Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Medlem

När jag vill Drifta med bil och det inte går (så jävla sugen också), då går jag lös med rallybil istället.

Jag bytte mig från ris kokaren (obalanserad bil som fan....) till min favorit muskelbil Dodge Challenger. Nu försvann all drama.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk

Moddat Fallout 4

Permalänk
Skrivet av rainbowsyrup:

Moddat Fallout 4
[BILDER]

Vad får du för fps här?

Själv sitter jag på nästan vanilla (några HD textures och ugridstoload=9) och hackar runt på 15-20 fps ganska ofta

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk

Köpte bussar på CCG Overpoch (ArmA 2)

(De flög runt i typ 5 minuter)

Dansade lite på stenarna utanför trader city också

Permalänk

@Sweets589: Brukar ligga ganska stabilt på 60, bara där jag tog den sista bilden låg det under, då på ca 55. Har dock ett 1080 och i7 6700k. 8gb VRAM hjälper otroligt mycket när man har många texture mods.

Permalänk

@rainbowsyrup: Hm, får pröva något då. så mycket sämre ska väl inte två 970 va Har nästan alltid mer än 1gb vram kvar.

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Inaktiv

Spel?

Permalänk
Medlem

@rainbowsyrup: Vad är det för mod/mods och hur stor blir fps skillnaden? ser helt otroligt ut.

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon42512:

Tror det är Black Desert Online

Visa signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
twitch.com/MrFEGISEN

Permalänk

@Weylo: Dom du ser på bild är Grasslands, Vivid Weathers, WET, Commonwealth Conifers Redux, Vivid Fallout Landscapes, Vivid Fallout Rocks, Delightful Ivy, Enhanced Blood Textures, Grassy LODs

Vet faktiskt inte hur stor FPS skillnad det är, började modda direkt när jag fick mitt nya grafikkort så har inte kört vanilla alls. Vivid Weathers, WET, Vivid Fallout Landscapes, Vivid Fallout Rocks, Delightful Ivy, och Grassy LODs borde inte påvärka FPS alls, Grasslands och Commonwealth Conifers Redux kan nog vara lite intensiva dock.

Permalänk
Medlem

@Leafo:

Vilket spel Leafo?

Permalänk
Inaktiv

@rainbowsyrup: Använder du nån ENB/Reshade?

Permalänk

@anon42512: Nej, bara Vivid Weathers.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av rainbowsyrup:

@Loxus: Nej, bara Vivid Weathers.

Okej. Den gillade jag tyvärr inte :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snauz:

@Leafo:

Vilket spel Leafo?

Gran Turismo 6 PS3

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk

Fallout Shelter PC

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk

Wargame: Red Dragon

Permalänk
Medlem

Min soldatkropp. För lång story hur detta blev till så inga kommentarer...

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Svart Öken Uppkopplad

Permalänk
Medlem

We're taking over this town!

Pillage the village

Permalänk
Medlem

Har precis återtagit lusten att spela igenom Batman Arkham: Origins och får med detta.

Och eftersom att BF1 betan startar nu först nästa tisdag så ville jag varmt om hjärtat mitt återuppta spelandet av Battlefield: Bad Company 2.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Inaktiv

The Legend of Zelda: Masterho..... *hrm* Oceanhorn: Monsters of Uncharted Seas (PC, 2560x1440, maxad grafik)

Rätt uppenbar Zelda-klon, blandar rätt skapligt från samtliga Zelda-spel. Spelat en bit, osäker på hur länge jag kommer fortsätta att spela, håller gameplaymässigt inte samma kvalitet. Spelet ser rätt trevligt ut så passar på med några bilder, var ett tag sedan senast.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

The Legend of Zelda: Masterho..... *hrm* Oceanhorn: Monsters of Uncharted Seas (PC, 2560x1440, maxad grafik)

Rätt uppenbar Zelda-klon, blandar rätt skapligt från samtliga Zelda-spel. Spelat en bit, osäker på hur länge jag kommer fortsätta att spela, håller gameplaymässigt inte samma kvalitet. Spelet ser rätt trevligt ut så passar på med några bilder, var ett tag sedan senast.

Haha, minns när jag såg det där spelet för första gången och hur förbluffad jag blev över att det ens kan vara lagligt att så skamlöst kopiera från andra spel. Men tack för bilderna, det är alltid lika roligt när det är aktivitet i tråden!

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ågren:

Haha, minns när jag såg det där spelet för första gången och hur förbluffad jag blev över att det ens kan vara lagligt att så skamlöst kopiera från andra spel. Men tack för bilderna, det är alltid lika roligt när det är aktivitet i tråden!

Hehe ja, de har verkligen inte döljt vad de "inspirerats" av direkt.

Tydligen är en uppföljare på gång, deras marknadsföringsmaterial skriker Skyward Sword:

Permalänk
Medlem

Firar alpha 2.5 Live på G-Loc i Star Citizen (ja jag glitchade mig dit upp)

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Battlefield 1 Open Beta.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Elite Dangerous, från systemen i pågående Community Goal.

Permalänk
Medlem

Fan va snygga alla lyckas ta här då! Själv är man inte i närheten av eran nivå, men men.

Här är iallafall en jag tyckte blev helt ok, för att vara en CS screenshot då

Har några andra från Life of Strange samt SNOW som jag kanske tänkt ladda upp här imorgon!

Permalänk
Medlem