh5 Dfi Lanparty Rev B(4440+/4095+)

Permalänk
Medlem

Måste du ha just Asus då? Jag förstår om du föredrar deras produkter men att behöva vänta flera månaders på leverans är bara löjligt. Det finns flera andra bra alternativ och i stort sett alla andra märken finns i lager på bl.a. Komplett.

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem

Jag väntar faktiskt också på mitt, bokade 2016-06-15 har inte hört ett smack... Jag fungerar på byta till:

https://www.komplett.se/product/896861/datorutrustning/grafik...

Har ni fått någon information från Asus själva? Jag som precis bygg mitt ROG Anniversary 10 bygge

Permalänk
Medlem

Köpte mitt EVGA 1080 FTW från conrad för 7000kr, kom efter 4vardagar.

Bara ASUS som vanligt har problem, förstår inte varför folk köper ASUS, dålig QC, dålig support, dåliga löften, dålig koll overall.

Visa signatur

Gpu: EVGA GeForce GTX 1080 TI FE Kraken G10+H110 Psu:Corsair AX760 Mb: Gigabyte Aorus Gaming 7 Cpu: Intel 8700k @5.2GHz @ 1.385V Cpu-kylare:EVGA CLC 280 Chassi:Define R5 Minne:G.Skill Ripjaws V 3600Mhz CL16 SSD:OCZ Arc 240GB HDD: Toshiba 3TB A-600

Permalänk
Medlem

Har du klockat ditt kort något? jag tänkte dra upp det till runt 2000, men aldrig haft ett EVGA innan. Är kylningen bra?

Permalänk
Medlem

@CheeZie: Vilken butik har du beställt ifrån? Har du ringt kundtjänst?

Permalänk
Medlem

Jo jag har varit i kontakt med butiken och jag ligger på 23e plats.. Korten kommer bara sporadiskt på 1-4 kort med 1-3 veckors mellanrum vad jag förstått

Permalänk
Medlem

Jag avbokade idag och körde på ett EVGA 1080 CLASSIFIED (:

Permalänk
Medlem

Vad jag förstått det så förbokade majoriteten just ASUS varför köerna är så långa. Hade alla bokat MSI hade de heller inte kunnat leverera (förutsatt att alla partnertillverkarna fått samma chip-kvoter tilldelade till sig). Dock håller jag med om att bristen på info är påtaglig.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av CheeZie:

Har du klockat ditt kort något? jag tänkte dra upp det till runt 2000, men aldrig haft ett EVGA innan. Är kylningen bra?

Når 2k utan att röra Precision OC, har lagt till +100 vid GPU Boost 3.0 nivåerna och den boostar till 2100Mhz utan problem, har ej rört power meter eller voltage.

Visa signatur

Gpu: EVGA GeForce GTX 1080 TI FE Kraken G10+H110 Psu:Corsair AX760 Mb: Gigabyte Aorus Gaming 7 Cpu: Intel 8700k @5.2GHz @ 1.385V Cpu-kylare:EVGA CLC 280 Chassi:Define R5 Minne:G.Skill Ripjaws V 3600Mhz CL16 SSD:OCZ Arc 240GB HDD: Toshiba 3TB A-600

Permalänk
Medlem

@Helllodar:

Hur har du gjort det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av CheeZie:

@Helllodar:

Hur har du gjort det?

Ladda ner EVGA Precision OC, men afaik så täcker bara EVGAs garanti överklockningar med Precision OC.

lek omkring, men egentligen är det enda du behöver göra att höja GPU Boost 3.0 med +100.

Visa signatur

Gpu: EVGA GeForce GTX 1080 TI FE Kraken G10+H110 Psu:Corsair AX760 Mb: Gigabyte Aorus Gaming 7 Cpu: Intel 8700k @5.2GHz @ 1.385V Cpu-kylare:EVGA CLC 280 Chassi:Define R5 Minne:G.Skill Ripjaws V 3600Mhz CL16 SSD:OCZ Arc 240GB HDD: Toshiba 3TB A-600

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Åter till tråd topicen...Vad är det som händer...sitter flera och väntar i onödan på något som inte kommer in....och kommer korten in så har våra ordrar blivit makulerade och vi hamnar sist i kön igen och får betala 7990 istället för det vi skulle betala från första början ca 7300. Är det vårat fel att nvidia och asus inte kan hålla vad de lovar...utan bara kör en pappers lansering.

Ett inlägg som har gjort mig att fortsätta vänta...

#16225632

Av kinc 2016-06-22 18:07
Skrivet av Markusas:

@kinc kanske kan ge oss något hum om hur många kort som kommer att anlända till norden de kommande veckorna. Det vore trevligt med en kvalificerad gissning. Måste ju finnas en båt/flyg någonstans med ett gäng kort. Hur många kort produceras en normal dag i fabriken/-erna och hur lång tid tar produktionen från start tills de börjar transporteras?
Gå till inlägget

Det har kommit in en stor leverans av ROG Strix GTX 1080 i Nordiska kanalen denna veckan. Men jag är säker på att detta är det mest eftertraktade grafikkortet i denna prisklassen vi någonsin släppt. Så även om tillgången är något bättre än den generellt är vid lansering som dessa så gäller det att förboka om ska ha ett kort så fort som möjligt. Kommer dröja så sent som till slutet av Juli innan lagersaldon hos ÅF är gröna. Det trillar in kort hela tiden så min rekommendation är att ställa sig i kön nu om man är sugen och inte vänta på att det visar grönt hos ÅF.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
så dyker denna tråd upp i natt.....mitt kort ser ut att va bokat fortfarande, makulerar de min order utan förvarning så kommer jag kräva pengarna tillbaka m.m

#16358703
Alina är totalt värdelösa

De har makulerat min order utan min vetenskap för de inte kan leverera produkten till beställningspriset jag fick.

beställlde 2016-05-29 ASUS GeForce GTX 1080 ROG STRIX 8GB DirectCU III OC 7199:-

Idag kostar den 7 999:-

Varje vecka fick jag svar.. de kommer in nästa vecka, leverantören har skjutit upp leveransen osv.

Sista gången jag sätter min fot där iaf.

Visa signatur

Xp1700+@Max 2689 mhz FSB@Max 250 SC(Synk) NF7-S rev 1.2
Thorton@Max 2801.8mhz+(L2@512) FSB@Max 291+! 2,5.3.4.11 DC(1/1)3.54 Vdimm 2x256 mb bh5 Dfi Lanparty Rev B(4440+/4095+)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lastviking:

Åter till tråd topicen...Vad är det som händer...sitter flera och väntar i onödan på något som inte kommer in....och kommer korten in så har våra ordrar blivit makulerade och vi hamnar sist i kön igen och får betala 7990 istället för det vi skulle betala från första början ca 7300. Är det vårat fel att nvidia och asus inte kan hålla vad de lovar...utan bara kör en pappers lansering.

Ett inlägg som har gjort mig att fortsätta vänta...

#16225632

Av kinc 2016-06-22 18:07
Skrivet av Markusas:

@kinc kanske kan ge oss något hum om hur många kort som kommer att anlända till norden de kommande veckorna. Det vore trevligt med en kvalificerad gissning. Måste ju finnas en båt/flyg någonstans med ett gäng kort. Hur många kort produceras en normal dag i fabriken/-erna och hur lång tid tar produktionen från start tills de börjar transporteras?
Gå till inlägget

Det har kommit in en stor leverans av ROG Strix GTX 1080 i Nordiska kanalen denna veckan. Men jag är säker på att detta är det mest eftertraktade grafikkortet i denna prisklassen vi någonsin släppt. Så även om tillgången är något bättre än den generellt är vid lansering som dessa så gäller det att förboka om ska ha ett kort så fort som möjligt. Kommer dröja så sent som till slutet av Juli innan lagersaldon hos ÅF är gröna. Det trillar in kort hela tiden så min rekommendation är att ställa sig i kön nu om man är sugen och inte vänta på att det visar grönt hos ÅF.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
så dyker denna tråd upp i natt.....mitt kort ser ut att va bokat fortfarande, makulerar de min order utan förvarning så kommer jag kräva pengarna tillbaka m.m

#16358703
Alina är totalt värdelösa

De har makulerat min order utan min vetenskap för de inte kan leverera produkten till beställningspriset jag fick.

beställlde 2016-05-29 ASUS GeForce GTX 1080 ROG STRIX 8GB DirectCU III OC 7199:-

Idag kostar den 7 999:-

Varje vecka fick jag svar.. de kommer in nästa vecka, leverantören har skjutit upp leveransen osv.

Sista gången jag sätter min fot där iaf.

Hur fan kan de makulera din order för att de satt ett lägre priset än dagens pris? Helt sjukt också att de inte ringt eller på annat sätt informerat dig :/ . För övrigt sitter jag fortfarande och väntar på min order från 8e juni. Webhallen sa för lite mer än 2 veckor sedan att leverantören skulle leverera dem ca 50 kort i den då kommande veckan. Då var jag på köplats 36. Antar att leveransen uteblev eller innehöll betydligt färre kort för jag sitter fortfarande här utan kort.

Jag har dock ingen direkt brådska mer än att det vore kul att bygga om datorn samt testa battlefields beta.

Visa signatur

Dator: Lian Li O11 Dynamic, R9 5900X, MSI X570 ACE, Corsair H150i Pro, G.Skill TridentZ@3733MhzCL16, ASUS RTX 3090 TUF OC, Firecuda 530 2TB, 990 Pro 2TB, Corsair RM850x.
Skärm: LG OLED 42C2

Permalänk

@Markusas: SJälv så beställde jag mitt kort på CDON 28 Juli och skrev och frågade dom hur jag ligger till i kön och hur lång tid dom beräknade att det skulle ta innan jag fick mitt kort och fick detta svaret av dom

Hej,

Varan som du beställt har ännu inte släppts på marknaden, i dagsläget har vi tyvärr inget beräknat releasedatum, så snart det finsn kommer vi att uppdatera hemsidan, och vi kommer att skicka varan så att du ska ha den på releasedatumet, förutsatt att det inte uppstår större förseningar i exempelvis posthanteringen.

Återkom gärna om det finns något annat vi kan hjälpa dig med!

Med vänliga hälsningar

Nadia

Permalänk
Medlem
Skrivet av Masayoshi:

@Markusas: SJälv så beställde jag mitt kort på CDON 28 Juli och skrev och frågade dom hur jag ligger till i kön och hur lång tid dom beräknade att det skulle ta innan jag fick mitt kort och fick detta svaret av dom

Hej,

Varan som du beställt har ännu inte släppts på marknaden, i dagsläget har vi tyvärr inget beräknat releasedatum, så snart det finsn kommer vi att uppdatera hemsidan, och vi kommer att skicka varan så att du ska ha den på releasedatumet, förutsatt att det inte uppstår större förseningar i exempelvis posthanteringen.

Återkom gärna om det finns något annat vi kan hjälpa dig med!

Med vänliga hälsningar

Nadia

Den fanns ju i lager hos flera redan 27:e maj så vet inte hur de tänkte där.

Visa signatur

Dator: Lian Li O11 Dynamic, R9 5900X, MSI X570 ACE, Corsair H150i Pro, G.Skill TridentZ@3733MhzCL16, ASUS RTX 3090 TUF OC, Firecuda 530 2TB, 990 Pro 2TB, Corsair RM850x.
Skärm: LG OLED 42C2

Permalänk

@Markusas: Jo jag vet det var därför jag blev förvånad över deras svar.

Permalänk
ASUS Nordic

Efterfrågan på ROG Strix GTX 1080 OC är fortsatt större än tillgången. Vi har med anledning av detta släppt ROG Strix GTX 1080 Advanced (STRIX-GTX1080-A8G-GAMING) till försäljning i större skala direkt mot slutkonsument. Denna modell var först enbart tänkt för försäljning i färdigbyggda datorer. Enda skillnaden mot OC-modellen är att det är något lägre klockat ur kartongen.

Eftersom vi inte marknadsfört denna modellen är det fortfarande lite av en doldis.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3790280

Detta är givetvis ingen lösning på problemet men vi vill ändå uppmärksamma er om att STRIX-GTX1080-A8G-GAMING finns tillgängligt i allt större utsträckning och att det är samma kort rent hårdvarumässigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kinc:

Efterfrågan på ROG Strix GTX 1080 OC är fortsatt större än tillgången. Vi har med anledning av detta släppt ROG Strix GTX 1080 Advanced (STRIX-GTX1080-A8G-GAMING) till försäljning i större skala direkt mot slutkonsument. Denna modell var först enbart tänkt för försäljning i färdigbyggda datorer. Enda skillnaden mot OC-modellen är att det är något lägre klockat ur kartongen.

Eftersom vi inte marknadsfört denna modellen är det fortfarande lite av en doldis.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3790280

Detta är givetvis ingen lösning på problemet men vi vill ändå uppmärksamma er om att STRIX-GTX1080-A8G-GAMING finns tillgängligt i allt större utsträckning och att det är samma kort rent hårdvarumässigt.

Har du någon aning alls om det kommer in några OC moddeler i ocktober...och har du någon aning om det kommer dyka upp något 1080ti och i så fall kommer det innan jul.

Visa signatur

Xp1700+@Max 2689 mhz FSB@Max 250 SC(Synk) NF7-S rev 1.2
Thorton@Max 2801.8mhz+(L2@512) FSB@Max 291+! 2,5.3.4.11 DC(1/1)3.54 Vdimm 2x256 mb bh5 Dfi Lanparty Rev B(4440+/4095+)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lastviking:

Har du någon aning alls om det kommer in några OC moddeler i ocktober...och har du någon aning om det kommer dyka upp något 1080ti och i så fall kommer det innan jul.

Tror inte riktigt han sitter på information om ett eventuellt kommande 1080ti, och gjorde han det skulle det inte vara speciellt bra för honom själv att läcka uppgifterna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kinc:

Efterfrågan på ROG Strix GTX 1080 OC är fortsatt större än tillgången. Vi har med anledning av detta släppt ROG Strix GTX 1080 Advanced (STRIX-GTX1080-A8G-GAMING) till försäljning i större skala direkt mot slutkonsument. Denna modell var först enbart tänkt för försäljning i färdigbyggda datorer. Enda skillnaden mot OC-modellen är att det är något lägre klockat ur kartongen.

Eftersom vi inte marknadsfört denna modellen är det fortfarande lite av en doldis.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3790280

Detta är givetvis ingen lösning på problemet men vi vill ändå uppmärksamma er om att STRIX-GTX1080-A8G-GAMING finns tillgängligt i allt större utsträckning och att det är samma kort rent hårdvarumässigt.

Men, Asus GeForce GTX 1080 Strix Gaming Advanced 8GB, kan det nå upp i samma Boostnivåer som OC-modellen?
Eller har det kortet en GPU som inte klarar vad OC-modellen kan?

Visa signatur

Asus Maximus VIII , Intel 6700K, Asus gtx 1080 Strix A edition.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrShizzle:

Tror inte riktigt han sitter på information om ett eventuellt kommande 1080ti, och gjorde han det skulle det inte vara speciellt bra för honom själv att läcka uppgifterna.

Frågan va ju inte riktad till dig utan Kinc, sen om han inte kan svara eller dylikt är ju upp till honom och inte dig(och jag respekterar om han inte kan eller får svara).

Jag ringde idag och hörde med Alina om de såg något ljus i mörkret men de kunde inte se några OC kort på ingående....och Asus har inte informerat dem häller hur läget är, det är trist att återförsäljarna och kunderna har blivit lidande i denna pappers lansering av ett kort de knappt kan leverera...nu vet jag inte hur många kort Alina har fått in med jag gissar på 5-10st Max..PÅ 4 jävla månader...det är pinsamt... jag låg fyra i kön när jag idag avbokade mitt kort och köpte ett annat märke.

I vanliga fall så brukar jag köpa ca 3-4 cpus för att få ett bra ex som klockar bra och sälja de andra, i detta fall så tänkte jag att jag köper Asus värsta kort för att risken skulle vara större att det klockar bättre då eftersom det har högst mhz från fabrik. Men det gick ju så där när de inte ens kan leverera korten...

Vad har jag då lärt mig av detta...Asus som har varit ett top of the line märke har blivit ett budget märke man inte kan lita på.....först hade de en massa skärmar som va jätte dyra som kom med en massa sjukdomar från fabrik...Jag valde att köpa en Acer istället som jag har kallat för budget budget märke förut.. aldrig ska jag köpa det, men ack vad jag bedrog mig en jätte bra skärm ,vart super nöjd med min xb270hu.

Sen sitter man och väntar på ett 1080 kort som aldrig kommer från Asus...En sak är säker jag kommer Aldrig köpa en Asus pryl igen.

4 Månader, sen att komma ut med en ersättare....Men snälla någon, vi köper inte OC kortet för att vi vill ha ett Asus kort vi vill ha det värsta kortet....

Visa signatur

Xp1700+@Max 2689 mhz FSB@Max 250 SC(Synk) NF7-S rev 1.2
Thorton@Max 2801.8mhz+(L2@512) FSB@Max 291+! 2,5.3.4.11 DC(1/1)3.54 Vdimm 2x256 mb bh5 Dfi Lanparty Rev B(4440+/4095+)

Permalänk
ASUS Nordic
Skrivet av Cthulu61:

Men, Asus GeForce GTX 1080 Strix Gaming Advanced 8GB, kan det nå upp i samma Boostnivåer som OC-modellen?
Eller har det kortet en GPU som inte klarar vad OC-modellen kan?

Det kommer att ligga marginellt lägre ur kartongen pga inställningarna från fabrik.

Testerna som bestämmer om ett kort blir OC eller inte avgör inte hur mycket du kan nå med manuell OC. I slutändan handlar det som alltid om att ha tur att få en bra GPU. T.ex. hur effektivt den skalar med spänning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kinc:

Det kommer att ligga marginellt lägre ur kartongen pga inställningarna från fabrik.

Testerna som bestämmer om ett kort blir OC eller inte avgör inte hur mycket du kan nå med manuell OC. I slutändan handlar det som alltid om att ha tur att få en bra GPU. T.ex. hur effektivt den skalar med spänning.

Jag beställde det lägre klockade kortet från CDON i förrgår och med lite tur så borde jag ha det imorgon.
Ska bli intressant hur högt det kan klockas upp, når det åtminstone upp till OC-kortets nivå är jag nöjd.

Visa signatur

Asus Maximus VIII , Intel 6700K, Asus gtx 1080 Strix A edition.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cthulu61:

Jag beställde det lägre klockade kortet från CDON i förrgår och med lite tur så borde jag ha det imorgon.
Ska bli intressant hur högt det kan klockas upp, når det åtminstone upp till OC-kortets nivå är jag nöjd.

Uppdatering, nådde idag 2050 mhz, 98,6 % stabilitet på skydiver stresstest och en temp på 68 grader. Det duger fint åt mig,
och då har jag ändå inte maxat inställningarna på gpu tweak II.
Jag är nöjd än så länge.

Visa signatur

Asus Maximus VIII , Intel 6700K, Asus gtx 1080 Strix A edition.

Permalänk
Medlem

2101 mhz i skydiver stress test

Skrivet av Cthulu61:

Uppdatering, nådde idag 2050 mhz, 98,6 % stabilitet på skydiver stresstest och en temp på 68 grader. Det duger fint åt mig,
och då har jag ändå inte maxat inställningarna på gpu tweak II.
Jag är nöjd än så länge.

Kan bara säga att jag är supernöjd med Advanced Edition kortet istället. Drog upp inställningarna i Gpu tweak II till max förutom
fläktarna på auto. Jag nådde 2101 mhz i skydiver stress test och 2088 mhz i timespy och godkända resultat på bägge.
Dessutom så har jag sett i 5-way optimization som ASUS skickar med till sina moderkort att det finns ytterligare möjligheter att överklocka grafikkortet. Så skit i OC-versionen som aldrig verkar komma och köp Advanced istället. Mitt kort verkar vara lika bra eller bättre. Och billigare dessutom.
Jag kommer försöka överklocka via 5-way optimization längre fram och kanske återkommer med resultat.
Kan bara säga att barerna kunde dras upp till över 3000 mhz på gpu:n och 12000 mhz på minnena.
Vill dock inte elda upp nya datorn, så jag kommer vara försiktig.

Visa signatur

Asus Maximus VIII , Intel 6700K, Asus gtx 1080 Strix A edition.

Permalänk
Medlem

Unigine heaven

@Cthulu61: Nådde 2125 mhz och 11005 i minne med max allt i GPU tweak II, fläktarna lät som fan. Dock allt var stabilt och jag tror jag har vunnit på silliconelotteriet. Mitt chip verkar inte ha några problem att gå långt över nvidias gränser. Min rekommendaration är..
Skit i OC-versionen. och satsa på Advanced versionen istället, billigare och tystare och svalare från början och lättare att få tag i, lyckas du få tag i ett chip som jag till mitt kort, då kan du trimma farten lätt, för att köra spel med bästa effekt i dagsläget.
Tack ASUS.
Magnus Borg, Örebro

Visa signatur

Asus Maximus VIII , Intel 6700K, Asus gtx 1080 Strix A edition.