Permalänk
Melding Plague

Gigabyte XM300

Komponentjätten Gigabyte besöker återigen SweClockers testlabb, men den här gången med en spelmus vid namn XM300 som ska leverera god kvalitet och prestanda till lågpris.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Hur svårt ska det vara för en tillverkare att lansera en stabil mjukvara för sina produkter?
Den här verkar lida av exakt samma problem som min Mionix Naos 3200 haft i 4 år eller nåt. Bedrövligt på en annars fin produkt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Kommer nog MÅNGA 3360 budget möss snart.. (ska vara som bästa 3366 sensorn).

Nixeus revel (50$ halvbudget mus)
http://www.overclock.net/t/1608470/nixeus-revel-gaming-mouse-...

Permalänk
Medlem

Detta med Jitter vid högre DPI, var det felfritt? För det är första gången jag ser på negativiteten att det inte står något om Jitter vid högre upplösning man går.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Har denna mus liggandes i en låda just nu då den är aningen för stor för min hand. I övrigt är det en bra mus med rätt bra glid och sköna klicks. Tycker även scrollhjulet är rätt bra! Mjukvaran är som sagt lite halvtråkig men den fixar allt jag behöver och det är överlag en bra mus för pengarna.

Visa signatur

Rigg: Win 10 - Corsair Carbide 400C - MSI Z170A-G43 Plus - i7 6700K - Prolimatech Megahalems Black - 16GB Kingston Hyper X Fury - EVGA Supernova G2 750 - Gigabyte GTX 1060 G1 Gaming 6GB - Samsung 750 EVO 250 GB - Samsung 850 EVO 500GB - NAS för lagring

Tangentbord: Arachnid Recore RGB - Mus: Varierande - Musmatta: QPAD UC-90 Pro XXL - Hörlurar: Sony MDR-1A - Mick: Vmoda Boom Pro

Permalänk
Medlem

Ser väldigt mycket ut som deathaddern. Hur pass lika är dom? Vill ha nästa mus utan risk för typiskt dubbelklick problem a la razer efter nån månad. Älskar dock DA formen.

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | RX 7900 XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av LPG:

Ser väldigt mycket ut som deathaddern. Hur pass lika är dom? Vill ha nästa mus utan risk för typiskt dubbelklick problem a la razer efter nån månad. Älskar dock DA formen.

kolla rocket jump ninja på youtube

Visa signatur

i5 10400f | asus b460-f | 2x8gb kingston 2666 | zotac 3060ti | corsair mp510 960gb (OS) + samsung 860 evo 1tb + 2x kingston a400 480gb | corsair vx450 | tr true black | fractal r3 | asus mg279q + lg w2363d | dt 880 | win 10 x64 | deathadder chroma | glorious 3xl | tb impact 600 | oculus quest 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av LPG:

Ser väldigt mycket ut som deathaddern. Hur pass lika är dom? Vill ha nästa mus utan risk för typiskt dubbelklick problem a la razer efter nån månad. Älskar dock DA formen.

Jag har testat båda och Razern känns större. Gigabyten är smalare där man greppar den, tycker även sidorna ger bättre grepp på Gigabyten. Kvalitetsmässigt upplever jag dom vara ganska jämnlika. Gigabyte hade ju problem med dubbelklick i början men efter senaste FW så försvann det från min. Men som sagt.. Kolla in RJN på Youtube.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Rigg: Win 10 - Corsair Carbide 400C - MSI Z170A-G43 Plus - i7 6700K - Prolimatech Megahalems Black - 16GB Kingston Hyper X Fury - EVGA Supernova G2 750 - Gigabyte GTX 1060 G1 Gaming 6GB - Samsung 750 EVO 250 GB - Samsung 850 EVO 500GB - NAS för lagring

Tangentbord: Arachnid Recore RGB - Mus: Varierande - Musmatta: QPAD UC-90 Pro XXL - Hörlurar: Sony MDR-1A - Mick: Vmoda Boom Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av femkantig:

kolla rocket jump ninja på youtube

Skrivet av Pungen83:

Jag har testat båda och Razern känns större. Gigabyten är smalare där man greppar den, tycker även sidorna ger bättre grepp på Gigabyten. Kvalitetsmässigt upplever jag dom vara ganska jämnlika. Gigabyte hade ju problem med dubbelklick i början men efter senaste FW så försvann det från min. Men som sagt.. Kolla in RJN på Youtube.

Skickades från m.sweclockers.com

Ska göras tack för svar!

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | RX 7900 XT