Kameran strular, Galaxy J5

Permalänk
Medlem

Kameran strular, Galaxy J5

Hej!

Införskaffade mig en Galaxy J5 för två månader sen, fungerat hur bra som helst tills nu på senare tid. Använder min telefon mest till snapchat spotify facebook osv. Helt plötsligt stod det när jag försökte öppna applikation Kamera, "kameran slutade fungera". Startar jag om telefonen så funkar kameran igen men efter några timmar så uppstår samma problem. Jag börjar bli lite irriterad på just detta problem med tanke på att jag köpte telefonen för bara 2 månader sedan.

Har uppdaterat till nyaste andriod versonen och har prövat systemåterställa men inget fungerar.

Så jag undrar om det är någon som kanske haft samma problem och vet vad felet är.

Mvh Sunken

Permalänk

@SunkeeN:
Har samma problem. Köpte en J5 till min dotter tack vare den fina kameran. Efter att snapchat installerats kom "varning kameran har slutat fungera". Gör man en fabriksåterställning fungerar den igen men så fort snapchat är installeras är det samma visa. Har skickat in den för service men dom kan inte hitta några fel. Tycker det är förbannat dåligt för jag själv har haft en galaxy S2 som fungerade utan problem med snapchat. Försöker bestrida att det är fabriken. Är väldigt ledsen över hur jag behandlats och då kan du tänka hur min dotter har det.

Permalänk

samma problem med min j5

@Miss Patrick: hej ! har du fått din kamera att funka ännu ? köpte min j5 förra veckan och så fort snapchat installerades så krasha kameran, ibland hjälper det att starta om mobilen så funkar den någon timma men oftast så får jag göra installera om hela telefonen men efter någon timma är det samma problem igen !!! har skickat in det i dag men tror knappast dom kommer hitta något fel på den...dom kommer säker hävda att problemet ligger hos snapchat .