Tävla och vinn nätverksprodukter och powerbank med TP-Link

Permalänk
Melding Plague

Tävla och vinn nätverksprodukter och powerbank med TP-Link

Nätverksjätten TP-Link arrangerar en ny tävling för SweClockers medlemmar, där den som kammar hem första pris har chansen att vinna en påkostad 802.11ac-router.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Kan ju alltid hoppas, tyckte min motivation var lite skojsig iallafall

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Nu får man be till teknikgudarna att ens bidrag kan bidra med en vinst här i livet

Permalänk
Medlem

Alltid lika roligt med tävlingar här. (fast jag sällan ställer upp)
Och med det sagt.....

HS110 verkar ju vara en rolig liten pryl.
Funkar den med Tellstick-familjen tro (?)

Lycka till alla!

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem

Blev nöjd med min motivering. Problemet är nu att jag inte vet om jag svarade rätt på frågorna. Var omöjligt att hitta :/

Permalänk
Medlem

@Foxmaner: jo frågorna var lite svåra. angående marknadsandelar hittade jag en siffra från 3 år sedan som inte stämde med svarsalternativen, så vem vet om dom stigit eller inte.. sen gällande slogan hittade jag en gammal slogan, samt en artikel från i somras som sa att de skulle byta slogan, men det stod inte till vad, så vet inte om den blivit bytt eller inte

Visa signatur

linux-folk är fan den nya sortens veganer. ingen frågar, diskussionen har inget med linux att göra.
Linux-folk: Jag kör Linux....

Permalänk
Medlem
Skrivet av issue:

@Foxmaner: jo frågorna var lite svåra. angående marknadsandelar hittade jag en siffra från 3 år sedan som inte stämde med svarsalternativen, så vem vet om dom stigit eller inte.. sen gällande slogan hittade jag en gammal slogan, samt en artikel från i somras som sa att de skulle byta slogan, men det stod inte till vad, så vet inte om den blivit bytt eller inte

Aa hitta också något gammal rapport om marknadsandelarna. Men sloganen fick jag gissa på

Permalänk
Medlem

Finns även siffror från förra året publicerade 6 aug 2016 men de stämmer inte heller

Visa signatur

Hårdrock!

Permalänk
Medlem

Spännande! Första gången jag är med i en tävling sedan jag blev medlem om jag inte minns fel.
Lite kämpigt ska det vara att finna svaren

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hittade inte marknadsandelarna.. Testade att fråga i deras support-chat, de kunde tyvärr inte svaret.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk

Ska denna tävling vara under "Arkiv"? Den går inte att hitta under "Tävlingar".