Direktrapportering från IFA 2016 i Berlin

Permalänk
Melding Plague

Direktrapportering från IFA 2016 i Berlin

Teknikvärldens blickar riktas mot Tysklands huvudstad Berlin. SweClockers kontorskollegor är på plats och rapporterar löpande från IFA 2016.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Bara jag som inte ens vet vad IFA är?

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem

*räcker upp en hand*

Permalänk
Medlem

Ser fram emot uppföljaren till Z5 Compact, och då med en rimligare prissättning

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Gear S3 kom igeeeeeeeeeeeeeeen

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag ser inte fram emot någon Xperia Z1 Ultra uppföljare på 6,4-ish tum skärm, för om jag inte ser fram emot det så slipper jag bli ledsen när det inte kommer någon... som det inte har gjort på de senaste 3-4åren :'(
Men jag hoppas ändå på det lite blygsamt innerst inne.

Permalänk
Skrivet av Orisons:

Bara jag som inte ens vet vad IFA är?

Jag har inte hört talas om det heller. Det har gått sedan 1924 så jag vet inte hur man har missat det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SolidReactor:

Jag ser inte fram emot någon Xperia Z1 Ultra uppföljare på 6,4-ish tum skärm, för om jag inte ser fram emot det så slipper jag bli ledsen när det inte kommer någon... som det inte har gjort på de senaste 3-4åren :'(
Men jag hoppas ändå på det lite blygsamt innerst inne.

Det florerade rykten tidigare i sommar om en andlig uppföljare till just Ultra, var sjukt taggad...
Tills det kom fram att det i princip skulle bli en medioker telefon med halvmesig och klen hårdvara, någorlunda snålt med ram, bara 1080p och där bara skärmen var det som stack ut. Efter dom ryktena avfärdade jag det hela. Får inte fram artikeln nu på rak arm men vill minnas att det var swedroid som rapporterade.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

@RVX: Jag kommer ihåg det, det hade till och med fått "arbetsbeteckningen" typ C6900 (eller något C###), typ som att de dumpade det i slutet av processen.

Som sagt... jag ser "inte" fram emot något

Permalänk
Medlem
Skrivet av SolidReactor:

@Bruce Wayne: Jag kommer ihåg det, det hade till och med fått "arbetsbeteckningen" typ C6900 (eller något C###), typ som att de dumpade det i slutet av processen.

Som sagt... jag ser "inte" fram emot något

Fattar inte varför man skulle vilja släppa en telefon i den stoeleken med dom urusla specsen och låga upplösningen. Får hoppas vi båda blir motbevisade helt enkelt

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Greve Våfflan:

Jag har inte hört talas om det heller. Det har gått sedan 1924 så jag vet inte hur man har missat det.

Efter 1945 var det allt färre som valde tyska före engelska som första Fremdsprache.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Fractal Design Define R5| Asrock X399 Fatal1ty| Threadripper 1950X| Noctua NH-U14S TR4-SP3| Corsair Vengeance LPX 8x16GB 3200 C16| be quiet! Straight Power 11 Platinum 1000W| ASUS RTX 3080 10GB Strix| LG OLED 4k 42" C2| Debian Sid| KDE 5.x|

Permalänk
Medlem
Skrivet av ggalaxyy:

Gear S3 kom igeeeeeeeeeeeeeeen

Samsung ska ha event imorgon.
Kommer kasta mina pengar på dom så fort S3 kommer

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orisons:

Bara jag som inte ens vet vad IFA är?

Inte konstigt. IFA har brukat vara en branschmässa för hemelektronik, dvs. TV, HiFi, etc. inte för datateknik.
Det är först det senaste årtiondet som datateknik och hemelektronik verkligen har närmast sig varandra iom HTPC, smartphones etc.

Visa signatur

För övrigt anser jag att tobak ska förbjudas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ggalaxyy:

Gear S3 kom igeeeeeeeeeeeeeeen

https://www.youtube.com/watch?v=c1rb8rhwpVM

Mr mobile har ett klipp ute nu!

Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av flukke:

!!!!!!!!!!!!!!

Visa signatur