Samma sim till iPad Air och Samsung Galaxy Tab A (äldre version)

Permalänk
Medlem

Samma sim till iPad Air och Samsung Galaxy Tab A (äldre version)

Som rubriken säger.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Larsp777:

Som rubriken säger.

Du får nog utveckla vad du menar.
Menar du att du vill kunna använda samma simkort och skifta detta mellan iPad Air och Samsunt Galaxy Tab A (Äldre version)?
Om ja, då är det något i stil med detta du behöver om det är olika simformat på de olika enheterna: https://www.teknikmagasinet.se/produkter/mobilt-o-telefoni/mo...

Permalänk
Medlem

@anon226320:

Vi har en iPad Air med simkort, men vi använder den bara hemma.

Skaffade en Galaxy Tab A och skulle inte behöva skaffa extra sim eftersom jag redan hade det.

Fick inget nytt så därför min fråga.

Jag tänkte inte byta mellan dom.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Larsp777:

@JLidback:

Vi har en iPad Air med simkort, men vi använder den bara hemma.

Skaffade en Galaxy Tab A och skulle inte behöva skaffa extra sim eftersom jag redan hade det.

Fick inget nytt så därför min fråga.

Jag tänkte inte byta mellan dom.

Vill du använda två stycken simkort kopplat till samma abonnemang? Det beror på din operatör. Hallon och Tre vet jag att det fungerar med.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Kote:

Vill du använda två stycken simkort kopplat till samma abonnemang? Det beror på din operatör. Hallon och Tre vet jag att det fungerar med.

Ja, och det har vi redan. Vi har Telenor. Fast istället för vår iPad Air vill jag använda simkortet till Galaxy Tab A.

Kontaktade dom och de ska skicka ett som passar till Galaxyn istället.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10