Anordna Sweclockers LAN eller Sweclockers träff

Permalänk

Anordna Sweclockers LAN eller Sweclockers träff

Såg att det var en person som anordnat en Sweclockers träff och funderade själv på att kanske anordna en men har tyvärr ingen aning om hur man gör. LAN till exempel skulle det kunna gå att typ hyra ett stort hotellrum och LANA i? Eller skulle priset bli för högt? Eller att man anordnar en Sweclockers träff på någon offentlig plats eller kanske någon Webhallen butik. Kom gärna med tips och hjälp.

Permalänk
Medlem

Vilken stad?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

Inte Core i7 4790K
Asus Z97-A
Asus Nvidia GTX 970 STRIX
Kingston DDR3 HYPERX Genesys 16 GB 1600MHZ

Permalänk
Medlem

Hela ditt inlägg låter tyvärr lite grann "jag har en idé kan någon förverkliga den?".
Du måste ha mer bas att stå på! Vart ska det hända tex är rätt viktigt.

Permalänk

Tänkte Göteborg glömde skriva det. Trodde jag hade skrivit Göteborg måste ha missat det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SvenskGaming:

Tänkte Göteborg glömde skriva det. Trodde jag hade skrivit Göteborg måste ha missat det.

D och IT-sektionerna på Chalmers annordnar LAN vid jämna mellanrum. Tror att även icke-chalmerister får deltaga vid dessa.

Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Medlem
Skrivet av SvenskGaming:

Såg att det var en person som anordnat en Sweclockers träff och funderade själv på att kanske anordna en men har tyvärr ingen aning om hur man gör. LAN till exempel skulle det kunna gå att typ hyra ett stort hotellrum och LANA i? Eller skulle priset bli för högt? Eller att man anordnar en Sweclockers träff på någon offentlig plats eller kanske någon Webhallen butik. Kom gärna med tips och hjälp.

Alltså det hade varit gött, flytta till Stockholm och fixa det här

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Kote:

Alltså det hade varit gött, flytta till Stockholm och fixa det här

Inte helt omöjligt att det blir i Stockholm. Men detta är bara en idé som jag inte kommit så mycket längre med. Men vi får se om jag kan få lite mer tips och sånt.

Permalänk
Moderator
Moderator

Hmm...finns det intresse av SweClockers LAN? Är tillräckligt många villiga att åka på ett sådant evenemang?

Träffar vet jag ju, det ser man på tidigare trådar.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Vid varje dreamhack anordnas träffar. Vill TS starta eget LAN behövs mycket mer att stå på.
Med halvjämna mellanrum ordnas swecträffar lite här och där i Sverige:)

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

@SvenskGaming: Göteborg säger du.... Skall väl kika lite med mina kontakter och se vad som kan tänkas vinnas i stan för att lösa träff/LAN.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Skrivet av DavidtheDoom:

@SvenskGaming: Göteborg säger du.... Skall väl kika lite med mina kontakter och se vad som kan tänkas vinnas i stan för att lösa träff/LAN.

Okej bra. Kul att höra. Detta är en så länge en idé men vore kul om det på något sätt gick att förverkliga den.

Permalänk
Skrivet av Lan:

Hmm...finns det intresse av SweClockers LAN? Är tillräckligt många villiga att åka på ett sådant evenemang?

Träffar vet jag ju, det ser man på tidigare trådar.

Vet inte hur intresset stort intresset är därför jag frågar och gjorde en tråd.