Permalänk

Clown attackerna

Vet inte om detta hamnar rätt om inte kanske det kan flyttas.

Satt och läste om clown attackerna som inträffat på sista tiden och hur snabbt det har ökat.
Men hur började det hela är min tanke.
Och hur har det kunnat spridits så fort som det gjort ?

Har ni sett en clown eller har ni några tankar kring de fenomen som startat och hur länge tror ni det kommer fortsätta tror ni?

Visa signatur

Dator
Nzxt H440w black,Msi Z170 Gaming M5, I7 6700k, Noctua Nhd15,Corsair vengence lpx 2x4 gig,Corsair force le 240 gig, wd 1tb, evga g2 750w,

Permalänk
Avstängd

Folk har lite att göra, och tar varje tillfälle för att göra sitt liv mindre patetiskt (Även om denna pajastrend är oerhört löjlig)

Det slutar när vintern kommer..ingen gillar att springa runt i kyla..

Visa signatur

||i5-4690K@4,7GHZ||Z97-A||GTX970@1,5/2GHZ||CM V700||8GB RAM@2,6GHZ||H440||NH-D15s||G10+H55|||Win10||
Unique valley score, ExtremeHD >3047

Permalänk
Medlem

Jag läste precis att Batman tagit upp kampen mot de elaka clownerna i norra England.
Det känns tryggt på något vis.
http://epicstream.com/news/Man-Dressed-as-Batman-Hunting-Down...

Permalänk
Medlem

Denna YT kanalen har funnit ett tag, så delvis är det en inspirationskälla.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Inaktiv

Polaren körde på en som vevade med en kniv mitt i gatan.

5 poäng för det.

Permalänk

Läste precis en annan som gått ut med mc mask och yxa och skrämt några clowner vid en hållplats.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator
Nzxt H440w black,Msi Z170 Gaming M5, I7 6700k, Noctua Nhd15,Corsair vengence lpx 2x4 gig,Corsair force le 240 gig, wd 1tb, evga g2 750w,

Permalänk
Rekordmedlem

Det är ren idioti och de som håller på med sån skit förstår inte konsekvenser och riskerna, snart kommer nån att bli dödad eller svårt skadat pga ren dumhet

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Skrivet av mrqaffe:

Det är ren idioti och de som håller på med sån skit förstår inte konsekvenser och riskerna, snart kommer nån att bli dödad eller svårt skadat pga ren dumhet

Tycker de är konstigt att polisen inte tar det på större allvar. Var ju en kille i Varberg som blev skadad inte allvarligt som tur är.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator
Nzxt H440w black,Msi Z170 Gaming M5, I7 6700k, Noctua Nhd15,Corsair vengence lpx 2x4 gig,Corsair force le 240 gig, wd 1tb, evga g2 750w,

Permalänk
Inaktiv

Spridits fort det har väl funnits hur länge som helst?

Det värsta är att det faktisk finns riktiga idioter bland dem, någon blev knivstycken, en tjej blev överfallen och rubriceringen är våldtäktsförsök. (nu har det ej framgått huruvida det var en clownmask eller någon annan)
Min åsikt är inför maskeringsförbud på offentliga platser där enda undantag är medicinska orsaker.
Är det 30-40 grader kallt så kan man hänvisa till behov på samma sätt som det fungerar med knivar. Jag ser mängder av folk som har med stora knivar på tåget varje dag, men så går de i snickarkläder.

*edit*

Jag har svårt att förstå varför så många är rädda för clowner som det går att läsa. Men det finns gott om idioter i landet och det är helt naturligt att springa iväg om någon idiot kommer maskerad med en yxa och jagar en. Att personen har någon fel där uppe är självklart, men hur allvarlig felet är hinner man ej ta reda på.

Permalänk
Skrivet av anon159643:

Spridits fort det har väl funnits hur länge som helst?

Det värsta är att det faktisk finns riktiga idioter bland dem, någon blev knivstycken, en tjej blev överfallen och rubriceringen är våldtäktsförsök. (nu har det ej framgått huruvida det var en clownmask eller någon annan)
Min åsikt är inför maskeringsförbud på offentliga platser där enda undantag är medicinska orsaker.
Är det 30-40 grader kallt så kan man hänvisa till behov på samma sätt som det fungerar med knivar. Jag ser mängder av folk som har med stora knivar på tåget varje dag, men så går de i snickarkläder.

*edit*

Jag har svårt att förstå varför så många är rädda för clowner som det går att läsa. Men det finns gott om idioter i landet och det är helt naturligt att springa iväg om någon idiot kommer maskerad med en yxa och jagar en. Att personen har någon fel där uppe är självklart, men hur allvarlig felet är hinner man ej ta reda på.

Kanske de gjort men som mycket annat så har de ökat och man hör mer och mer om det.

Kan inget annat än hålla med dig där om förbjudet mot maskering på allmän plats.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator
Nzxt H440w black,Msi Z170 Gaming M5, I7 6700k, Noctua Nhd15,Corsair vengence lpx 2x4 gig,Corsair force le 240 gig, wd 1tb, evga g2 750w,