Permalänk
Medlem

Gta 5 namn!

Hej jag undrar en sak. För ett antal år sedan när jag var 15 år så gjorde jag ett playstation 4 konto (PSN). Jag namngav mig carljsandberg (som jag nu ångrar!). Nu när jag är 18 år så har jag införskaffat mig Grand Theft Auto 5. Jag gör en gubbe på online och namnger mig Brakaren. Men när jag sen joinar Gta 5 så heter jag carljsandberg istället och när jag går in på swap characters på online så kommer det upp min gubbe som jag har gjort och det står att den heter Lennoz, men inte när jag är i online!
Tacksam för alla förslag!

Permalänk
Medlem

Logga in på rockstar social club, där byter du namn. Namnet du böt är bara på den specifika gta 5 karaktären.

Visa signatur

Phanteks P500A Vitt | R7 5800X | Gigabyte X570S Aero G | Asus Strix 3080 White edition | 32 GB Kingston 3600MHz | AW3423DW
Beyerdynamic DT880 600 & Beyerdynamic DT770 250 | Sennheiser HD 58X | Tin T2 Pro | Samtliga billiga Koss | Sony MDR-1A & WH-1000XM3 | Grace SDAC + Darkvoice 336 | O2+ODAC | JBL LSR305

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ürkel:

Logga in på rockstar social club, där byter du namn. Namnet du böt är bara på den specifika gta 5 karaktären.

Fattar inte riktigt för att det spelar ingen roll om jag byter namn på rockstar social club för jag heter fortfarande carljsandberg på gta 5. Eller så är det jag som gör fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lennoz:

Fattar inte riktigt för att det spelar ingen roll om jag byter namn på rockstar social club för jag heter fortfarande carljsandberg på gta 5. Eller så är det jag som gör fel.

Så är det då på pc iallafall, kan hända att du måste byta namn på ditt psn konto.
Har du någon vän på ditt psn konto som också har gta 5, heter de samma i spelet som deras psn konto?

Visa signatur

Phanteks P500A Vitt | R7 5800X | Gigabyte X570S Aero G | Asus Strix 3080 White edition | 32 GB Kingston 3600MHz | AW3423DW
Beyerdynamic DT880 600 & Beyerdynamic DT770 250 | Sennheiser HD 58X | Tin T2 Pro | Samtliga billiga Koss | Sony MDR-1A & WH-1000XM3 | Grace SDAC + Darkvoice 336 | O2+ODAC | JBL LSR305