Permalänk
Medlem
Skrivet av lothe23:

Min bror som spelar wow har inte haft några problem med ms i wow vad jag vet, men han är dock kopplad direkt till första switchen.

min är kopplad såhär switch > sladd som går över hela vinden > ner till en liten switch > sladd till datorn

Skickades från m.sweclockers.com

Många och långa sladdar var det. Kan mycket väl vara en felorsak.

En variant är att du, tillfälligtvis och för felsökning, flyttar din dator så du kan koppla in den i samma switch som din bror och då dessutom använder en ny kabel.

Permalänk
Medlem

Du är inte ensam om detta . Verkar som många i Sverige får lagspikes och lag inkl mig.

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem

@madtop: ah kan testa det

Permalänk
Medlem

@Lexius: Okej! Mina problem försvann typ 4~ dagar efter detta inlägget men sen kom de tillbaks igår! just nu är problemet endast i raids och dungeons så tänker att det kanske är problem med min dator?

Permalänk
Medlem

Kanske missade det, har du testat att tagit med dator till någon kompis eller liknande? Testa och se hur det ser ut på ett annat nät Då kan du utesluta datorn menar jag

Visa signatur

CPU [Ryzen 7 3800XT] GPU [Red Devil RX 5700 XT 8GB]
PSU [Antec HCG Gold 750W]
MOBO [MSI B550-A Pro]
Chassi [Phanteks Entoo Pro M]