Köpte en surface pro 4 idag

Permalänk
Medlem

Köpte en surface pro 4 idag

Måste bara berätta att jag köpte en Surface Pro 4 med i5, 8GB ram,256GB ssd och tangentbord för 5500:- idag
Med originalkvitto å allt.
Säljaren sa att efter hans telefon gått varm så hade han egentligen velat höja priset

Permalänk
Medlem

OK, jag köpte en dörr till ett kamerahus. Inte särskilt billigt, men den är bra att ha. Sedan tankade jag bilen också, rätt dyrt, men det känns bra att större delen av det jag betalade går till att betala fam. Hjörnes skatteskulder.

Permalänk
Medlem

Själv köpte jag vitkål för 3 kr/kg idag

Permalänk
Medlem

Grattis till ett bra köp rent prismässigt skulle jag tro! 😁 Ni andra 2...nivån...glädjs åt era medmänniskor lite ffs!

Visa signatur

Born too late to explore the earth, born too early to explore the stars, born just in time to see AMD rise back to rule the world.

Permalänk
Medlem

Släng upp bild på skatten här bilder-pa-ditt-senaste-inkop-2016

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem
Skrivet av rickie:

Grattis till ett bra köp rent prismässigt skulle jag tro! 😁 Ni andra 2...nivån...glädjs åt era medmänniskor lite ffs!

Så klart var det är bra kap av Ts, men varför en egen tråd på sweclockers om det?

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd låst*

Detta då diskussionsunderlag saknas.

Citat:

§3.4 Det är inte tillåtet att skapa trådar som saknar diskussionsvärde. Det inbegriper trådar där man ber någon att utföra en tjänst, svara på en enkätundersökning eller delta i ett evenemang.

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord