Permalänk

Säljer enkla personliga logos

Hej tänkte passa på att annonsera att jag säljer enkla personliga logos som jag gör till dig. Du skriver vad du vill att det ska stå, vilken upplösning det ska vara i, priset går att diskutera om du inte till exempel är nöjd med logon men tänkte mig 20 kr som ett start pris då det inte är stora pengar? Ser helst betalning med Swish så är du intresserad skriv i PM eller i tråden. Jag är inte bäst på detta finns professionella som gör logos mycket bättre men då brukar det kosta över 500 lappen på de ställen jag sett. Helst ska du varit medlem ett tag här så att jag vet att du inte luras. Du betalar nämligen efter att du fått bilden. För att ni kunder ska känna er trygga eftersom det finns risker med att betala i förskott. Självklart så är jag medveten om att jag får ta den smällen med att folk kanske inte betalar mig men hoppas folk är ärliga.

Edit glömde skriva att det är digitala logos. Kan posta några bilder jag gjort när jag har tillgång till min dator.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har du ngn logga som referens? Blir den 3d skriven elr hur görs de?

Permalänk
Skrivet av seraj5:

Har du ngn logga som referens? Blir den 3d skriven elr hur görs de?

Hur menar du?

Permalänk
Medlem

Lite konstigt att du säger att du designar loggor men inte länkar till din portfolio, om du ens har någon.

Permalänk
Medlem

Hur lång tid tar det för dig att designa en logga?
Tycker du inte att 20 kr ganska lite? Blir nog en dålig timpenning.

Visa signatur

MacBook Pro 15" 2016
-
robin.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av SvenskGaming:

Hur menar du?

En bild, ett exempel

Permalänk

Jag är intresserad om du är duktig skicka gärna några exempel på tidigare arbeten

Permalänk
Skrivet av Pakki:

Hur lång tid tar det för dig att designa en logga?
Tycker du inte att 20 kr ganska lite? Blir nog en dålig timpenning.

Jag vill inte vara för dyr då jag inte är professionell men jag är inte heller dålig och då tänkte jag att det är 20 kr startavgift sen kan man betala mer om man tycker den blev bra.

Permalänk
Medlem

Lite tips: Du bör alltid göra logotyper i vektorgrafik. Då kan de skalas upp till viljen upplösning som helt. Ladda ner inkscape och öva.

Och visa alltid upp lite prover.

Alla måste börja någonstans. Är du inte redo, så vänta tills du är det. Men gör inte bort dig med 20 kr i timmen utan garanti.

Va seriös, och lycka till!

Visa signatur

Min musik: https://www.youtube.com/channel/UCZKidNeIKsz8LZMO3VRcBdQ

Ryzen 3900x. Skärm: AOC cu34g2x/bk 144hz 34" ultrawide. RTX 2080ti

Laptop: MSI GT80 Titan Sli

Permalänk
Skrivet av snapoutofit:

Jag är intresserad om du är duktig skicka gärna några exempel på tidigare arbeten

Kan länka några bilder jag gjorde för 1,5 år sedan på 5 min. Nu gör jag såklart bättre.

Permalänk