Permalänk
Medlem

Laga ipad

Har en ipad air där jag vill byta ut glaset och touch "glaset" vart hittar jag det så billigt som möjligt ? Inte från ebay eller dy likt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ciper13:

Har en ipad air där jag vill byta ut glaset och touch "glaset" vart hittar jag det så billigt som möjligt ? Inte från ebay eller dy likt?

Det är där det är så billigt som möjligt. Varför vill du inte köpa därifrån? Kolla omdömen på säljare bara så ser du om det är seriösa grejer eller inte.

Visa signatur

Corsair Obsidian 250D | i5 7600K | Gigabyte Z270N WiFi | Samsung 960 EVO 250GB | Fractal Design Integra M 650W | Corsair Hydro H90 |Kingston 8GB 2133M DDR4 CL14 | Asus GeForce GTX 970 4GB STRIX DC2 OC MAX |

Permalänk
Medlem

@Dakkie: jo vet men det brukar ta så lång tid

Permalänk
Medlem
Skrivet av ciper13:

@Dakkie: jo vet men det brukar ta så lång tid

Amazon har ganska schysst expedited delivery, fick själv hem en kindle för ett par dagar sedan efter endast två dagar. Dock så är ju det det dyrare men med de annars så låga priserna så kanske du trots allt ändå i slutändan slutar på ett billigare pris än alternativ i sverige. Sådana där skärmar är ju massproducerat krafs allt så det går nog att få riktigt billigt.

Visa signatur

Corsair Obsidian 250D | i5 7600K | Gigabyte Z270N WiFi | Samsung 960 EVO 250GB | Fractal Design Integra M 650W | Corsair Hydro H90 |Kingston 8GB 2133M DDR4 CL14 | Asus GeForce GTX 970 4GB STRIX DC2 OC MAX |