Permalänk

Shadowplay och CS?

Tja!
Skulle recorda en snygg clutch jag gjorde häromdagen med shadowplay. när jag sedan såg på klippet så var ljudet helt galet. Det var skit mycket bas och skotten höll sig i 4 sec kanske. Hur fixar man detta?

Permalänk

Det är vardag för mig i CSGO nu, höga ljud och förlängda AWP skott, gör grannarna döva.

Annars så upplever jag buggar med senaste drivrutinerna, när jag trycker ctrl + z ingame så kan jag inte tabba för scorescreen, utan måste tabba upp och ner. Sen laggar min dator upp sig helt och hållet ibland när jag försöker spara replays

Permalänk

Det strular på OW och LoL också, konstigheter med ljud och grafiska buggar sen senaste uppdateringen.

Visa signatur

Spelburk: R7 5700X | 5700 XT | 32GB RAM | MSI B350M PRO-VDH

Permalänk
Skrivet av UrbanHazard:

Det är vardag för mig i CSGO nu, höga ljud och förlängda AWP skott, gör grannarna döva.

Annars så upplever jag buggar med senaste drivrutinerna, när jag trycker ctrl + z ingame så kan jag inte tabba för scorescreen, utan måste tabba upp och ner. Sen laggar min dator upp sig helt och hållet ibland när jag försöker spara replays

Inte så jag menar haha När jag recordar så blir ljudet mer bas än vanligt, kan försöka länka en video senare idag för att visa

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Är shadow-play när man trycker windows-tgt + G i spel.
Har fått upp meddelandet hur många gånger som helst men har aldrig testat faktiskt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ericmaster:

Tja!
Skulle recorda en snygg clutch jag gjorde häromdagen med shadowplay. när jag sedan såg på klippet så var ljudet helt galet. Det var skit mycket bas och skotten höll sig i 4 sec kanske. Hur fixar man detta?

Spela in med det inbyggda programmet istället.

Visa signatur

Arch - Makepkg, not war -||- Gigabyte X570 Aorus Master -||- GSkill 64GiB DDR4 14-14-15-35-1T 3600Mhz -||- AMD 5900x-||- Gigabyte RX6900XT -||- 2x Adata XPG sx8200 Pro 1TB -||- EVGA G2 750W -||- Corsair 570x -||- O2+ODAC-||- Sennheiser HD-650 -|| Boycott EA,2K,Activision,Ubisoft,WB,EGS
Arch Linux, one hell of a distribution.